Mugelle „McLaren“ pasirodė prasčiau šiai komandai būdingų rezultatų šiame sezone, nusileidusi „Racing Point“ bei „Renault“. Ekipos vadovas Andreas Seidlas paaiškino, kodėl taip atsitiko.
Andreas Seidlas: „Mums tai buvo gana sudėtingas savaitgalis, ypač jei turėsime galvoje mūsų sportinę formą pirmąją dieną. Gerai, kad prieš kvalifikaciją pavyko kiek pagerinti rezultatus, o ir per lenktynes greitis buvo didesnis. Mes aplenkėme „Ferrari“ ir ne tiek jau daug nusileidome „Racing Point“ bei „Renault“ - galutinius rezultatus galima pavadinti pozityviais. Lando Norrisas išliko susikoncentravęs ir išsaugojo šaltakraujiškumą chaoso metu, išvengdamas nemalonumų. Jis protingai veikė restartų metu, o tai irgi buvo svarbu.
Nemanau, kad mūsų rezultatai svyruoja dėl to, kad viena ar kita trasa daugiau ar mažiau tinka mūsų bolidui. Lygiai tokius pačius svyravimus mes matėme tarp mūsų ir „Renault“ tiek Spa, tiek Monzoje, nors tose trasose bolidai būdavo reguliuojami žemesnei prispaudžiamajai jėgai nei Mugelle.
Visa tai susiveda į tai, kad norint surasti teisingus mašinų nustatymus, svarbu atsižvelgti į tokius faktorius kaip asfalto charakteristikos bei oras. Pavyzdžiui, mums pavyko išsiaiškinti, jog mūsų bolidas yra be galo jautrus vėjui.
Iš tiesų, skirtumas tarp skirtingų komandų mašinų svyruoja nuo dviejų iki trijų dešimtųjų sekundės viename rate ir kartais būtent toks laiko skirtumas skiria penktąją vietą nuo dvyliktos kvalifikacijose. Tame ir yra vidurinės grupės ekipų dvikovų grožis, gerai, kad tame ir mes dalyvaujame“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |