„Mercedes“ paaiškino ilgą L. Hamiltono sustojimą

„Mercedes“ paaiškino ilgą L. Hamiltono sustojimą
logo 2019 Rugpjūčio 01 d. 11:23, Daimler

Mercedes“ vyriausiasis lenktynių inžinierius Andrew‘as Shovlinas paaiškino, kodėl per lenktynes Hockenheme Lewiso Hamiltono sustojimas boksuose keičiant priekinį sparną buvo toks ilgas, dėl kurio pasaulio čempionas prarado daug laiko ir pozicijų. A. Shovlino žodžiais, komanda tuo metu boksuose laukė Valtteri Botto ir nebuvo pasiruošę Lewiso pasirodymui techninio aptarnavimo zonoje.

Andrew‘as Shovlinas: „Lewisui pasirodžius serviso zonoje kilo tikras chaosas, kadangi tuo metu mes laukėme Valtteri Botto. Tačiau Bottas nusprendė pasilikti trasoje, o tuo momentu Lewisas išlėkė, užkabino sieną, sulaužė priekinį sparną ir pasuko į techninio aptarnavimo juostą.

Mes matėme, kad jis atvažiuoja, bet vaikinams prireikė kažkiek laiko, kad jie paruoštų jam kitas padangas. Be to, dėl sulaužyto priekinio sparno mes negalėjome įprastu keltuvu pakelti jo mašinos priekio – teko atnešti kitą keltuvą, kad tai galėtumėm padaryti.

Žiūrint iš šono, sustojimas buvo labai chaotiškas. Maža to, kad vietoj vieno piloto į boksus atvažiavo kitas, mums dar reikėjo minkštąsias padangas, kurias tuo metu turėjo mechanikai, pakeisti į tarpines. Situacijoje, kai vyko toks chaosas, vaikinams suteikti reikiamą informaciją buvo nepaprasta.

Mes žinome, kaip situacija atrodė iš šalies, bet iš tiesų vaikinai puikiai sudirbo. Svarbiausia, jog mes uždėjome teisingas padangas ant teisingos mašinos. Panašios situacijos būna labai sudėtingos ir mes tokių nesitreniruojame. Tačiau kartu pamatėme, kur mes galėtumėm pasitobulinti ateityje“.  

Prieš išlėkimą iš trasos, Hamiltonas pabuvojo boksuose, pereidamas prie „slick“ tipo padangų, bet po lenktynių kalbėjo, kad šis sprendimas buvo klaidingas. Tačiau A. Shovlinas papasakojo, kad tuo metu komanda net nebandė svarstyti galimybės uždėti Lewisui lietaus ar tarpinių padangų: „Mes svarstėme galimybę uždėti vidutines. Mes manėme, kad trasa toliau džius. Mat apie tai bylojo orų prognozė. Tokioje situacijoje vidutinės padangos buvo vienintelis variantas, kuris leido komfortiškai nuvažiuoti iki finišo.

Lewisas gi kalbėjo, kad šis mišinys yra labai kietas, todėl kaip alternatyvą mes jam pasiūlėme minkštąsias. Dabar mes žinome, jog turėjome tada apsvarstyti galimybę pereiti prie tarpinių padangų, bet tuo momentu mes su Lewisu rinkomės tarp vidutinių ir minkštųjų“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794