„Mercedes“ išsiaiškino problemą, dėl kurios praėjusį savaitgalį Bahreine įvyko radijo ryšio trikdis dvigubo sustojimo metu ir pasaulio čempionų komanda, tikėtina, prarado pergalingą dublį.
Tada George‘o Russello automobiliui per klaidą buvo uždėtos padangos, kurios buvo skirtos Valtteri Bottui, todėl jaunajam britui teko vėl važiuoti į serviso zoną. Tuo tarpu suomis prarado daug laiko sustojimo metu ir buvo priverstas sugrįžti į trasą su senomis padangomis.
„Problema sustojimo metu atskleidė paslėptą mūsų problemą su radijo ryšiu, bet mes ėmėmės priemonių – tiek techninių, tiek organizacinių, kad panašūs atvejai nepasikartotų“, - agentūrai „Reuters“ sakė „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas prieš finalinį sezono etapą Abu Dabyje.
Komandos technikos direktorius Jamesas Allisonas paaiškino problemos esmę su radijo ryšiu: „Per raciją, kurią naudoja mechanikai, dirbantys boksuose, kiekvienu momentu galima girdėti tik vieną balsą. Įprastai mechanikai klauso tik savo viršininko Rono Meadowso, kuris būna serviso juostoje ir praneša jiems, kada jie turi išbėgti iš boksų sustojimui atlikti.
Bet jų racijos sureguliuotos ne tik su R. Meadowsu, bet yra ir kanalas, kuriuo vyksta pokalbiai su lenktynininku. Tuo momentu, kai Meadowsas pranešinėjo mechanikams apie dvigubą sustojimą, G. Russellas taip pat kalbėjosi su savo komandos dalimi, kuri galėjo girdėti tik jį, o ne viršininko instrukcijas. Todėl kai visi išbėgo iš boksų norėdami atlikti sustojimą, ten atnešė tik pusę George‘o Russello padangų.
Išeitų, kad tokia sumaištis įvyko dėl vienos nedidelės klaidos, kadangi radijo ryšio sistema buvo suprogramuota taip, kad svarbi komanda, kurią teikė Meadowsas, buvo „permušta“ kitais pranešimais“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |