„McLaren“ tikisi efektyvaus MCL35 bolido

„McLaren“ tikisi efektyvaus MCL35 bolido
logo 2020 Vasario 03 d. 12:27, McLaren F1

Naujasis „McLaren“ bolidas nebus revoliucinė pernykštės mašinos tąsa, tačiau vis dėlto skirtumas tarp MCL34 ir MCL35 yra, be to, gana esminis. Naujosios mašinos kūrimas Wokingo komandoje jau vyko vadovaujant naujajam technikos direktoriui Jamesui Key ir lenktynių direktoriui Andrea Stellai, taip pat atsižvelgiant į Carloso Sainzo bei Lando Norriso rekomendacijas.

„McLaren“ stengėsi išspręsti gana sudėtingą užduotį: užtikrinti greičio pranašumą prieš „Renault“ ir maksimaliai priartėti prie lyderių trejetuko. Tam bolido konstrukcijoje buvo atlikti nemaži pakeitimai.

Pagal ispanų laikraščio AS informaciją, visų pirma tai palietė galinę mašinos dalį – ji bus truputį siauresnė nei pernai metų važiuoklė. Priekinėje mašinos dalyje pakeitimų ne tiek jau daug, priekinis sparnas bus maždaug toks pats, kaip ir 2019 metais, o bolido nosis vienu metu primena ir analogiškus elementus „Ferrari“, ir net „Mercedes“ komandų.

Tyrimų vėjo tunelyje rezultatai duoda peno optimizmui: prispaudžiamosios jėgos padidėjimo pavyko pasiekti beveik nepadidinus priešpriešinio pasipriešinimo. Beje, kur kas tikslesnį naujojo bolido efektyvumo apibūdinimą bus galima pamatyti tik per žemos bandymus Barselonoje.

Naujosios mašinos tobulinimo darbai vyks iki oficialaus bolido pristatymo Wokinge, kuris yra numatytas vasario 13 d. ir tęsis iki pat priešsezoninių bandymų. Ekipai labai svarbu pasiekti, jog mašina būtų greita nuo pat pirmųjų naujojo sezono etapų, kadangi komandai gana greitai teks pereiti kuriant 2021 metų važiuoklę ir pradedant vasaros pradžia lygiagrečiai užsiimti MCL35 modernizacija bus gana problematiška.

2019 metais „McLaren“ užėmė 4 vietą Konstruktorių taurės įskaitoje, surinkusi 145 taškus, kai tuo tarpu „Renault“ uždirbo 91 tašką. Beje, abi komandos naudojo vienodas prancūzų gamintojo jėgaines. Tačiau būsimasis sezonas bus paskutinis, kai boliduose, sukurtuose Wokinge, bus montuojami prancūziški motorai: 2021 metais komanda sugrįš prie bendradarbiavimo su „Mercedes“.

Kartu ispanų spauda jau dabar baiminasi, jog nors „Renault“ ir privalo savo klientams tiekti lygiai tokias pačias jėgaines kaip ir gamyklinei komandai, kuo arčiau bus bendradarbiavimo pabaiga, tuo didesnė tikimybė, kad tarp partnerių santykiai taps šaltesni ir atsiras tarpusavio nepasitikėjimas. Tokių pavyzdžių jau būta, pakanka prisiminti paskutinius „Renault“ ir „Red Bull“ bendradarbiavimo metus.

Bet kokiu atveju, MCL35 bus pirmoji mašina, kurią konstruojant buvo atsižvelgta į Carloso Sainzo bei Lando Norriso pageidavimus, o tai leidžia tikėtis, kad 2020 metų sezonas „McLaren“ komandai bus dar sėkmingesnis nei praėjęs.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983