„Mercedes“ išsiaiškino radijo ryšio problemas (19)

„Mercedes“ išsiaiškino radijo ryšio problemas
logo 2020 Gruodžio 10 d. 12:39, Daimler AG

Mercedes“ išsiaiškino problemą, dėl kurios praėjusį savaitgalį Bahreine įvyko radijo ryšio trikdis dvigubo sustojimo metu ir pasaulio čempionų komanda, tikėtina, prarado pergalingą dublį.

Tada George‘o Russello automobiliui per klaidą buvo uždėtos padangos, kurios buvo skirtos Valtteri Bottui, todėl jaunajam britui teko vėl važiuoti į serviso zoną. Tuo tarpu suomis prarado daug laiko sustojimo metu ir buvo priverstas sugrįžti į trasą su senomis padangomis.

„Problema sustojimo metu atskleidė paslėptą mūsų problemą su radijo ryšiu, bet mes ėmėmės priemonių – tiek techninių, tiek organizacinių, kad panašūs atvejai nepasikartotų“, - agentūrai „Reuters“ sakė „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas prieš finalinį sezono etapą Abu Dabyje.

Komandos technikos direktorius Jamesas Allisonas paaiškino problemos esmę su radijo ryšiu: „Per raciją, kurią naudoja mechanikai, dirbantys boksuose, kiekvienu momentu galima girdėti tik vieną balsą. Įprastai mechanikai klauso tik savo viršininko Rono Meadowso, kuris būna serviso juostoje ir praneša jiems, kada jie turi išbėgti iš boksų sustojimui atlikti.

Bet jų racijos sureguliuotos ne tik su R. Meadowsu, bet yra ir kanalas, kuriuo vyksta pokalbiai su lenktynininku. Tuo momentu, kai Meadowsas pranešinėjo mechanikams apie dvigubą sustojimą, G. Russellas taip pat kalbėjosi su savo komandos dalimi, kuri galėjo girdėti tik jį, o ne viršininko instrukcijas. Todėl kai visi išbėgo iš boksų norėdami atlikti sustojimą, ten atnešė tik pusę George‘o Russello padangų.

Išeitų, kad tokia sumaištis įvyko dėl vienos nedidelės klaidos, kadangi radijo ryšio sistema buvo suprogramuota taip, kad svarbi komanda, kurią teikė Meadowsas, buvo „permušta“ kitais pranešimais“.


Komentarai (19)
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 12/11 11:40 Atsakyti
AF1
12/11 11:31

Cto i trebovalos dokazat - cia nera radijo problema, cia elementarus human error. Vienas, kad paliko atvira kanala (nors button on wheel, kiek pamenu, veikia pushtotalk principu, gal klystu), kitas, kad nesulauke confirmationo is mechaniku.

Tai čia semantika. Pavadino ryšio problema, kad taip durnai neatrodytų ir tiek. Esmė nuo to nesikeičia.
AF1
IP: 30cd6f3 | 12/11 11:31 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
12/10 19:06

Kiek girdėjau - GR paliko atvirą ryšio kanalą, kuris permuša vyr. mechaniko kanalą ir jo garažo pusė negirdėjo ką mechanikas sako, vietoj to girdėjo GR bolidą.

Cto i trebovalos dokazat - cia nera radijo problema, cia elementarus human error. Vienas, kad paliko atvira kanala (nors button on wheel, kiek pamenu, veikia pushtotalk principu, gal klystu), kitas, kad nesulauke confirmationo is mechaniku.
Siaip
IP: 0c81cf6 | 12/11 05:03 Atsakyti
Galvojau, kad Sethfin su savo draugeliu futbolistu pirmieji cia atleks putotis, bet kazkaip nesimato. Negi gavo bana?
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 12/10 19:06 Atsakyti
DAR
12/10 18:01

Butu idomu suzinoti, kodel(ir kaip) puse garazo isgirdo, o kita ne.

Kiek girdėjau - GR paliko atvirą ryšio kanalą, kuris permuša vyr. mechaniko kanalą ir jo garažo pusė negirdėjo ką mechanikas sako, vietoj to girdėjo GR bolidą.
DAR
IP: 9c59940 | 12/10 18:01 Atsakyti
Butu idomu suzinoti, kodel(ir kaip) puse garazo isgirdo, o kita ne.
AF1
IP: 30cd6f3 | 12/10 17:15 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
12/10 16:27

Aš kiek supratau viskas buvo pagal protokolą, tik tiek, kad girdėjo pusė garažo. Žodžiu, pagr. mechanikas ar kaip ten vadinasi girdėjo iš abiejų pilotų ir abiem pilotams patvirtino. Problema, kad pusė garažo negirdėjo. Kita pusė – patvirtino. Kadangi laiko mažai, tai pagr. mechanikas suprato, kad visi suprato, kai iš tikro suprato pusė. Bent aš taip suprantu. Būna, pasitaiko. Gal dėl to ir laksto paskui kaip be galvos, kai staigiai į boksus reikia važiuot.

As neieskau konspiraciju, cia tikrai buvo klaida. Tiesiog sakau, kad klaidos isaiskinimas yra kvailas (skaityk - netikras).
>
IP: 80e58e2 | 12/10 16:59 Atsakyti
Manau,Kumpis ,paliko ,rysio blokatariu,juk milijonai ant kortos pastatyti ....
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 12/10 16:27 Atsakyti
AF1
12/10 15:18

Tai del problemu, neisgirdimo, supainiojimo - viskas aisku, buna ir ne taip. Bet argumentuot taip vaikiskai sita kliurka yra kvaila. Onesided komunikacija negali likt be patvirtinimo. Ypac tokiais atvejais, kai reik pilotui keist settingus arba, kaip cia, pasiruost pitstopui. Zmoniu kalba: as esu tas, kuris sako mechanikam per radija: box George this lap, go. Ir atgal neisgirdes NIEKO tikiu, kad jau viskas ok? :D Kas cia per managementas? :)

Aš kiek supratau viskas buvo pagal protokolą, tik tiek, kad girdėjo pusė garažo. Žodžiu, pagr. mechanikas ar kaip ten vadinasi girdėjo iš abiejų pilotų ir abiem pilotams patvirtino. Problema, kad pusė garažo negirdėjo. Kita pusė – patvirtino. Kadangi laiko mažai, tai pagr. mechanikas suprato, kad visi suprato, kai iš tikro suprato pusė. Bent aš taip suprantu. Būna, pasitaiko. Gal dėl to ir laksto paskui kaip be galvos, kai staigiai į boksus reikia važiuot.
rbz
IP: 1e2c970 | 12/10 16:14 Atsakyti
Nemanau, kad piloto pokalbius girdi visi.
Mano nuomone vienu kanalu yra bendraujama tarp piloto ir štabo, o kitų kanalų vyksta ryšys tarp štabo ir garažo.
Taip, kad vyksta š... malimas.
Visi žinojo, kad Russell važiuoja pirmas ir reikės jį pirmą aptarnauti.
O padangas tik Botui atnešė.
Įdomu
IP: eb0e391 | 12/10 15:52 Atsakyti
..
×

TOP naujienos