„Mercedes“ oficialiai atsisakė teikti apeliaciją (154)

„Mercedes“ oficialiai atsisakė teikti apeliaciją
logo 2021 Gruodžio 16 d. 13:35, Daimler AG

Mercedes“ oficialiai atsisakė teikti apeliaciją dėl Abu Dabio GP rezultatų, todėl Maxo Verstappeno iškovotas pasaulio čempiono titulas yra patvirtintas... Šiandien Konstruktorių taurę iškovojusi komanda išplatino savo pareiškimą.

Mercedes“ pareiškimas

„Mes išvažiavome iš Abu Dabio, netikėdami tuo, kas įvyko. Jei jūs pralaimite lenktynes – tai tik dalis žaidimo, visai kitas reikalas – kai prarandate tikėjimą lenktynėmis.

Kartu su Lewisu mes nuodugniai apgalvojome, kaip reaguoti ir šių metų „Formulės-1“ lenktynių finalą. Mes visada vadovavomės meile šiam sportui ir manėme, kad kiekvienas varžybas reikia laimėti kaip faktorių sumą. Sekmadienį daugelis, taip pat ir mes, jautėme, kad viskas pasisuko ne ta linkme.

Priežastis, kodėl mes užprotestavome sekmadienio lenktynių rezultatus, buvo visai naujas saugos automobilio fazės traktavimas, kuris turėjo lemiamos įtakos lenktynių rezultatams, kuriose Lewisas pirmavo ir buvo pakeliui į pergalę pasaulio čempionate.

Mes pateikėme protestą dėl sportinės teisybės ir nuo to laiko vedame konstruktyvų dialogą su FIA ir „Formule-1“, kad viskas būtų aišku. Visi dalyviai turi žinoti taisykles, kurios galioja lenktynėse. Mes sveikiname FIA sprendimą sukurti komisiją, kuri išanalizuos įvykius Abu Dabyje, kad taisyklės būtų dar skaidriau traktuojamos ir kaip turėtų būti priimami sprendimai. Mes sveikiname tai, kad jie į svarstymus pakvietė komandas ir pilotus.

„Mercedes“ komanda aktyviai bendradarbiaus su šia komisija, kad būtų sukurta geresnė „Formulė-1“ - kiekvienai komandai ir kiekvienam sirgaliui, kurie myli mūsų sportą taip pat stipriai kaip ir mes. Mes prisiimsime atsakomybę už šį protestą su FIA ir atšauksime apeliaciją.

Maxui Verstappenui ir „Red Bull“: mes norime išreikšti nuoširdžią pagarbą jūsų pasiekimams šiame sezone. Jūs padarėte kovą dėl „Formulės-1“ pasaulio čempiono titulo tiesiog nuostabia. Sveikiname Maxą ir jo komandą. Lauksime su jumis susitikimų trasose kitais metais

Ir nors pilotų čempionatas užsibaigė ne taip, kaip mes tikėjomės, mes negalime nesididžiuoti savo komanda.

Lewisai, esate įspūdingas lenktynininkas visoje „Formulės-1“ istorijoje, jūs atidavėte visas jėgas kiekviename pasibaigusio sezono rate. Esate įspūdingas sportininkas trasoje ir už jos ribų. Sveikiname jus kaip tikros konkurencijos šalininką ir kaip pavyzdį, kuriuo nori sekti milijonas žmonių visame pasaulyje.

Valtteri, jūs buvote svarbia mūsų komandos dalimi, laimėjus su mumis penkias Konstruktorių taures per penkis sezonus. Ačiū už didelį indėlį į automobilių sporto istoriją. Viso gero, Valtteri.

Pagaliau norime padėkoti visiems vyrais ir moterims mūsų komandoje ir variklių gamybos padalinyje: jūs parašėte dar vieną skiltį „sidabrinio strėlių“ istorijoje, iškovodami aštuntą pergalę Konstruktorių įskaitoje.“

Mercedes AMG Petronas F1 Team
Komanda: Mercedes AMG Petronas F1 Team 2022 sezono taškai: 613.5
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W12
Plačiau

Komentarai (154)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
taip
IP: 0221523 | 12/17 19:53 Atsakyti
Heiteris
12/17 14:40

Labai gražiai daug parašei MB fane.
Hamiltonui reikėjo aplenkti Perezą ir mano akimis būtų tada tikrai vertas su tuo raketiniu varikliu ir naujom padangom, bet yra kaip yra.
Taip, sutinku, paskutiniuose etapuose su rektyviniu varikliu buvo nepavejamas, bet iki to visa sezoną kažkur viduryje kovėsi vienas su savimi, daugybe klaidų tiek jo tiek komandos.
Max'as iki silverstone važiavo be priekaištų, tik tame gp buvo avarija ir nuo tada prasidėjo jo kaidos. Overall sezonas priklauso Max'ui su titulu, bet abudabis Hamiltonui.
Tiesiog skaudu diena iš dienos matyti MB/hamiltono fanų ašaras lyg būtų pirmas titulas... Greičiausiai Hamiltono tikslas buvo paimti rekordą ir pasitraukti, o dabar žliumbia, kad net į ceremoniją nepasirodė. Patys sau FIA ir MB/Hamiltonas kanda sau į koją.
Priminkit, bet ar ceremonijoje privaloma dalyvauti ar čia kai kurie kvailioja? (neskaičiau taisyklių knygos)

privaloma:

Article 6.6 of the Sporting Regulations states that “the drivers finishing first, second and third in the Championship must be present at the annual FIA Prize Giving ceremony”.
Klepsidra
IP: b7dabf2 | 12/17 15:54 Atsakyti
Kaip pasakytu Klepsidra
12/17 13:10

Panasu kad nesibaige niekas, bus dar cia visko. Gali buti kad Lewisas nebegris i trasa...
Anyway sveikinu visus, prisiminsime LH mintyse, kaip manote kas sekantis i MB ? De vries ? Ocon ? Rosbergas ? :D

Rosbergas niekur negris. vloge savo su Buttonu kai kalbejo sake, kad svarste vienu momentu pries kelis metus bet po to idejos atsisake ir netgi bandyti bolidus nelabai domina.
Tur but,
IP: c59b4f6 | 12/17 15:16 Atsakyti
Ecclestone viena jachta kainuoja 30 milionu. Verstapenas tik uz bonus siemet gaus 12 milionu svaru. Profesionalus sportas.
Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 12/17 15:08 Atsakyti
Tur but,
12/17 15:05

Ten dar didesni pinigai ir kiti laimetojai

Tai ką? Laimi tai laimi, pralaimi tai pralaimi, koks skirtumas ar dėl sportinių priežasčių, ar už pinigus.
Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 12/17 15:06 Atsakyti
Kaip pasakytu Klepsidra
12/17 13:10

Panasu kad nesibaige niekas, bus dar cia visko. Gali buti kad Lewisas nebegris i trasa...
Anyway sveikinu visus, prisiminsime LH mintyse, kaip manote kas sekantis i MB ? De vries ? Ocon ? Rosbergas ? :D

Oconas būtų stiprus pasirinkimas, bet jis turi kontraktą, kurio išpirkimo sunku tikėtis, todėl iš šitų trijų tik De Vries yra variantas - žino komandą, žino formulę, gal net kažkiek ir kitų metų bolidą.
Tur but,
IP: c59b4f6 | 12/17 15:05 Atsakyti
Ten dar didesni pinigai ir kiti laimetojai
Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 12/17 15:03 Atsakyti
D.H.
12/17 14:05

Tai aisku ka palaikysi, jei Hamiltonas pralaimes, tai pasakosi koks nevykelis jis, o jei laimes, tai seksi pasakas, kad Russellas Wolfo engiamas ir turi dirbti antru numeriu. Vienu zodziu nieko idomaus.

Tu ne tame forume reiškiesi. Su tokiais ateities prognozavimo sugebėjimais turėtum ekstrasensų forume lankytis :)
Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 12/17 15:01 Atsakyti
Tur but,
12/17 14:38

Daugiausia ziurovu supranta simple plot - kirsk pimas finish line. Nepavyko, dziaukis ir taip laimejimais vaziuodamas Mersu. Verstapenas - vienintelis kito gamintojo autu laimejo pries Mersus. Ta patvirtino ir Toto. Jau jis tai zino savo autu galimybes ir visas ju varikliu paslaptis. Butent vokiskom varikliu technologijom jis ir rezisuodavo daug metu lengthens tarp savo Mersu. Priekinis sparnas vos laikosi, o autos lekia no problem. Gerbkim nugaletoja, taip kaip Toto.

Tuomet visiškai nesuprantama, kodėl visas sporto pasaulis taip kovoja prieš sutartus rezultatus? Susitarė kažkas ar nesusitarė, papirko ar nepapirko, simple plot - laimėk bet kokiu atveju.
Heiteris
IP: 1dbb9b3 | 12/17 14:40 Atsakyti
kast1f logo rėmėjas
12/17 14:19

Žiūriu kai kurie čia nesupranta simple plot. Visi, kurie vapsi apie “patys MB kalti, kad nestojo”, “Maxas vistiek vertesnis”, tai gal net nebežiūrėkit tos F1, nes abejoju ar suprantate ką nors apskritai apie šį sportą…
Įsivaizduokit, du pilotai, abiems kelias iki final round buvo sunkus, taškas į tašką, net nekalbamt kiek kam nepasisekė, kur kas kiek gteitesnis buvo. Faktas tik vienas, kad MB žiauriai come back padarė per triple win paskutinius.. Esmė paskutinis etapas, equal on points abu. Ir ABU nusipelnė geros kovos trasoje, kur greitesnis būtent paskutiniame etape užsitikrina titulą. Kas buvo greitesnis etape? Lewisas, vieni vartai visų lenktynių metu. Taip būna sprogsta padangos, engine failure… kur nieko neapkaltinsi… bet PAVOGTI, Maxo ar ne Maxo naudai subjektyviai žiūrint, bet tiesio PAVOGTI, intrerpretuojant taisykles dar neregėtu būdų, prieštaraujant savo RD mintims 2020 Eiffel GP… TAI KOKIA PLIŪCHA??? Galvojat LH čia pasivaikščiojimai buvo, easy išsilyginti paskutiniam etapui su tokiu greitu ir agresyviu Maxu? Kiek psichologiškai dirbti, ruoštis, vengti DNF ar kontaktų su tuo pačiu Maxu kad nepraknisti titulo. Ir gauti tokią PLIŪCHĄ paskutiniam rate???? Tiesą sako, visi teisininkai kiek skaičiau sako, vieni vartai čia būtų teismuose. 15.3 punktas apsprendžia tik viršenybes esant tam tikriems reikalams. Kad RD gali būti viršesnis už Clerk dėl sprendimų su SC. BET NESUKURTI NAUJŲ TAISYKLIŲ, O PRIIMTI PAČIAM TAS 48.12 ir 48.13. Taip kad, nesuvokiu ką gali galvoti LH tiek atidavęs savęs, mytyba, sportas, formos palaikymas, darbas su galva, ir taip apgautas??? Tad tie “not sure about the future” yra visiškai rimtas reikalas. Kam gali būti motyvacija ardytis 23 etapus, kad gale kažkas nufyrintų titulą iš tavęs???
Full support MB, gerai kad nedalyvavo tam cirke, šypsotis ten atsistojus? LH verkt iš laimės su P2 titulu???
Tikiuosi visas šitas ažiotažas duos rezultatų, puikiu laiku MB iškomunikavo viską.
O nėjo tolyn matyt geras lizdas ta FIA, LH tikrai nenori titulo iš teismo salės, o ir Maxas ir RBR čia nekalti kad taip gavosi. Tad pasielgta ant galo protingai. Tikėkimės tai atneš pokyčių. Nes ir man, palaikyti pilotą, nervuotis, kad jį apgautų kaip dabar buvo? Tad persvarstysiu ar verta aukoti kiekvieną sekmadienį, nebent kartais kai nebus ką veikti su šeima……

Labai gražiai daug parašei MB fane.
Hamiltonui reikėjo aplenkti Perezą ir mano akimis būtų tada tikrai vertas su tuo raketiniu varikliu ir naujom padangom, bet yra kaip yra.
Taip, sutinku, paskutiniuose etapuose su rektyviniu varikliu buvo nepavejamas, bet iki to visa sezoną kažkur viduryje kovėsi vienas su savimi, daugybe klaidų tiek jo tiek komandos.
Max'as iki silverstone važiavo be priekaištų, tik tame gp buvo avarija ir nuo tada prasidėjo jo kaidos. Overall sezonas priklauso Max'ui su titulu, bet abudabis Hamiltonui.
Tiesiog skaudu diena iš dienos matyti MB/hamiltono fanų ašaras lyg būtų pirmas titulas... Greičiausiai Hamiltono tikslas buvo paimti rekordą ir pasitraukti, o dabar žliumbia, kad net į ceremoniją nepasirodė. Patys sau FIA ir MB/Hamiltonas kanda sau į koją.
Priminkit, bet ar ceremonijoje privaloma dalyvauti ar čia kai kurie kvailioja? (neskaičiau taisyklių knygos)
Tur but,
IP: c59b4f6 | 12/17 14:38 Atsakyti
Daugiausia ziurovu supranta simple plot - kirsk pimas finish line. Nepavyko, dziaukis ir taip laimejimais vaziuodamas Mersu. Verstapenas - vienintelis kito gamintojo autu laimejo pries Mersus. Ta patvirtino ir Toto. Jau jis tai zino savo autu galimybes ir visas ju varikliu paslaptis. Butent vokiskom varikliu technologijom jis ir rezisuodavo daug metu lengthens tarp savo Mersu. Priekinis sparnas vos laikosi, o autos lekia no problem. Gerbkim nugaletoja, taip kaip Toto.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas