„McLaren“ toliau kviečia riboti biudžetus

„McLaren“ toliau kviečia riboti biudžetus
logo 2020 Balandžio 16 d. 11:08, McLaren F1

Šią savaitę turi įvykti atidėtas susirinkimas, kuriame komandų vadovai su FOM bei FIA aptars tolimesnius biudžetų apribojimo klausimus. Pagal „Racefans“ informaciją, vaizdo konferencija turėtų įvykti šiandien.

Išvakarėse „McLaren“ komandos vadovas Andreas Seidlas pareiškė, kad komandų išlaidos turi būti smarkiai sumažintos, kad ekipos galėtų išgyventi finansinę krizę, kurioje F-1 pasaulio čempionatas atsidūrė dėl atšauktų ar perkeltų etapų.

„Labai didelė tikimybė, jog mes prarasime kelias komandas dėl šios krizės, - sakė A. Seidlas.- Mes nežinome, kokias pajamas gausime šiais metais, kadangi nežinome, kada sugrįšime į trasas. Suprantama, jog visi mes tikimės, kad galėsime surengti kuo daugiau varžybų.

Mes labai vertiname Jeano Todto indėlį derybose dėl komandų biudžetų apribojimų: dabar svarbu priimti sprendimą, žengti dar vieną svarbų žingsnį link biudžetų ribojimo ateityje. Tačiau apriboti biudžetai nepadės mums šiais metais, kadangi šiame sezone mums reikia trumpalaikių priemonių, pavyzdžiui, kaip bolidų modernizacijos įšaldymo ir pan., kad būtų galima susimažinti išlaidas.

Reikėtų, kad derybose komandos įsitikintų, jog ateityje mūsų sportas taps stabiliu ir sveiku. Tikimės, kad tai leis ekipoms išgyventi krizę“.

Atsakydamas į klausimą, ar nėra baimės, jog kai kurios komandos pasisakys prieš tolimesnį biudžetų apribojimą, A. Seidlas atsakė: „Manau, kad tai yra normalu. J. Todtas rengia individualias derybas su skirtingomis komandomis, kadangi kiekviena iš jų turi skirtingus interesus.

Tačiau kartu pastebiu, jog visi supranta, kokioje rimtoje krizėje mes atsidūrėme ir skubiai reikia priimti sprendimus, kad būtų apsaugotos komandos ir apskritai „Formulė-1“. Vis dėlto tikiuosi, kad artimiausiomis dienomis mes pasieksime pažangos šiose derybose, nes tai yra visų komandų interesas, o ne vien mūsų.

Ne paslaptis, kad „McLaren“ dėjo daug pastangų, jog naujosios taisyklės įsigaliotų jau nuo 2021 metų. Tačiau dabar mes susidūrėme su krize, todėl visiškai palaikome idėją naująjį reglamentą nukelti dar metams, kadangi tokia yra realybė.

Mes nežinome, kokia bus finansinė situacija, mes nežinome, kada atsinaujins lenktynės. Tokioje situacijoje naujo reglamento perkėlimas – teisingas sprendimas, kadangi tai duotų galimybę net prie pačio blogiausio scenarijaus kitais metais į startą stoti toms pačioms mašinoms, kurios šiemet buvo atvežtos į Melburną.

Nematau jokios rizikos dėl naujo reglamento perkėlimo metams, kadangi 2022 metais naujas reglamentas tikrai įsigalios – tiek FIA, tiek FOM tuo neabejoja. Mes visi sutikome, kad toks reglamentas būtų geresnis. Jis leistų lenktynes padaryti vaizdingesnėmis, o mašinas - mažiau sudėtingas techniškai, o taip būtų galima sumažinti biudžetus jų konstravimui. Bent taip mes planuojame“.

 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553