Padangos Barselonoje atrodo labai neįprastai – superminkštųjų ir minkštųjų beveik vienodos pagal greitį ir daugelis lyderių grupės pilotų antrąją kvalifikacijos dalį važiavo su minkštosiomis, kad su jomis galėtų sekmadienį startuoti lenktynėse. Tai suteikia papildomas galimybes ieškant optimalios strategijos...
„Pirelli“ automobilių sporto padalino vadovas Mario Isola: „Top“ komandos nutarė lenktynėse startuoti su minkštosiomis padangomis, o tai palieka jiems manevro laisvę. Mes pamatėme labai didelį skirtumą renkantis taktiką kvalifikacijos finale, komandos išsiskyrė panaudojant minkštąsias ir superminkštąsias padangas. Nežiūrint į tai, rato įveikimo laikas buvo labai panašus.
Lenktynėse įmanomas tiek vienas sustojimas, tiek ir du, Pasirinkimas priklausys nuo susidėvėjimo lygio, paveikti visa tai gali ir lietus, kurio buvo laukiama naktį. Kas beatsitiktų, mes jau turime daugybę klausimų, kurie, kaip mes tikimės, padidins strategijų įtaką lenktynėse, bet rezultatas čia labai priklauso nuo pozicijos kvalifikacijoje.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |