Pirmąją šios savaitės bandymų dieną Barselonoje, Ispanijoje, „
McLaren“ komanda nustebino ne greičiu trasoje, o naujoviška bolido dugno konstrukcija.
Ekipos pilotas Heikki Kovalainenas buvo pats lėčiausias iš visų treniruotėse dalyvavusių sportininkų, tačiau į tai dėmesį stebėtojai kreipė mažai – visų akį patraukė bolido aerodinamikos naujovė.
Naujasis „McLaren“ bolido dugnas išsiskiria trikampio formos iškirtimu tarp šoninių aušinimo angų ir galinių ratų. Tuo tarpu beveik visų varžovų konstrukcijos šioje vietoje, dar vadinamoje automobilio galo butelio kakleliu, yra tiesios.
„Formulės-1“ taisyklėse apibrėžta, kad bolido dugnas turi būti plokščias, o žiūrint iš apačios, pro jį neturi matytis jokia virš dugno esanti automobilio dalis. Šiuo metu niekas neturi priekaištų dėl šios „McLaren“ naujovės galimo neatitikimo taisyklėms.
Teigiama, jog naujoji dugno konstrukcija padidina difuzoriaus veikimo efektyvumą bolido gale. Tokiu būdu jo sukuriama prispaudžiamoji galia daugiau nei įprasta veikia galą, todėl galima naudoti mažesnį galinį sparną ir sumažinti bolido pasipriešinimą orui tiesiojoje.
Be inovatyvios dugno konstrukcijos, „McLaren“ komanda bandymuose pradėjo naudoti ir naują priekinį sparną.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).