„McLaren“ nutraukė pakabos tobulinimą

„McLaren“ nutraukė pakabos tobulinimą
logo 2010 Balandžio 13 d. 20:45, Mclaren
Tarptautinei automobilių federacijai (FIA) praėjusią savaitę pateikus „Formulės-1“ taisyklių išaiškinimą dėl aktyvią pakabą primenančių sistemų naudojimo, „McLaren“ komanda nutraukė savo bolido pakabos tobulinimą šia linkme.
„Dabar, kai FIA pasižiūrėjo į tai naujai ir nubrėžė kitokią liniją, kuri, manome, labiau atitinka istorinį požiūrį, mes taip pat į tai reaguojame, todėl turėjome peržiūrėti tai, ką darome. Prie kai ko dirbome ir dabar jau sustojome“, - pripažino ekipos inžinerijos direktorius Paddy Lowe.
„Jau kelis mėnesius žinojome apie kitokį požiūrį (prie bolido svorio prisitaikančią ir pastovią prošvaisą palaikančią važiuoklę – red. past.) – požiūrį, kuris istoriškai, mūsų nuomone, nebuvo įprasta interpretacija, ir bandėme į tai reaguoti.“
„Situacija tapo gana sudėtinga todėl, kad galėjai kurti automatiškai prisitaikančią važiuoklę. Tam yra pačių įvairiausių fizinių priemonių. Įsivaizduokite pakabą, kurios charakteristikos keičiasi be jokio žmogiško įsikišimo. Galima įrodyti, kad prie jos net neprisilietei, kad niekas nebuvo pakeista. Tačiau dabar FIA išaiškino, kad net jei jos ir nelieti, tačiau sukuri ją taip, kad ji keičiasi pati, tai reiškia, kad keiti pats“, - aiškino specialistas.
„Jie ištirs bolidus (Kinijos GP lenktynių savaitgalio metu – red. past.) ir apžiūrės, kokia juose yra įranga ir kaip ji veikia.“
„Jautėmės kaip pavėlavę į šį žaidimą, lyginant su kai kuriais kitais. Nežinome, ar kas nors lenktynėse naudojo prošvaisos palaikymo sistemas. Mes tikrai jautėme, kad kiti šioje srityje yra pažengę kur kas toliau“, - pridūrė jis.
P. Lowe žurnalistus užtikrino, kad „McLaren“ į Šanchajų atsiveš bolidą su tokia pačia važiuokle, kokią naudojo ir iki šiol. Tiesa, automobilis bus aprengtas pažangesniu aerodinamikos elementų komplektu, kas turėtų padėti pasiekti geresnių rezultatų kvalifikacijoje.
Prošvaisos palaikymo sistemos naudojimu labiausiai įtariama, tačiau tai kategoriškai neigianti „Red Bull“ komanda prieš šią savaitę taip pat patikino į Kiniją atsivešianti visiškai tokį patį mechaniškai bolidą, kaip ir naudotą iki šiol.
„Formulės-1“ specialisto Jameso Alleno teigimu, vienu milimetru sumažinta bolido prošvaisa gali suteikti vienos dešimtosios sekundės dalies rate pranašumą. Tai reiškia, kad savaime prisitaikančią pakabą naudojanti komanda kvalifikacijoje vien dėl to anksčiau galėjo įgyti beveik pusės sekundės persvarą. Ar tokių ekipų apskritai buvo, greičiausiai galėsime įsitikinti jau šį savaitgalį.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983