„McLaren“ ketina vėl naudoti „Mercedes“ variklius (19)

„McLaren“ ketina vėl naudoti „Mercedes“ variklius
logo 2019 Rugsėjo 27 d. 20:43, McLaren F1

Užsienio žiniasklaidoje pasirodė pranešimų, kad „McLaren“ nuo 2021 m. vėl nori naudoti „Mercedes“ variklius.

Atsisakiusi „Honda“ motorų ir ėmusi naudoti „Renault“ jėgaines, britų ekipa padarė pastebimą pažangą. „McLaren“ atstovai jau anksčiau atskleidė, kad Wokinge (Didžioji Britanija), ketina statyti savo vėjo tunelį. Panašu, kad šiemet ekipos vadovu tapęs Andreasas Seidlas iškėlė dar vieną tikslą - susitarti su „Mercedes“ ir nuo 2021 m. naudoti pastarojo gamintojo variklius.

Manoma, kad derybos jau yra pažengusios į priekį ir artimiausiu metu gali būti paskelbta apie pasirašytą sutartį.

„Mercedes“ jau paskelbė, kad savo variklius „Williams“ komandai tieks iki 2025 m. Spėjama, kad nauja sutartis bus pasirašyta ir su „Racing Point“. Tad „McLaren“ taptu trečiąja kliente.

Pagal galiojančias taisykles, gamintojas savo variklius gali tiekti daugiausiai trim komandoms. Tik gavus leidimą iš FIA motorus būtų galima tiekti dar vienai komandai. Tad jei taisyklės nepasikeis, „Mercedes“ teks kreiptis į FIA, kad galėtų tiekti variklius „McLaren“ ekipai.


Komentarai (19)
Fernandoisfasterthanyou
| 09/27 20:47 Atsakyti
pakandžiojo ranką maitintoją, pasitrynė gale ir gryžta nuleidę galvas.
AF1
| 09/27 21:19 Atsakyti
Speju, cia dvi prieastys. Viena - atejo i komanda vokietis ir viskas pradeda dirbti kaip laikrodis, kaip ir tuti but. Antra - panasu, Renault (komanda/koncernas) pradeda sutepineti slides.
YZF
| 09/27 22:02 Atsakyti
Fernandoisfasterthanyou
09/27 20:47

pakandžiojo ranką maitintoją, pasitrynė gale ir gryžta nuleidę galvas.

Pabande is trecios vietos pakilti i pirma, bet paaiskejo kad Honda tik vardas ir belikes. Tai planuoja vel atgal i trecia vieta grizti. Galima tik pagirti uz iniciatyva kazka keisti ir bandyti siekti pergaliu, negu sedeti savo viduryje ir megautis esamomis pozicijomis.
A85 logo rėmėjas
| 09/27 23:52 Atsakyti
O tikrai yra taisyklė, kad tik trys komandos gali naudoti tuos pačius variklius? Kiek atsimenu, tai gali tiekt kiek nori. Nebent kažką pražiopsojau. Kiek žinau galioja atvirkščia taisyklė – jei variklių gamintojas tiekia mažiau nei 3 komandoms, tai privalo arba tiekti variklius kitai komandai, arba dalyvauti loterijoj su kitais gamintojais, kurie neturi 3 komandų, kad vienas iš tų gamintojų tiektų variklius komandai, kuri neturi variklio. Šitas tai tikrai yra, ir atsirado tada, kai RBR vos neliko be variklių.

Kas dėl judėsių link Mercedes, tai koks skirtumas. Mercedes, kaip ir Ferrari, neleis niekam lenkti jų gamyklinės komandos. Geriausia ko McLaren gali tikėtis, tai Williams varianto 2014-2015 metais. Tai būtų daug, lyginant su tuo, ką turi dabar, bet tikrai ne kažin kas lyginant su McLaren istorija, bet, vėlgi, pilnai atitiktų, ir netgi viršytų, turimą biudžetą, jeigu jiems to pasiekti visgi pavyktų. Tai let's kamon.

Bet tas Renault atsitraukimo scenarijus labai įdomus. Nebūtų netikėtas, bet tikrai liūdnas, kai vėl išeitų sumerkus nemenkai pinigų ir nepasiekus jokio apčiuopiamo pozityvaus rezultato, t.y., pasidavus pusiaukelėj.
Tapke1
| 09/27 22:35 Atsakyti
YZF
09/27 22:02

Pabande is trecios vietos pakilti i pirma, bet paaiskejo kad Honda tik vardas ir belikes. Tai planuoja vel atgal i trecia vieta grizti. Galima tik pagirti uz iniciatyva kazka keisti ir bandyti siekti pergaliu, negu sedeti savo viduryje ir megautis esamomis pozicijomis.

Bandyti tai bandyti, bet reikia su protu tai daryti kaip Redbull. Naujas gamintojas katik atejes i f1 stebuklo nesukurs kaip ir viskam reikia idirbio, kad kazka padarytum, o jie ir visi fanai stebuklu kazkokiu tikejosi. Va praejo keleri metai ir Honda turi visai nebloga varikli.
ddt
| 09/28 03:29 Atsakyti
AF1
09/27 21:19

Speju, cia dvi prieastys. Viena - atejo i komanda vokietis ir viskas pradeda dirbti kaip laikrodis, kaip ir tuti but. Antra - panasu, Renault (komanda/koncernas) pradeda sutepineti slides.

Kaip ir logiska. Europiniai gamintojai kitais metais tures daug baudu uz CO2, kels savo produkcijos kainas zenkliai (Belgijoje Audi uzsakymai, kiek teko girdet, kyla 20 proc lyginant su 2019), jiems nebeapsimoka leist pinigus sportui. Ir bus visiskai desninga, jei Renault nebeliks. Nesu tikras ar ir MB ilgai trauks, juolab jie jau yra pasake, kad stabdo benzininiu varikliu R&D. Padekokim ES ir Gretai.
Ezo
| 09/27 22:15 Atsakyti
YZF
09/27 22:02

Pabande is trecios vietos pakilti i pirma, bet paaiskejo kad Honda tik vardas ir belikes. Tai planuoja vel atgal i trecia vieta grizti. Galima tik pagirti uz iniciatyva kazka keisti ir bandyti siekti pergaliu, negu sedeti savo viduryje ir megautis esamomis pozicijomis.

Nu RB irgi emesi veiksmu, bet skietingai nuo makliu sugebejo likt 3 vietoje.
OG
| 09/27 23:01 Atsakyti
Kai honda jau tuoj perlips per mb tada makliai nusprendia imt bel mb motorus,kas ten per komanda nevykus...
YZF
| 09/28 09:18 Atsakyti
Tapke1
09/27 22:35

Bandyti tai bandyti, bet reikia su protu tai daryti kaip Redbull. Naujas gamintojas katik atejes i f1 stebuklo nesukurs kaip ir viskam reikia idirbio, kad kazka padarytum, o jie ir visi fanai stebuklu kazkokiu tikejosi. Va praejo keleri metai ir Honda turi visai nebloga varikli.

Tai kad praejo keleri metai ir Hondos variklis dar labiau pashudinejo. Todel juos ir dumpino Mclarenai. Beje nezinau ar Honda labai jau naujas gamintojas F1 pasaulyje skaitosi, bet tapke matyt istorija geriau zino.
YZF
| 09/28 09:24 Atsakyti
ddt
09/28 03:29

Kaip ir logiska. Europiniai gamintojai kitais metais tures daug baudu uz CO2, kels savo produkcijos kainas zenkliai (Belgijoje Audi uzsakymai, kiek teko girdet, kyla 20 proc lyginant su 2019), jiems nebeapsimoka leist pinigus sportui. Ir bus visiskai desninga, jei Renault nebeliks. Nesu tikras ar ir MB ilgai trauks, juolab jie jau yra pasake, kad stabdo benzininiu varikliu R&D. Padekokim ES ir Gretai.

Benzininiai varikliai jau seniai pasieke savo lubas, kam dar juos toliau tobulinti (nebera kaip). Gales ir toliau esama technologija panaudoti ir variklius stampuoti. Manau be kokiu 2050 apie kuro koloneliu isnykima galime pamirsti.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas