„Mercedes“ paaiškino, kas sugadino lenktynes L. Hamiltonui

„Mercedes“ paaiškino, kas sugadino lenktynes L. Hamiltonui
logo 2020 Rugsėjo 06 d. 20:07, Daimler AG

Mercedes“ komanda paaiškino kas sugadino Italijoje vykusias F-1 lenktynes Lewisui Hamiltonui.

Britas prieš varžovus buvo įgijęs daugiau nei 10 sek. persvarą kai trasoje sustojo Kevino Magnusseno bolidas. Teisėjams nusprendus į trasą išleisti saugos automobilį, po 11 sek. sportininkams buvo uždrausta įvažiuoti į techninio aptarnavimo zoną.

Draudžiamų ženklų nepastebėjęs L. Hamiltonas pakluso komandos nurodymui ir pasuko į techninio aptarnavimo zoną. Už taisyklių pažeidimą pilotui buvo skirta 10 sek. „stop/go“ bauda. Ją atlikęs pilotas atsidūrė rikiuotės gale ir vienu metu nuo varžovų atsilikinėjo 25 sek. Britui vis dėlto pavyko įveikti ne vieną sportininką ir finišuoti septintoje vietoje bei iškovoti papildomą tašką už užfiksuotą greičiausią ratą lenktynėse.

Komandos vadovo Toto Wolffo teigimu, ekipos nariai, kaip ir L. Hamiltonas, nematė ženklų, draudžiančių sportininkams užsukti į techninio aptarnavimo zoną.

„Tai buvo keistų įvykių seka, kuriuos galbūt galėjome pastebėti anksčiau. Sprendimai, kuriuos priėmėme, buvo neįprasti, tačiau nepažeidė taisyklių“, - pasakojo T. Wolffas.

„Vienas iš „Haas“ bolidų sustojo trasos dešinėje, netoli įvažiavimo į techninio aptarnavimo zoną. Tuo metu degė tik vienas geltonas signalas. Po vienuolikos sekundžių į trasą buvo išleistas saugos automobilis. Kai trasoje pasirodė saugos automobilis, įvažiavimas į techninio aptarnavimo zoną buvo uždarytas. Bet degė ne raudona, o du geltoni signalai. Vienas iš mūsų strategų apie tai sušuko, kai mūsų bolidas jau važiavo link sustojimo vietos. Kilo nedidelė sumaištis.“

„Mes nematome tų ženklų. Tiesiog visų tų įvykių seka sugadino Lewisui lenktynes. Nesame patenkinti, bet turime su tuo susitaikyti.“

Pats L. Hamiltonas teigė nematęs įspėjamųjų geltonų signalų, tad prisiėmė kaltę.

„Tiesą pasakius, aš nemačiau tų geltonų signalų, tad prisiimu atsakomybę už tai“, - teigė britas.

„Bus iš ko pasimokyti. Žinant, kad vienu metu atsilikinėjau 26 sek., tikrai nesitikėjau finišuoti septintas ir dar iškovoti papildomą tašką už greičiausią ratą. Guodžia ir tai, jog Maxas nepasiekė finišo. Taigi, žala galėjo būti ir didesnė.“

T. Wolffo teigimu, baudos buvo galima išvengti tik pažvelgus į ketvirtą FIA komunikacijos sistemos informacinį langą.

„Iš techninio aptarnavimo zonos tų geltonų įspėjamųjų signalų nesimato. Tad jeigu pilotas jų taip pat nepastebi, vienintelis būdas apie juos sužinoti yra tik pažvelgus į ketvirtą FIA komunikacijos sistemos informacinį langą. Bet į jį niekas nežiūri tuo metu, kai trasoje pasirodo saugos automobilis. Nes sportininkai bet kuriuo metu gali pasukti į techninio aptarnavimo zoną, tad visi yra sutelkę dėmesį ties sustojimais. Sakyčiau, kad mums nepasisekė. Labai neįprastas sprendimas uždaryti techninio aptarnavimo zoną.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794