„Mercedes“ paaiškino L. Hamiltono strategiją Suzukoje (2)

„Mercedes“ paaiškino L. Hamiltono strategiją Suzukoje
logo Spalio 17 d. 10:47, Daimler AG

Savo pirmąjį sustojimą Japonijos GP lenktynėse Lewisas Hamiltonas atliko 22 rate, penkiais ratais vėliau nei Sebastinas Vettelis, su kuriuo britas kovojo dėl antrosios vietos. „Mercedes“ vyriausiasis lenktynių inžinierius Andrewas Shovlinas paaiškino, kodėl komanda suvėlino Lewiso sustojimą.

Andrewas Shovlinas: „Paprastas atsakymas į klausimą, kodėl Lewisas ilgiau pasiliko trasoje – mes stengėmės padaryti taip, kad kitoje atkarpoje jis turėtų kur kas naujesnes padangas nei Vettelis. Taip, po sustojimo Lewisas sugrįžo į trasą pakankamai toli už Sebastiano, bet su naujesnėmis padangomis jis mažino atsilikimą.

Mes naudojome anksčiau gautus duomenis, mūsų skaičiavimais praradimai dėl padangų degradacijos iki sustojimo buvo apie dvi su puse sekundės, bet kartu mūsų arsenale po sustojimo buvo kur kas greitesnis ir naujesnis komplektas, leidžiantis aplenkti varžovą. Mes tikėjomės, kad finalinėje atkarpoje Lewisas sugebės aplenkti Sebastianą, bet planas nesuveikė ir dar reikia suprasti, kodėl taip atsitiko.

Mes turime pagerinti savo mašinos efektyvumą lenkimų metu, kadangi „Ferrari“ mašinas yra be galo sunku lenkti. Praėjusiuose etapuose jūs matėte, kad jei net mes būdavome greitesni, mes negalėjome jų lenkti, jei atsidurdavome už jų.

Vertinant strategiją dabar, mums reikėjo anksčiau atlikti Hamiltono sustojimą, atlikti agresyvų „pakirtimą“, kuris leistų mūsų pilotui atsidurti priekyje Vettelio po pirmųjų sustojimų“.

„Mercedes“ antrąjį Hamiltono sustojimą atliko iki finišo likus 10 ratų tuo momentu, kai britas pirmavo lenktynėse. Atrodė, jog tai buvo padaryta tam, kad į priekį būtų praleistas Valtteri Bottas, bet A. Shovlinas įvardijo kitas priežastis: „Antras sustojimas galėjo iškelti daug klausimų dėl TV grafikos, kuri rodė, jog Hamiltono padangų resursas yra 70 proc.

Tikėtina, kad šiuos skaičius televizijos kompanijos gauna iš „Pirelli“, kurie pateikia jiems savo spėjimus apie padangų veiklą, bet visos mašinos yra skirtingos ir iš tikrųjų mes nesužinome tikrojo susidėvėjimo procento iki tol, kol nenuimame padangų nuo bolido ir neatliekame matavimų.

Mes pastebėjome, kad Lewiso rato įveikimo laikas pradėjo staiga didėti. Iš pradžių jis prarasdavo po dešimtąją kiekviename rate, po to praradimai pasiekė tris dešimtąsias, tada Lewisas per radiją pranešė, kad padangos nustojo veikusios. Su kiekvienu ratu Lewisas būtų važiavęs vis lėčiau ir mes pralaimėtumėme daugiau.

Sprendimo priėmimo metu mes neturėjome informacijos apie varžovų padangų būklę; tačiau mes pastebėjome, kad tie, kas važiavo su vienu sustojimu, finiše atsidūrė toli užnugaryje. Dauguma jų arčiau finišo prarasdavo po 4, 5 ar net 6 sekundes dėl padangų degradacijos ir dėl to, kad jos visiškai nedirbo“.

Komentarai (2)


rimsveta
| Spalio 18 d. 09:49
Jacques
| Spalio 17 d. 18:59

Butu uzdeje kietas padangas,tikriausiai butu su vienu sustojimu finisa pasiekes.

Bet butu ne toks greitas.
Jacques
| Spalio 17 d. 18:59
Butu uzdeje kietas padangas,tikriausiai butu su vienu sustojimu finisa pasiekes.
×

F-1.lt pulsas