„
McLaren“ iki šiol nepavyko perprasti, kaip „Red Bull“ ir „
Ferrari“ ekipoms pavyksta taip žemai nuleisti savo bolidų priekinius sparnus, pripažino vienas komandos vadovų Jonathanas Nealas.
Pagrindiniai britų ekipos varžovai, įtariama, yra sukūrę tokią lanksčią minėtų aerodinamikos elementų struktūrą, kad šie lenktynių metu tiesiosiose beveik liečia kelią, tačiau sėkmingai įveikia visus patikrinimus.
Nors Tarptautinė automobilių federacija (FIA) šį savaitgalį priekinius sparnus tikrins griežčiau, mėgindama jų kietumą 100 kg svoriais vietoje 50 kg, tačiau galimais taisyklių pažeidimais įtariamos komandos jau spėjo pareikšti nieko dėl to nekeisiančios.
„Nuoširdžiai kalbant, aš perskaičiau visus mūsų srities žurnalus, peržiūrėjau visą vaizdo medžiagą „Formulės-1“ interneto svetainėje – mes, „McLaren“, negalime paaiškinti, kaip jie tai daro“, - telekonferencijos metu žurnalistams pripažino J. Nealas.
„Kadangi Charlie (Whitingas, FIA atstovas – red. past.) išplatino tam tikrus (taisyklių – red. past.) išaiškinimus artimiausioms lenktynėms, darau prielaidą, kad ir jis jaučiasi šiek tiek nepatogiai dėl to, kas vyksta ar kas gali įvykti, todėl ir ėmėsi tokių veiksmų“, - dėstė vienas „McLaren“ vadovų.
„Mes bendradarbiaujame su FIA ir pirmas mūsų darbas šį savaitgalį bus užtikrinti, kad mūsų bolidas atitinka visas taisykles – būtent tuo ir užsiimame“, - aiškino specialistas.
„Deja, bijau, kad po lenktynių Vengrijoje nieko ypatingo nepaaiškėjo“, - pridūrė jis.
Tiesa, į lenktynes Belgijoje „McLaren“ komanda atsiveš net trijų skirtingų modelių priekinius sparnus. Penktadienį ekipa mėgins, kuris jų veikia geriausiai.
Pabaigai, J. Nealas pažymėjo, kad „McLaren“ iki sezono pabaigos daugiausiai dėmesio skirs ne bolido priekiui, o galui, gerindama apipučiamo difuzoriaus konstrukciją.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).