„McLaren“ vadovas nesitikėjo tokio sėkmingo komandos pasirodymo Vengrijoje (47)

„McLaren“ vadovas nesitikėjo tokio sėkmingo komandos pasirodymo Vengrijoje
logo Rugpjūčio 05 d. 18:43, McLaren F1

McLaren“ komanda sėkmingai pasirodė Vengrijos GP lenktynėse, kur Carlosas Sainzas sugebėjo finišuoti penktas, o Lando Norrisas į komandos ir savo asmeninę sąskaitą pridėjo vieną tašką, kadangi finišo liniją kirto dešimtoje vietoje.

Komandos vadovas Andreasas Seidlas po etapo Vengrijoje tvirtino, kad tokio sėkmingo rezultato nesitikėjo, o Hungaroringo trasą vadino bene labiausiai netinkančią „McLaren“ bolidui.

„Džiaugiamės tokiu rezultatu trasoje, kurioje yra daug lėtų vietų ir tai itin nepalanku mūsų bolidui. Tai reiškia, kad sprendžiame savo problemas su diegiamomis naujovėmis ir vis geriau suprantame, kaip dirba bolidas.

Akivaizdu, kad buvome ketvirta greičiausia komanda rikiuotėje ir tai mums suteikia didžiulį postūmį prieš vasaros atostogas. Tai suteikia ir pozityvo prieš artėjančią antrąją sezono dalį, kur taip bus trasų, kuriose nemažai lėtų posūkių, pavyzdžiui, Singapūras.

Mus tai džiugina ir mes po vasaros atostogų toliau diegsime atnaujinimus. Galima tik pagirti mūsų aerodinamikos skyrių, kuris mums leidžia sėkmingai atnaujinti bolidą.

Rezultatas Hungaroringo trasoje, kuri potencialiai mums buvo pati nepalankiausia sezone, suteikia papildomos motyvacijos prieš antrąją sezono dalį“, - kalbėjo A. Seidlas.

Komentarai (47)


Senas_Kareivis
| Rugpjūčio 07 d. 09:24
kart
| Rugpjūčio 07 d. 02:09

Jus skaitykit diskusija, o ne paskutini komentara nors kada, tai nereikes rasyti, kas papuola. Ne as apie "uzpernai" pirmas parasiau, tai man gali priekaistu nereiksti.

Bet tu taip pat kaip argumentą tai naudoji kovai dėl podiumo :)
kart
| Rugpjūčio 07 d. 02:09
Senas_Kareivis
| Rugpjūčio 06 d. 21:29

Tai o 2007 ir 2008 mclaren visiems įvežė - tai manau kad turėjo šiais metais dėl pergalės kapotis

Jus skaitykit diskusija, o ne paskutini komentara nors kada, tai nereikes rasyti, kas papuola. Ne as apie "uzpernai" pirmas parasiau, tai man gali priekaistu nereiksti.
Senas_Kareivis
| Rugpjūčio 06 d. 21:29
kart
| Rugpjūčio 06 d. 20:00

Tai, kad uzpernai Alonso atsilikimas buvo toks, jog siemet su tokiu atsilikimu butu galejes kapoti su Ferrari. LOL

Tai o 2007 ir 2008 mclaren visiems įvežė - tai manau kad turėjo šiais metais dėl pergalės kapotis
kart
| Rugpjūčio 06 d. 20:00
egiduxx
| Rugpjūčio 06 d. 16:46

Nereikia man čia aiškinti po 5 kartus aš perskaitau ir suprantu, nereikia ironizuoti save keliant, o kitą menkinant, aš tau ir parašiau, kad nepaisant maklių formos pagerėjimo jie dar nepajėgūs su top 3 kapotis, nors ir fermos greitis buvo apgailėtinas šiose lenktynėse, ir kaip tu nusprendei, kad išvis makliai turėjo kabintis į atlapus ferams? Kodėl ne r.p ar hasai, o makliai? Pernai nesikabino, užpernai irgi ne, bet va šiemet jau turėjo imtis, nors kaip minėjau tie makliai su konceptuoliai nauju bolidu ir jie patys dar neišsiaiškinę kokioje jie pozicijoje, suprantu jeigu po dviejų trijų sezonų nebūtų jokio pagerėjimo, eilę sezonų vilkosi visiškoj šiknoj su milijonu starto pozicijų baudų, o va pakeitus variklio tiekėją jau su ferais imtis turi.

Tai, kad uzpernai Alonso atsilikimas buvo toks, jog siemet su tokiu atsilikimu butu galejes kapoti su Ferrari. LOL
maxpower
| Rugpjūčio 06 d. 18:09
egiduxx
| Rugpjūčio 06 d. 17:13

Kas dėl gamyklinių negamyklinių komandų statuso, tai gamyklinės visuomet turėjo, turi ir turės pranašumą prieš klijentes, kad feram nepaeina, tai nereiškia, kad jokio pranašumo gamyklinės neturi, o maklarenams su honda nepaėjus projektui buvo jo atsisakyta, ko tikra gamyklinė komanda neturi galimybės ir jokio reikalo tai daryti, gamyklinė komanda dirba tendencingai nepaisant rezultatų kol tą rezultatą pasiekia, nėra jokio šūdo drabstymo vieniems ant kitų, o tik tos komandos vidaus reikalas.
O aplamai, tai kalba eina tik apie šiuos metus ir šių metų Vengrijos etapą, o ne apie maklarenų su honda projektą.

Labai ant Renault dabar matosi gerai ka gamyklines komandos statusas duoda.
egiduxx
| Rugpjūčio 06 d. 17:13
egiduxx
| Rugpjūčio 06 d. 16:46

Nereikia man čia aiškinti po 5 kartus aš perskaitau ir suprantu, nereikia ironizuoti save keliant, o kitą menkinant, aš tau ir parašiau, kad nepaisant maklių formos pagerėjimo jie dar nepajėgūs su top 3 kapotis, nors ir fermos greitis buvo apgailėtinas šiose lenktynėse, ir kaip tu nusprendei, kad išvis makliai turėjo kabintis į atlapus ferams? Kodėl ne r.p ar hasai, o makliai? Pernai nesikabino, užpernai irgi ne, bet va šiemet jau turėjo imtis, nors kaip minėjau tie makliai su konceptuoliai nauju bolidu ir jie patys dar neišsiaiškinę kokioje jie pozicijoje, suprantu jeigu po dviejų trijų sezonų nebūtų jokio pagerėjimo, eilę sezonų vilkosi visiškoj šiknoj su milijonu starto pozicijų baudų, o va pakeitus variklio tiekėją jau su ferais imtis turi.

Kas dėl gamyklinių negamyklinių komandų statuso, tai gamyklinės visuomet turėjo, turi ir turės pranašumą prieš klijentes, kad feram nepaeina, tai nereiškia, kad jokio pranašumo gamyklinės neturi, o maklarenams su honda nepaėjus projektui buvo jo atsisakyta, ko tikra gamyklinė komanda neturi galimybės ir jokio reikalo tai daryti, gamyklinė komanda dirba tendencingai nepaisant rezultatų kol tą rezultatą pasiekia, nėra jokio šūdo drabstymo vieniems ant kitų, o tik tos komandos vidaus reikalas.
O aplamai, tai kalba eina tik apie šiuos metus ir šių metų Vengrijos etapą, o ne apie maklarenų su honda projektą.
egiduxx
| Rugpjūčio 06 d. 16:46
kart
| Rugpjūčio 06 d. 16:01

Dar karta skaityk ta sakini apie Ferrari, kol suprasi ka parasiau. Bet kazkaip nesitikiu, tai aiskinu paskutini karta - Ferrari ant tiek sudinai Vengrijoje suvaziavo, kad tokia komanda kaip McLaren turejo uz to kabintis, bet uzuot kabinesi atsiliko belekiek ir jie dziaugiasi savo pasirodymu.

Ir noriu paklaust, kokia is to "gamyklines komandos" statuso nauda? Istorija rodo, kad kovoti galima ir bunant kliente ir su mazu biudzetu. Be to McLaren su Honda dirbo kaip gamykline komanda, tik oficialaus statuso negalejo tureti. Biudzetas buvo taip pat nemazas, bet neisejo ir subiro projektas. Taigi, gamyklines statusas nieko nereiskia. Net ir dabar McLaren su tokiu biudzetu ir budama Renault kliente uz vieno ar kito podiumo kabintis galetu.

Nereikia man čia aiškinti po 5 kartus aš perskaitau ir suprantu, nereikia ironizuoti save keliant, o kitą menkinant, aš tau ir parašiau, kad nepaisant maklių formos pagerėjimo jie dar nepajėgūs su top 3 kapotis, nors ir fermos greitis buvo apgailėtinas šiose lenktynėse, ir kaip tu nusprendei, kad išvis makliai turėjo kabintis į atlapus ferams? Kodėl ne r.p ar hasai, o makliai? Pernai nesikabino, užpernai irgi ne, bet va šiemet jau turėjo imtis, nors kaip minėjau tie makliai su konceptuoliai nauju bolidu ir jie patys dar neišsiaiškinę kokioje jie pozicijoje, suprantu jeigu po dviejų trijų sezonų nebūtų jokio pagerėjimo, eilę sezonų vilkosi visiškoj šiknoj su milijonu starto pozicijų baudų, o va pakeitus variklio tiekėją jau su ferais imtis turi.
Senas_Kareivis
| Rugpjūčio 06 d. 16:46
kart
| Rugpjūčio 06 d. 16:01

Dar karta skaityk ta sakini apie Ferrari, kol suprasi ka parasiau. Bet kazkaip nesitikiu, tai aiskinu paskutini karta - Ferrari ant tiek sudinai Vengrijoje suvaziavo, kad tokia komanda kaip McLaren turejo uz to kabintis, bet uzuot kabinesi atsiliko belekiek ir jie dziaugiasi savo pasirodymu.

Ir noriu paklaust, kokia is to "gamyklines komandos" statuso nauda? Istorija rodo, kad kovoti galima ir bunant kliente ir su mazu biudzetu. Be to McLaren su Honda dirbo kaip gamykline komanda, tik oficialaus statuso negalejo tureti. Biudzetas buvo taip pat nemazas, bet neisejo ir subiro projektas. Taigi, gamyklines statusas nieko nereiskia. Net ir dabar McLaren su tokiu biudzetu ir budama Renault kliente uz vieno ar kito podiumo kabintis galetu.

Baik nusišnekėti apie gamyklines/negamyklines - visas pasaulis mato kad reiškia ir bando su tuo kovoti, o tu nematai :) Dėl biudžetų irgi pasirink informacijos - koks buvo Mclaren 2017/2018 ir koks tų "nieko nereiškiančių gamyklinių". Kabintis gal ir galėtų už podiumo, bet ne nuolat kovoti. Kabintis gali ir STR, Haas ar Alfa, bet ar tai daro juos title contenderiais?
kart
| Rugpjūčio 06 d. 16:01
egiduxx
| Rugpjūčio 06 d. 14:48

Ką tu lygini tuos maklius su gamykline ferrari kur ir motorą patys sau gaminasi ir biudžetas n kartų didesnis, o dar po hondos fiasko bile kiek rėmėjų ir specialistų pabėgo, tai čia ferrari turėtų su mersais lygintis, o ne su makliais, ferai eina žemyn, o makliai siemet kyla į viršų, bet to kilimo ženkliai per maža, kad kapotūsi su top3.

Dar karta skaityk ta sakini apie Ferrari, kol suprasi ka parasiau. Bet kazkaip nesitikiu, tai aiskinu paskutini karta - Ferrari ant tiek sudinai Vengrijoje suvaziavo, kad tokia komanda kaip McLaren turejo uz to kabintis, bet uzuot kabinesi atsiliko belekiek ir jie dziaugiasi savo pasirodymu.

Ir noriu paklaust, kokia is to "gamyklines komandos" statuso nauda? Istorija rodo, kad kovoti galima ir bunant kliente ir su mazu biudzetu. Be to McLaren su Honda dirbo kaip gamykline komanda, tik oficialaus statuso negalejo tureti. Biudzetas buvo taip pat nemazas, bet neisejo ir subiro projektas. Taigi, gamyklines statusas nieko nereiskia. Net ir dabar McLaren su tokiu biudzetu ir budama Renault kliente uz vieno ar kito podiumo kabintis galetu.
kart
| Rugpjūčio 06 d. 15:51
Senas_Kareivis
| Rugpjūčio 06 d. 14:51

Primink prašau, kiek atsiliko Ferrari šiais metais ir koks progresas su ankstesniais metais? Dar turėkime omenyje kad Ham ir Ver stojo papildomai po vieną kartą. Pateisink šitą atsilikimą eGZperte

Man patinka, kai kazkas isikisa i diskusija, nezinodamas apie ka eina kalba. Todel apie Ferrari neatsakysiu, juolab, kad jau viename komentare atsakiau.
×

F-1.lt pulsas