„McLaren-
Honda“ atstovų teigimu, prastą ekipos pasirodymą Australijos GP kvalifikacijoje iš dalies lėmė tai, kad variklio galia buvo sumažinta.
Dėl mažos distancijos įveiktos per priešsezoninius bandymus „Honda“ neturėjo patirties, kaip variklis veikia esant aukštai trasos temperatūrai. Per sezoną galima naudoti tik keturias jėgaines, todėl buvo nuspręsta naudoti konservatyvią strategiją ir sumažinti variklio galią.
„Barselonoje tikėjausi, kad mes būsime daug greitesni, kai atvyksime į Australiją. Deja, neturime patirties, kaip variklis veikia esant aukštai temperatūrai, taigi nusprendėme nerizikuoti prarasti variklį jau pirmose lenktynėse“, – kalbėjo „Honda“ autosporto vadovas Yasuhisa Arai.
„Šį savaitgalį mūsų nustatymai labai konservatyvūs, todėl prarandame variklio ir „
MGU-K“ sistemos galios. Tiek variklis, tiek „MGU-K“ sistema kenčia nuo perkaitimo, norėdami išlaikyti variklius kelerias lenktynes, buvome priversti aukoti pajėgumą.“
Tikėtina, kad ir antrajame etape Malaizijoje „Honda“ naudos konservatyvius nustatymus, net jei tai ir daro bolidą nekonkurencingu. Kol kas ekipos atstovai nenurodo, kada problemos turėtų būti išspręstos, tačiau teigia, kad problemų priežastys yra aiškios ir potencialūs sprendimai yra žinomi.
„Taip, mes išsiaiškinome problemų priežastis, iš tikrųjų mes turime žymiai mažiau problemų šį savaitgalį nei per bandymus“, – teigė ekipos lenktynių direktorius Ericas Boullier.
„Tai geros naujienos, mes padarėme šiokį tokį progresą. Yra rastas sprendimas ir mes dirbame, kad problema būtų išspręsta visiems laikams. Kada tai įvyks? Mes nežinome. Mes tiesiog norime padaryti viską, ką galime, kad atsitiestume kaip įmanoma greičiau.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).