„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas džiaugiasi, kad jiems pavyko užimti visą pirmąją starto juostą pirmose sezono lenktynėse. Pasak jo, komanda ir mašina, jėgos agregatas ir važiuoklė dirbo puikiai.
Toto Wolffas: „Dabar reikia pasiekti gero rezultato per rytojaus lenktynes, o tai bus sudėtinga. Iš šalies gali atrodyti, kad tai bus lengvas uždavinys, turint galvoje laiką kvalifikacijoje, bet Verstappenas važiuos su kitokia strategija ir jis galės kur kas ilgiau likti trasoje pirmoje atkarpoje su vidutinėmis padangomis. Mes svarstėme tokį strategijos variantą, bet yra rizika prarasti laiką starte. Turint galvoje tai, kad Verstappenui trūko greičio viename greitame rate, sprendimas išvažiuoti antroje kvalifikacijos dalyje su vidutinėmis padangomis buvo teisingas.
Per lenktynes laukiamas karštas oras, o tai dar tik pasunkins mūsų užduotį. Tikimės, kad neišliks patikimumo problemų, o mūsų tempas bus pakankamai aukštas, kad liktumėme priekyje. Su nekantrumu laukiame kovos“.
„Mercedes“ vyriausiasis lenktynių inžinierius Andrew Shovlinas: „Puikus rezultatas visai komandai. Malonu, kad važiuoklė ir jėgainė yra efektyvūs trasoje, kur ankstesniais metais pavykdavo ne viskas.
Diena buvo ne visai lengva. Trečia treniruotė praėjo ramiai, bet prieš kvalifikaciją mums teko pakeisti pavarų dėžės laidų pynę Valtteri mašinoje. Visada pavojinga, kai prieš pat kvalifikaciją bolidas būna išrinktas, bet mechanikai puikiai susitvarkė ir mes buvome pasiruošę startui.
Austrijoje visada būna sunku sukurti atotrūkį pirmoje kvalifikacijos dalyje, kadangi visos dvidešimt mašinų išvažiuoja į santykinai trumpą ratą. Antra ir trečia sesijos buvo paprastesnės, o finale mes parodėme gerą laiką. Spielberge skirtumai paprastai būna labai maži, todėl šaunu, kad mes startuosime priekyje.
Rytoj laukia gana įdomios lenktynės. Trasos ir oro temperatūra bus aukštesnės nei penktadienį, todėl apkrovos padangoms padidės. Be to, dar ir Maxas startuoja su vidutinėmis padangomis ir galės kur kas ilgiau išlikti trasoje pirmoje atkarpoje. Tačiau jei kalbėsime apie greitį, tai mes nematome didelio skirtumo tarp šių dviejų mišinių“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |