„Mercedes“: permainos aerodinamikos srityje atsiliepė komandos rezultatams

„Mercedes“: permainos aerodinamikos srityje atsiliepė komandos rezultatams
logo 2013 Sausio 02 d. 07:00, Mercedes
Mercedes“ ekipos vadovas Rosas Brawnas mano, jog permainos aerodinamikos srityje atsiliepė komandos rezultatams antroje praėjusių metų F-1 sezono pusėje.
2012-ųjų pradžioje „Mercedes“ pilotas Nico Rosbergas gana nesunkiai nugalėjo Kinijoje vykusiose „Formulės-1“ varžybose. Tačiau antroje sezono pusėje ekipos forma stipriai suprastėjo. Tik vieneriose iš paskutinių šešių lenktynių komandai pavyko pelnyti taškų. Tai padarė Michaelis Schumacheris finalinėse sezono varžybose Brazilijoje.
R. Brawno teigimu, iš komandos pasitraukęs aerodinamikos specialistas Loicas Bigois ir pasikeitusi darbo filosofija vėjo tunelyje buvo vienos iš priežasčių, dėl kurių antroje sezono pusėje suprastėjo komandos forma.
„Priėmėme sprendimą atlikti tam tikrus pokyčius aerodinamikos grupės struktūroje. Turėjome lukterti kol prie mūsų prisijungs naujasis aerodinamikos skyriaus vadovas Mike‘as Elliotas, kuris iki tol dirbo „Lotus“ ekipoje“, – pasakojo „Mercedes“ komandos vadovas.
„Buvo laikotarpis, kurio metu nepadirbėjome pakankamai gerai. Vykdėme permainas. Vėjo tunelyje ėmėm naudoti nebe 50, o 60 proc. dydžio modelius. Buvo ir kitų permainų aerodinamikos skyriuje. Visa tai atsiliepė komandos rezultatams.“
R. Brawno teigimu, komanda neturėjo kito pasirinkimo kaip tik vykdyti permainas ir naudoti kitokius bolido modelius vėjo tunelyje.
„Mūsų išvada buvo tokia, jog naudojant 60 proc. modelius gausime naudingesnės informacijos, susijusios su padangomis. „Pirelli“ privalo gaminti 50 ir 60 proc. dydžio padangas, skirtas darbui vėjo tuneliuose. Šiuo metu yra tik dvi komandos, kurios dirba su 50 proc. modeliais.“
„Dar vienas dalykas, kuris nutiko per pastaruosius keletą metų buvo tas, jog vis daugiau vėjo tuneliuose stengiamasi išbandyti ir patikrinti įvairios įrangos. Naudojant 50 proc. modelį mums paprasčiausiai pritrūko vietos.“
„Norėjome atlikti tam tikrus dalykus, kurių iki tol negalėjome padaryti, todėl privalėjome naudoti 60 proc. modelį. Šešiasdešimt procentų, tai leidžiamas limitas, kurį mes pasiekėme, taigi nebegalime žengti dar vieno žingsnio į priekį.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983