„McLaren“ ketina vėl naudoti „Mercedes“ variklius (19)

„McLaren“ ketina vėl naudoti „Mercedes“ variklius
logo Rugsėjo 27 d. 20:43, McLaren F1

Užsienio žiniasklaidoje pasirodė pranešimų, kad „McLaren“ nuo 2021 m. vėl nori naudoti „Mercedes“ variklius.

Atsisakiusi „Honda“ motorų ir ėmusi naudoti „Renault“ jėgaines, britų ekipa padarė pastebimą pažangą. „McLaren“ atstovai jau anksčiau atskleidė, kad Wokinge (Didžioji Britanija), ketina statyti savo vėjo tunelį. Panašu, kad šiemet ekipos vadovu tapęs Andreasas Seidlas iškėlė dar vieną tikslą - susitarti su „Mercedes“ ir nuo 2021 m. naudoti pastarojo gamintojo variklius.

Manoma, kad derybos jau yra pažengusios į priekį ir artimiausiu metu gali būti paskelbta apie pasirašytą sutartį.

„Mercedes“ jau paskelbė, kad savo variklius „Williams“ komandai tieks iki 2025 m. Spėjama, kad nauja sutartis bus pasirašyta ir su „Racing Point“. Tad „McLaren“ taptu trečiąja kliente.

Pagal galiojančias taisykles, gamintojas savo variklius gali tiekti daugiausiai trim komandoms. Tik gavus leidimą iš FIA motorus būtų galima tiekti dar vienai komandai. Tad jei taisyklės nepasikeis, „Mercedes“ teks kreiptis į FIA, kad galėtų tiekti variklius „McLaren“ ekipai.

Komentarai (19)


rimsveta
| Rugsėjo 29 d. 06:50
Ne metuose esme,tu ka Dakaro nežiurai,kas sunkvežimiuose nugali,Kamazai? Taip čia juokaujama.
Jean Jetski
| Rugsėjo 28 d. 12:42
sambobmhs
| Rugsėjo 27 d. 22:46

Ne vardan nieko, žiūrėk buliai kaip dabar džiaugiasi mclaren darbų...

aš ne apie bulius diskutuoju....o jeigu apie bulius kalbėt tai kol Adrianas ten bus tol viskas bus ok, o toliau mclaren likimas gali ištikt.
Jean Jetski
| Rugsėjo 28 d. 12:38
rimsveta
| Rugsėjo 28 d. 09:47

Deje tu klysti Afrikoje ne mersa o kamazas.

Jaunas tu dar matyt labai kad šitos frazės nežinai, tai vadinas dar išgirsi.
A85
| Rugsėjo 28 d. 11:03
Micius
| Rugsėjo 28 d. 09:36

Įdomu ką galvoja Ronas :D

Kad reikėjo likt su Honda. Pats principas būt gamykline variklio tiekėjo komanda yra teisingas norint kovot dėl WCC ir WDC.

Bet. Su Honda McLaren vis dar sėdėtų pelkėj, nes aiškintų, kad Honda nesąmones daro ir smukdo geriausią bolidą rikiuotoje (tiesos tame, kad Honda nedadirbo yra, kaip ir tai, kad abipusis bendradarbiavimas nebuvo produktyvus taip pat, švelniai tariant). Tad tas pasikeitimas į Renault pačiai McLaren labai sveika buvo. O dabar tai gali lemt tik tiek, kad McLaren GAL galės kovot dėl podiumų. Šitas sezonas rodo, kad gali būt geriausi F1.5, bet iki F1 trūksta dar bent pusė sekundės. Kaip bus su 2021 taisyklėm – nežinau, bet greičiausiai Mercedes jau dirba ties tuo, tad, gali būt, kad bus dar viena Mercedes dominavimo era. Aišku, gali ir nebūt :D Bet iš to, kaip paveikslas dabar dėliojasi, tai visai tikėtina.
rimsveta
| Rugsėjo 28 d. 09:47
Jean Jetski
| Rugsėjo 27 d. 21:45

Aš ir ta patį sakau kad mersas ir afrikoj mersas, o makliai paaukojo 5 metus vardan nieko 🙈🙈🙈

Deje tu klysti Afrikoje ne mersa o kamazas.
Micius
| Rugsėjo 28 d. 09:36
Įdomu ką galvoja Ronas :D
YZF
| Rugsėjo 28 d. 09:24
ddt
| Rugsėjo 28 d. 03:29

Kaip ir logiska. Europiniai gamintojai kitais metais tures daug baudu uz CO2, kels savo produkcijos kainas zenkliai (Belgijoje Audi uzsakymai, kiek teko girdet, kyla 20 proc lyginant su 2019), jiems nebeapsimoka leist pinigus sportui. Ir bus visiskai desninga, jei Renault nebeliks. Nesu tikras ar ir MB ilgai trauks, juolab jie jau yra pasake, kad stabdo benzininiu varikliu R&D. Padekokim ES ir Gretai.

Benzininiai varikliai jau seniai pasieke savo lubas, kam dar juos toliau tobulinti (nebera kaip). Gales ir toliau esama technologija panaudoti ir variklius stampuoti. Manau be kokiu 2050 apie kuro koloneliu isnykima galime pamirsti.
YZF
| Rugsėjo 28 d. 09:18
Tapke1
| Rugsėjo 27 d. 22:35

Bandyti tai bandyti, bet reikia su protu tai daryti kaip Redbull. Naujas gamintojas katik atejes i f1 stebuklo nesukurs kaip ir viskam reikia idirbio, kad kazka padarytum, o jie ir visi fanai stebuklu kazkokiu tikejosi. Va praejo keleri metai ir Honda turi visai nebloga varikli.

Tai kad praejo keleri metai ir Hondos variklis dar labiau pashudinejo. Todel juos ir dumpino Mclarenai. Beje nezinau ar Honda labai jau naujas gamintojas F1 pasaulyje skaitosi, bet tapke matyt istorija geriau zino.
YZF
| Rugsėjo 28 d. 09:16
Ezo
| Rugsėjo 27 d. 22:15

Nu RB irgi emesi veiksmu, bet skietingai nuo makliu sugebejo likt 3 vietoje.

Nes bolidas ant tiek greitas kad prastesnis motoras nenutempe ju zemiau. Zinom. Prisimenam.
ddt
| Rugsėjo 28 d. 03:29
AF1
| Rugsėjo 27 d. 21:19

Speju, cia dvi prieastys. Viena - atejo i komanda vokietis ir viskas pradeda dirbti kaip laikrodis, kaip ir tuti but. Antra - panasu, Renault (komanda/koncernas) pradeda sutepineti slides.

Kaip ir logiska. Europiniai gamintojai kitais metais tures daug baudu uz CO2, kels savo produkcijos kainas zenkliai (Belgijoje Audi uzsakymai, kiek teko girdet, kyla 20 proc lyginant su 2019), jiems nebeapsimoka leist pinigus sportui. Ir bus visiskai desninga, jei Renault nebeliks. Nesu tikras ar ir MB ilgai trauks, juolab jie jau yra pasake, kad stabdo benzininiu varikliu R&D. Padekokim ES ir Gretai.
×

F-1.lt pulsas