„McLaren“ bolidas yra labai jautrus vėjui (6)

„McLaren“ bolidas yra labai jautrus vėjui
logo Rugsėjo 18 d. 12:24, McLaren F1

Mugelle „McLaren“ pasirodė prasčiau šiai komandai būdingų rezultatų šiame sezone, nusileidusi „Racing Point“ bei „Renault“. Ekipos vadovas Andreas Seidlas paaiškino, kodėl taip atsitiko.

Andreas Seidlas: „Mums tai buvo gana sudėtingas savaitgalis, ypač jei turėsime galvoje mūsų sportinę formą pirmąją dieną. Gerai, kad prieš kvalifikaciją pavyko kiek pagerinti rezultatus, o ir per lenktynes greitis buvo didesnis. Mes aplenkėme „Ferrari“ ir ne tiek jau daug nusileidome „Racing Point“ bei „Renault“ - galutinius rezultatus galima pavadinti pozityviais. Lando Norrisas išliko susikoncentravęs ir išsaugojo šaltakraujiškumą chaoso metu, išvengdamas nemalonumų. Jis protingai veikė restartų metu, o tai irgi buvo svarbu.

Nemanau, kad mūsų rezultatai svyruoja dėl to, kad viena ar kita trasa daugiau ar mažiau tinka mūsų bolidui. Lygiai tokius pačius svyravimus mes matėme tarp mūsų ir „Renault“ tiek Spa, tiek Monzoje, nors tose trasose bolidai būdavo reguliuojami žemesnei prispaudžiamajai jėgai nei Mugelle.

Visa tai susiveda į tai, kad norint surasti teisingus mašinų nustatymus, svarbu atsižvelgti į tokius faktorius kaip asfalto charakteristikos bei oras. Pavyzdžiui, mums pavyko išsiaiškinti, jog mūsų bolidas yra be galo jautrus vėjui.

Iš tiesų, skirtumas tarp skirtingų komandų mašinų svyruoja nuo dviejų iki trijų dešimtųjų sekundės viename rate ir kartais būtent toks laiko skirtumas skiria penktąją vietą nuo dvyliktos kvalifikacijose. Tame ir yra vidurinės grupės ekipų dvikovų grožis,  gerai, kad tame ir mes dalyvaujame“.


Komentarai (6)
.F666
IP: 9b10971 | 09/18 20:01 Atsakyti
Klepsidra
09/18 18:45

ir net i galva tau stuktelejo pakeliui.
tiesa, vejas buvo toks didelis ta diena, kad teko pasirasineti sutarteles apie vejo dydzio neatskleidima kitiems

ka ten vejas, tornadas visas puuuteee, ir JIS didvyriskai su juo grumesi!!!
Klepsidra
IP: 40c1a21 | 09/18 18:45 Atsakyti
Jonaitis
09/18 16:52

Ti kad ju tacka vejui visuomet buvo labai jautri. Atsimenu da Alfonsas per kazkuriuos testus vare, vejas papute, tas atsitrenke i siena, pakrate elektra ir issijunge.

ir net i galva tau stuktelejo pakeliui.
tiesa, vejas buvo toks didelis ta diena, kad teko pasirasineti sutarteles apie vejo dydzio neatskleidima kitiems
don Pedro
IP: b0f5aca | 09/18 18:04 Atsakyti
Jonaitis
09/18 16:52

Ti kad ju tacka vejui visuomet buvo labai jautri. Atsimenu da Alfonsas per kazkuriuos testus vare, vejas papute, tas atsitrenke i siena, pakrate elektra ir issijunge.

nu F-1 bolidai vejui yra jautrus.
atsimenu Monake kur uzuoveja siaip jau, 7x atsitrenke i siena ir kvala baigesi.
Fasten
IP: c9bcbcd | 09/18 18:00 Atsakyti
MCL-_-fanas
09/18 16:29

Svyravimai tai žiaurus. Renault vienoj kvaloj 16 sekančiam etape 5 ... McL truputį mažiau sviruoja

Užtat MB stabiliai ir ferrma stabiliai 😁
Jonaitis
IP: ec13005 | 09/18 16:52 Atsakyti
Ti kad ju tacka vejui visuomet buvo labai jautri. Atsimenu da Alfonsas per kazkuriuos testus vare, vejas papute, tas atsitrenke i siena, pakrate elektra ir issijunge.
MCL-_-fanas
IP: c274c1b | 09/18 16:29 Atsakyti
Svyravimai tai žiaurus. Renault vienoj kvaloj 16 sekančiam etape 5 ... McL truputį mažiau sviruoja
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas