„Mercedes“ išreiškė galimybę pasidalinti MGU-H technologijomis po 2020 metų

„Mercedes“ išreiškė galimybę pasidalinti MGU-H technologijomis po 2020 metų
logo 2017 Gruodžio 20 d. 12:40, Daimler

Vokiečių jėgos agregatų gamintojas „Mercedes“ tiek nori išsaugoti „Formulėje-1“ šiluminius generatorius MGU-H, kad yra pasiruošę net pasidalinti technologijomis su varžovais.

„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas viliasi, kad MGU-H pasiliks kaip vienas iš jėgos agregatų elementų ir po 2020 metų galiosiančiame Techniniame reglamente.

Spalio pabaigoje po susitikimo, kuriame dalyvavo visos komandos, FIA, jėgainių gamintojai – automobilių koncernai, o taip pat savininkai iš „Liberty Media“, buvo pasiūlyta nauja variklių F-1 koncepcija, pagal kuria buvo nutarta ateityje atsisakyti naudoti MGU-H.

Šiluminis generatorius pasirodė esantis labai brangus ir sudėtingas konstruoti elementas, bet Wolffas pareiškė, kad yra pasiruošęs pasiūlyti sandorį problemų su tuo turinčiais gamintojais, kad tik ši technologija pasiliktų „Formulėje-1“.

„Aš manau, kad mes esame pusiaukelėje su pasiūlymais dėl variklių, - pasakojo Wolffas interviu ESPN. – Mums nepatinka MGU-H atsisakymas – aukštųjų technologijų elemento. Mes norėtumėme juos tiekti kai kurioms komandoms, o gal net ir jėgainių gamintojams, kuriems trūksta technologijų. Velnias slepiasi detalėse, bet kalbos eina teisinga linkme.

„Marchionne yra savotiškai teisus“

Atsakydamas į klausimą, ar „Mercedes“ paseks „Ferrari“ prezidento Sergio Marchionne pavyzdžiu, kuris jau keletą kartų pagrasino „Liberty Media“, kad jie išeis iš „Formulės-1“, jei nebus patenkinti jų norai, Toto Wolffas atsakė: „Sergio yra labai atviras ir tiesmukiškas. Jis nevaikšto aplink, kai kalba, kad nepriims tam tikrų pasiūlymų ir tai jo būdas išsiaiškinti kai kuriuos klausimus. Iš principo, aš sutinku su jo nuomone“.

Toto Wolffas taip pat pabrėžė, kad jo komanda nesupriešins permainoms būtent todėl, kad ji nori išsaugoti savo lyderystę čempionate.

„Mes visi esame pasiruošę tam, - sakė jis. – Mums patinka iššūkiai, mes suprantame kai kurių dabartinių taisyklių trūkumus. Reikia kovos priekyje ir mes stosime į mūšį.

Aš manau, kad reikia pripažinti, kad iš kitos pusės gali būti ir kitokia nuomonė. Ne manau, kad tarp mūsų yra neįveikiami barjerai –tai, kas susiję su variklių aptarimo klausimais. Jie pripažįsta, kad jis turi būti aukštųjų technologijų kūrinys ir mes nenorime kurti visai naujo variklio ir šiuo klausimu yra tam tikras sutarimas“.

„Dramblys kambaryje“

Wolffas mano, kad labiausiai ginčytinu klausimu lieka prizinių pinigų dalybos po 2020 metų.

„Tai tarsi dramblys kambaryje, - sakė austras. – Tai pati svarbiausia tema po 2020 metų. Aišku, kad mums reikia surasti struktūrą,  kuri dirbtų visiems. Kai kurios iš nedidelių komandų turi problemų su pajamomis.

Mes ne prieš riboti išlaidas iki tokio momento, kol visa tai bus galima teisingai kontroliuoti ir čia turi būti įdiegta protinga sistema. Mes nesiruošiame mažinti mūsų etatų skaičių 30 proc. metai iš metų ir nesiruošiame taip paprastai atsisakyti pirmenybės darbo našume, kurią mes turime. Turi būti priimti kažkokie žingsniai ir iš kitos pusės.

Aptarimai dar tik prasideda ir vyksta draugiškoje aplinkoje. Mes pripažįstame, kad gali būti skirtingų nuomonių. Bet galų gale, dėl „Formulės-1“ ateities mes surasime teisingus sprendimus“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794