„Mercedes“ paaiškino, kas sugadino lenktynes L. Hamiltonui (27)

„Mercedes“ paaiškino, kas sugadino lenktynes L. Hamiltonui
logo 2020 Rugsėjo 06 d. 20:07, Daimler AG

Mercedes“ komanda paaiškino kas sugadino Italijoje vykusias F-1 lenktynes Lewisui Hamiltonui.

Britas prieš varžovus buvo įgijęs daugiau nei 10 sek. persvarą kai trasoje sustojo Kevino Magnusseno bolidas. Teisėjams nusprendus į trasą išleisti saugos automobilį, po 11 sek. sportininkams buvo uždrausta įvažiuoti į techninio aptarnavimo zoną.

Draudžiamų ženklų nepastebėjęs L. Hamiltonas pakluso komandos nurodymui ir pasuko į techninio aptarnavimo zoną. Už taisyklių pažeidimą pilotui buvo skirta 10 sek. „stop/go“ bauda. Ją atlikęs pilotas atsidūrė rikiuotės gale ir vienu metu nuo varžovų atsilikinėjo 25 sek. Britui vis dėlto pavyko įveikti ne vieną sportininką ir finišuoti septintoje vietoje bei iškovoti papildomą tašką už užfiksuotą greičiausią ratą lenktynėse.

Komandos vadovo Toto Wolffo teigimu, ekipos nariai, kaip ir L. Hamiltonas, nematė ženklų, draudžiančių sportininkams užsukti į techninio aptarnavimo zoną.

„Tai buvo keistų įvykių seka, kuriuos galbūt galėjome pastebėti anksčiau. Sprendimai, kuriuos priėmėme, buvo neįprasti, tačiau nepažeidė taisyklių“, - pasakojo T. Wolffas.

„Vienas iš „Haas“ bolidų sustojo trasos dešinėje, netoli įvažiavimo į techninio aptarnavimo zoną. Tuo metu degė tik vienas geltonas signalas. Po vienuolikos sekundžių į trasą buvo išleistas saugos automobilis. Kai trasoje pasirodė saugos automobilis, įvažiavimas į techninio aptarnavimo zoną buvo uždarytas. Bet degė ne raudona, o du geltoni signalai. Vienas iš mūsų strategų apie tai sušuko, kai mūsų bolidas jau važiavo link sustojimo vietos. Kilo nedidelė sumaištis.“

„Mes nematome tų ženklų. Tiesiog visų tų įvykių seka sugadino Lewisui lenktynes. Nesame patenkinti, bet turime su tuo susitaikyti.“

Pats L. Hamiltonas teigė nematęs įspėjamųjų geltonų signalų, tad prisiėmė kaltę.

„Tiesą pasakius, aš nemačiau tų geltonų signalų, tad prisiimu atsakomybę už tai“, - teigė britas.

„Bus iš ko pasimokyti. Žinant, kad vienu metu atsilikinėjau 26 sek., tikrai nesitikėjau finišuoti septintas ir dar iškovoti papildomą tašką už greičiausią ratą. Guodžia ir tai, jog Maxas nepasiekė finišo. Taigi, žala galėjo būti ir didesnė.“

T. Wolffo teigimu, baudos buvo galima išvengti tik pažvelgus į ketvirtą FIA komunikacijos sistemos informacinį langą.

„Iš techninio aptarnavimo zonos tų geltonų įspėjamųjų signalų nesimato. Tad jeigu pilotas jų taip pat nepastebi, vienintelis būdas apie juos sužinoti yra tik pažvelgus į ketvirtą FIA komunikacijos sistemos informacinį langą. Bet į jį niekas nežiūri tuo metu, kai trasoje pasirodo saugos automobilis. Nes sportininkai bet kuriuo metu gali pasukti į techninio aptarnavimo zoną, tad visi yra sutelkę dėmesį ties sustojimais. Sakyčiau, kad mums nepasisekė. Labai neįprastas sprendimas uždaryti techninio aptarnavimo zoną.“


Komentarai (27)
moderator F1
IP: 044f594 | 09/08 23:54 Atsakyti
kast1f logo rėmėjas
09/08 15:32

Truputį Offtopic, bet reikia. Man atrodo, jog turėtumėte pateikti ir daugiau alternatyvų paremti. Vien apsiriboti Patreonu nemanau, kad pakankama. Ne kiekvienas nori, ar gali, ar yra patenkintas skirti kiekvieną mėnesį įmokas. PayPal aš net neturiu. Tuo pačiu galėtų būti tam tikrų "privelijų" priklausomai nuo to, ar esi vienkartinis paaukotojas tam tikrai minimalia suma, ar esi nuolatinis. Galėtų būti daugiau variantų net mėnesiniams. Dabar 3,48 ir 17,50 eurų yra biški kosmosas. Kitas gali norėti gal 5 eurus duoti kas menėsį, šiek tiek daugiau, bet ne 17... Galėtų būti sistema "bronzinis, sidabrinis, auksinis" remėjas ar pan. PVZ. Tik Auksinis remėjas galėtų dalyvauti konkursuose ar gauti completelely uncovered access į puslapį, kai tuo tarpu sidabrinis ne viską galėtų gauti.
Galėtų būti tam tikros technical rubrikos, kurios galėtų būti prieinamos tik auksiniam nariui, pvz.
Visa tai tik pavyzdžiai, esama aukojimo sistema man asmeniškai neatrodo išdirbta.
Gal perskaičius kils kokių minčių, idėjų... Tik tiek :)

Dėkui už mintis. Tarpsezoniu apsvarstysime ir kitus variantus.
Dėl sumos yra galimybė bet kuriam patreone pasirinkti sumą (nuo 1 iki 20eur esame gavę), taip pat ir nutraukti bet kada. Visi patreonai ir kiti tiesiogiai darę pavedimus gauna naršymą be reklamų ir ženkliuką. Kol kas šiais metais tik tiek ir tai viskas ką surinkom buvo išleista toms kelioms funkcijoms ir keliems pageidavimams iš forumo.
kast1f logo rėmėjas
IP: 4dc8dba | 09/08 15:32 Atsakyti
moderator F1
09/07 14:04

Jei mums nerūpėtų jis senai būtų didelio portalo, kurie ir dabar be jokių sutikimų ima straipsnius, pamiršta subkategorija.
Komentarams yra pranešti mygtukai, dalis pranešama (deja maža dalis), dalį užmatome, tačiau registruoti ir ankščiau ir dabar darydavo didesnį bardaką nei tie svečiai paskutines savaites. Lygiai taip pat registruoti irgi VPN gali naudoti, o FB loginų manim, mažai kas naudoja ir yra rašę žmonės ne kartą, kad tokių net neturi.
Svečiams irgi bus padarytas ribojimas skaityti turinį jei naudoja reklamų blokavimą, vienintelį dalyką iš kurio išlaikome puslapį, perkame prizus ir kt. O rėmėjai mato viską be reklamų, tačiau jų yra labai labai maža dalis.

Truputį Offtopic, bet reikia. Man atrodo, jog turėtumėte pateikti ir daugiau alternatyvų paremti. Vien apsiriboti Patreonu nemanau, kad pakankama. Ne kiekvienas nori, ar gali, ar yra patenkintas skirti kiekvieną mėnesį įmokas. PayPal aš net neturiu. Tuo pačiu galėtų būti tam tikrų "privelijų" priklausomai nuo to, ar esi vienkartinis paaukotojas tam tikrai minimalia suma, ar esi nuolatinis. Galėtų būti daugiau variantų net mėnesiniams. Dabar 3,48 ir 17,50 eurų yra biški kosmosas. Kitas gali norėti gal 5 eurus duoti kas menėsį, šiek tiek daugiau, bet ne 17... Galėtų būti sistema "bronzinis, sidabrinis, auksinis" remėjas ar pan. PVZ. Tik Auksinis remėjas galėtų dalyvauti konkursuose ar gauti completelely uncovered access į puslapį, kai tuo tarpu sidabrinis ne viską galėtų gauti.
Galėtų būti tam tikros technical rubrikos, kurios galėtų būti prieinamos tik auksiniam nariui, pvz.
Visa tai tik pavyzdžiai, esama aukojimo sistema man asmeniškai neatrodo išdirbta.
Gal perskaičius kils kokių minčių, idėjų... Tik tiek :)
Montoya
IP: d7e8671 | 09/07 23:31 Atsakyti
L
09/07 13:00

Kitos komandos pastebejo todel kad,nuo Hamiltono buvo atsilike maziausei 11 sek ,o tada jau dege raudoni ispejimai,o ne geltoni

Tarp LH ir Saizno buvo ~14.5, o tarp Pit Line Closed ir LH ivaziavimo buvo 12 sec., tai kiti turejo bent 26 sekundes suregavimui
maxpower
IP: 86df0d7 | 09/07 14:13 Atsakyti
moderator F1
09/07 14:04

Jei mums nerūpėtų jis senai būtų didelio portalo, kurie ir dabar be jokių sutikimų ima straipsnius, pamiršta subkategorija.
Komentarams yra pranešti mygtukai, dalis pranešama (deja maža dalis), dalį užmatome, tačiau registruoti ir ankščiau ir dabar darydavo didesnį bardaką nei tie svečiai paskutines savaites. Lygiai taip pat registruoti irgi VPN gali naudoti, o FB loginų manim, mažai kas naudoja ir yra rašę žmonės ne kartą, kad tokių net neturi.
Svečiams irgi bus padarytas ribojimas skaityti turinį jei naudoja reklamų blokavimą, vienintelį dalyką iš kurio išlaikome puslapį, perkame prizus ir kt. O rėmėjai mato viską be reklamų, tačiau jų yra labai labai maža dalis.

O jūs patys kartais neimat užsienio portalų straipsnių be sutikimo? :)
moderator F1
IP: c914e41 | 09/07 14:04 Atsakyti
maxpower
09/07 13:39

Tu klausi ar admin rupi puslapis? :) Aisku, kad ne

Jei mums nerūpėtų jis senai būtų didelio portalo, kurie ir dabar be jokių sutikimų ima straipsnius, pamiršta subkategorija.
Komentarams yra pranešti mygtukai, dalis pranešama (deja maža dalis), dalį užmatome, tačiau registruoti ir ankščiau ir dabar darydavo didesnį bardaką nei tie svečiai paskutines savaites. Lygiai taip pat registruoti irgi VPN gali naudoti, o FB loginų manim, mažai kas naudoja ir yra rašę žmonės ne kartą, kad tokių net neturi.
Svečiams irgi bus padarytas ribojimas skaityti turinį jei naudoja reklamų blokavimą, vienintelį dalyką iš kurio išlaikome puslapį, perkame prizus ir kt. O rėmėjai mato viską be reklamų, tačiau jų yra labai labai maža dalis.
maxpower
IP: 86df0d7 | 09/07 13:39 Atsakyti
kast1f logo rėmėjas
09/07 11:57

F-1.lt Administratoriau, jeigu Jums tikrai rūpi šis puslapis, kažkokia bendra tvarka jame, gal ta prasme tikrai metas yra UŽDRAUSTI anoniminius komentavimus neregistruotiems nariams? Realiai, tai primena 00s stilių. Nes ta prasme, situacija skaitant tokius komentarus yra daugiau nei apgailėtina. Ar čia visiems taip viskas dzin? Dar geriau būtų, kad registracijos privalomai būtų susietos su Facebook profiliu. Dabar tik prisijungti taip gali, bet dar geriau, jog būtų privalomai susieta. Iš karto atfiltruotų krūvas vaikų, kurie net nesupranta nei ką kalba, nei kas ta F-1 normaliai yra. Puslapis kaip ir geras, interface geras, bet vat trūksta, kad kažkas normaliai užsiimtų su šita komentarų sekcija.
O YPAČ DĖL TO, kad JEIGU ESI NEPRISIJUNGĘS GALI SKAITYTI VISĄ TURINĮ, tik prisijungus prašoma tapti remėjų. TAI SKATINA ANONIMĮ komentavimą, tokį kaip šis. Komentaras įžeidžiantis, skirtas niekam į niekur, bele komentaras.
Registruotas narys, su tokiu komentaru, turėtų būti baninamas pagal IP adresą. Jeigu tipo šūstras, ir išlys su VPN, dar kartą, ir dar kartą. Ilgainiui atsibos.

Tu klausi ar admin rupi puslapis? :) Aisku, kad ne
L
IP: 0102770 | 09/07 13:04 Atsakyti
Misiulise
09/06 23:55

Buvo laikai kai uz raudona pituose sviesaforo nepaisyma budavo black flag. Tai sikart kazkaip pagailejo lewiso.

Pabusk ir paziurek pakartojima,tuo metu dege geltona ,o ne raudona
L
IP: 0102770 | 09/07 13:00 Atsakyti
vardas
09/06 20:52

Nera, nes jei butu ant ivaziavimo butu per velu grizti atgal i trasa.

Kitos komandos pastebejo todel kad,nuo Hamiltono buvo atsilike maziausei 11 sek ,o tada jau dege raudoni ispejimai,o ne geltoni
kast1f logo rėmėjas
IP: c68c137 | 09/07 11:57 Atsakyti
F-1.lt Administratoriau, jeigu Jums tikrai rūpi šis puslapis, kažkokia bendra tvarka jame, gal ta prasme tikrai metas yra UŽDRAUSTI anoniminius komentavimus neregistruotiems nariams? Realiai, tai primena 00s stilių. Nes ta prasme, situacija skaitant tokius komentarus yra daugiau nei apgailėtina. Ar čia visiems taip viskas dzin? Dar geriau būtų, kad registracijos privalomai būtų susietos su Facebook profiliu. Dabar tik prisijungti taip gali, bet dar geriau, jog būtų privalomai susieta. Iš karto atfiltruotų krūvas vaikų, kurie net nesupranta nei ką kalba, nei kas ta F-1 normaliai yra. Puslapis kaip ir geras, interface geras, bet vat trūksta, kad kažkas normaliai užsiimtų su šita komentarų sekcija.
O YPAČ DĖL TO, kad JEIGU ESI NEPRISIJUNGĘS GALI SKAITYTI VISĄ TURINĮ, tik prisijungus prašoma tapti remėjų. TAI SKATINA ANONIMĮ komentavimą, tokį kaip šis. Komentaras įžeidžiantis, skirtas niekam į niekur, bele komentaras.
Registruotas narys, su tokiu komentaru, turėtų būti baninamas pagal IP adresą. Jeigu tipo šūstras, ir išlys su VPN, dar kartą, ir dar kartą. Ilgainiui atsibos.
kast1f logo rėmėjas
IP: c68c137 | 09/07 09:13 Atsakyti
Subjektyvus
09/06 21:11

keisciausias dalykas sitoje situacijoje yra tai, kad pazeidejai buvo 2: vienas buvo nubaustas iskarto, tuo tarpu sprendimo del vergu palikuonio teko laukti gerokai ilgiau... "we race as one"????
YZF irgi gerai pastebejo, kitos ko,andos kazkodel draudima mate. bet is kitos puses, organizuoja lenktynes kurios vertos milijardu, o negali isspresti paprasciausios sviesoforo problemos. juokinga.

Smirdi šūdu, subjektyvia mano nuomone :)
Paprastai tariant, čia yra keli niuansai, ką jau minėjau.
Mercedes argumentai buvo daugiau nei paprasti: Hamiltonas važiavo pirmas, ir betkokiu atveju, nebūtų nei ko praradęs, nei ko išlosęs. Kai jis važiavo į pits, dar niekas net nestūmė to bolido. O info apie pit closure buvo paskelbta šviežia, kai jis buvo Parabolica. Komanda nepastėbėjo. Be abejo, tai ne priežastis nebausti. Kitas argumentas buvo tai, jog tu jau esi įsitatęs į pit entry kai pamatai tas blyksinčias švieslentes, pilotui jau sunku pamatyti jas būnant susikoncentravus į pit lane entry. Žvilgisnis dešiniau nes posūkis į dešinę, o švieslentės kažkur kairėje pusėje. Tad galima sutikti su tavo komentaru dėl šviesaforo.
O Hamiltonui nepasisekė vien dėl to, kad jeigu ne dar vienas užklydėlis Giovinazzi, kuris buvo papitintas garantuotai bandant praslyst ir rizikuojant, jog Hamis stoja gal nebaus ir mūsų, jis nebūtų gavęs tokios baudos. Lenktynių startui, kad ir kaip mums buvo įdomu, bet bauda realiai neadekvati. Bet taip yra todėl, kad Giovinazzi ne iš lempos pasidarė 4-tas. O čia tikrai nesąmonė. Tad reikėjo jį nuplukdyti į galą. O skirtingomis baudomis niekas nieko nebaudžia :) Hamiltonas vienas būtų gavęs maximum drive throuh, o greičiausiai 5 seconds ir balų.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas