„Mercedes“ svarstė nekviesti L. Hamiltono antrajam sustojimui (12)

„Mercedes“ svarstė nekviesti L. Hamiltono antrajam sustojimui
logo Spalio 13 d. 12:13, Daimler AG

Toto Wolffas prisipažino, kad jo vadovaujama „Mercedes“ komanda vienu metu svarstė nekviesti Lewiso Hamiltono antrajam sustojimui Japonijos GP metu.

Britas įsiveržė į priekį kai antruosius sustojimus atliko jo komandos draugas Valtteri Bottas ir „Ferrari“ atstovas Sebastianas Vettelis. L. Hamiltonas neprivalėjo atlikti antrojo sustojimo, nes varžybose buvo panaudojęs du skirtingus padangų mišinius. Tačiau „Mercedes“ priėmė sprendimą pakviesti britą antram sustojimui, po kurio grįžęs į trasą sportininkas atsidūrė už minėtų V. Botto ir S. Vettelio.

„Šiose lenktynėse teko priimti ne vieną sunkų sprendimą. Sebastianas padarė klaidą, o Valtteri puikiai startavo. Tai buvo lemiama lenktynių akimirka. Tuo tarpu Lewiso situacija buvo sudėtingesnė“, - pasakojo T. Wolffas.

„Kai esi priekyje, turi išsaugoti lyderio poziciją. Tuo tarpu kai esi trečias, gali daugiau rizikuoti. Stebėdami „Ferrari“ mes tiesiog apsaugojome Valtteri poziciją. Buvo akivaizdu, jog pirmenybė bus teikiama būtent jam. Strategiją planuojame tai, jog mūsų sportininkams nereiktų tarpusavyje kovoti trasoje.“

„Žinoma, galima sakyti, jog galėjome iškovoti pirmas dvi vietas. Vienu metu svarstėme nekviesti Lewiso antram sustojimui. Galėjome jį palikti trasoje ir vėliau paprašyti savo sportininkų apsikeisti pozicijomis ir galbūt apsiginti nuo Sebastiano.“

„Bet galėjo viskas baigtis taip, jog būtume praradę poziciją Sebastianui. Tad priėmėme sprendimą pakviesti Lewisą antram sustojimui ir ant jo bolido sumontuoti naujas padangas. Tuo metu tai atrodė teisingas sprendimas.“

„Abiejų rūšių padangos dėvėjosi greitai. Abu pilotai skundėsi, kad padangos greitai praranda sukibimą. Tad neatlikus antrojo sustojimo būtų buvę labai sunku apsiginti nuo Sebastiano. Dėl Valtteri nekilo jokių klausimų, nes buvo aišku, kad jis stos du kartus.“

Komentarai (12)


Accadia
| Spalio 14 d. 19:48
Ex
| Spalio 13 d. 15:59

Katinėliai - F1-am ir Žiurkui Todui likę etapai beigi TV, kurios brangiai pirko transliavimo teises numautų kelnes už atvežamą brangų šou, kuriame dar likus 4 etapams viskas aišku, čempionai aiškūs, jokios intrigos! Kuo tada žiūrovus vilioti, kokių atrakcijų duoti?
Tad vienintelė galimybė yra prisukti Merkedesų variklius, netaikyti baudų Vepeliui už falšstartus ir jei ir tai nepadeda patempti už ausų intrigos y viršų, tai telieka stabdyti Hamy ir vietas atiduoti nekovojant!

Pliusas už stilių. Sutik, jei vilioti žiūrovus - tai tikrai be skambių pareiškimų ir tikrai be ironijos. Ką pasiūlytum Tu? Ar futbolo rungtynes reiktų stabdyti, jei rezultatas būtų 3:1 pvz 70 minutę? Man intriga yra daugiau onboard vaizdo ir besisukiojančių kamerų kaip indy.
HOX
| Spalio 14 d. 10:21
Cia isdure Hamiltoną, tipio gana jam pergaliu.
Butu nuvažiavęs iki galo su tom padangomis.
Tiesiog nenorejo skriausti Boto. Tipo jis padare ferrwi starto metu, jis nusipelne pergalės. Nors realiai easy hamiltono pergale buvo.
Black_Death
| Spalio 13 d. 23:47
kaip ir bolidui pakeitus padangas, vistiek i ta pacia pusę važiuoja :D
evbi
| Spalio 13 d. 21:53
Verta, tikrai verta, daug zavesio praranda komentaru skiltis...
Fekkalli
| Spalio 13 d. 17:07
Del high deg buvo pakviestas.
Cia primena 2007 sezona kai mclaren dalbakai nekviete kinijoj, ir ten LH sugebejo pralost cempa butent del to
Ex
| Spalio 13 d. 15:59
Katinėliai - F1-am ir Žiurkui Todui likę etapai beigi TV, kurios brangiai pirko transliavimo teises numautų kelnes už atvežamą brangų šou, kuriame dar likus 4 etapams viskas aišku, čempionai aiškūs, jokios intrigos! Kuo tada žiūrovus vilioti, kokių atrakcijų duoti?
Tad vienintelė galimybė yra prisukti Merkedesų variklius, netaikyti baudų Vepeliui už falšstartus ir jei ir tai nepadeda patempti už ausų intrigos y viršų, tai telieka stabdyti Hamy ir vietas atiduoti nekovojant!
Fernandoisfasterthanyou
| Spalio 13 d. 14:17
Būtu kažkaip dar neskaniau, jeigu švarias lenktynes pirmoje vietoje važiavęs Bottas liktu už Hamiltono dėl komandos sprendimų, todėl taip ir padarė. Užtenka jau šiais metais jį skriaust.
D.H.
| Spalio 13 d. 14:05
Idomu kodel ponas Wolfas patingejo paaiskinti, apie ka komanda galvojo kai Hami laike trasoje su mirusiais softais iki 21 rato :D
Rasak
| Spalio 13 d. 13:21
maxpower
| Spalio 13 d. 13:17

Nestodami jie tikrai nebutu daugiau prarade nei dabar. Pas Hamiltona padangu tikrai uztektinai iki finiso buvo. Vetelis nerode kazkokio didelio artejimo iki Botto. Vienitele mintis, kad norejo atiduoti 1 vieta Bottui be jokiu praleidinejimu,

Gali ir taip būti...
maxpower
| Spalio 13 d. 13:17
Rasak
| Spalio 13 d. 12:51

Visko nenumatysi, bet trečia vieta geriau nei koks "feilas" su nudėvėta padanga... Starto metu BOT viskas labai gerai sukrito, treniruotėse arba tikrai gerai suvažiavo, arba MB "žaidimas", arba HAM su mech. gal lietui reguliavo bolidą...

Nestodami jie tikrai nebutu daugiau prarade nei dabar. Pas Hamiltona padangu tikrai uztektinai iki finiso buvo. Vetelis nerode kazkokio didelio artejimo iki Botto. Vienitele mintis, kad norejo atiduoti 1 vieta Bottui be jokiu praleidinejimu,
×

F-1.lt pulsas