„Mercedes“ varikliai galingiausi, „Renault“ – ekonomiškiausi

„Mercedes“ varikliai galingiausi, „Renault“ – ekonomiškiausi
logo 2009 Lapkričio 26 d. 20:08, McLaren
Vokiečių „Auto Motor und Sport“ teigimu, „Mercedes“ varikliai buvo galingiausi šių metų „Formulės-1“ čempionate, o „Toyota“ – silpniausi. „Renault“ agregatai, tuo tarpu, buvo patys ekonomiškiausi.
Žurnalistai apie motorų pajėgumą sprendė nagrinėdami variklių gamintojų pateiktus savo varžovų įvertinimus. Surinkę vienų atsiliepimus apie kitus, apžvalgininkai sudarė apytikslę agregatų pajėgumo rikiuotę.
Įvertinusi surinktą informaciją, „Auto Motor und Sport“ padarė išvadą, kad „Mercedes“ variklių galia šiemet siekė 755 AG. Manoma, kad BMW buvo vos 3 AG silpnesnis, o „Ferrari“ pagal pajėgumą – netoli nuo lyderių.
Silpniausi motorai – „Toyota“ – išvystė, tvirtinama, 737 AG, „Renault“ agregatų galia buvo tik kiek didesnė. Žurnalistų vertinimu, 18 AG skirtumas tarp galingiausių ir silpniausių variklių vidutinėje trasoje reikšdavo 0,3 sek. skirtumą viename rate.
Toks galios santykis yra maždaug per pusę mažesnis, nei sezono metu metu kalbėjo „Mercedes“ varžovai. Tiesa, „Auto Motor und Sport“ žurnalistai turi informacijos, kad „McLaren“ ir „Force India“ bolidai pasižymėjo ir daug efektyvesne galios grandine, todėl šių bolidų ratams iš tiesų buvo perduodama, kaip ir tvirtinta, apie 40 AG daugiau nei kai kurių kitų komandų technikoje.
„Renault“, savo ruožtu, atsigriebdavo kuro ekonomijos srityje. Vidutinėje trasoje, „Auto Motor und Sport“ tvirtinimu, naudojant šį variklį pilnu baku buvo galima įveikti net keturiais ratais daugiau nei naudojant varžovų techniką. Skaičiuojant vidurkį, tai taip pat virsdavo apie 0,3 sek. pranašumu kiekviename rate.
Vokiečių žurnalistai pažymėjo, kad kitais metais į „Formulę-1“ grįžtančių „Cosworth“ variklių galia, kaip giriasi pats gamintojas, siekia 770 AG, tačiau dėl jo naudotojų galios grandinės neefektyvumo ratams gali būti perduota tik 740 AG. Be to, kyla daug abejonių dėl šių motorų kuro sąnaudų, patikimumo bei aušinimo poreikių.
Pabaigai, derėtų pridurti, jog kitais metais ženkliai padidės variklių ekonomijos svarba. Dėl kuro pylimo lenktynių metu draudimo bolidai į startą stos sklidinais degalų bakais, todėl taupesnių motorų naudotojai varžybas pradės pastebimai lengvesne technika nei jų varžovai.
Taigi, „Formulės-1“ lenktynių savaitgaliai 2010 m. gali įgauti papildomos intrigos, nes kvalifikacijoje, važiuojant tuščiais bakais, didesnį pranašumą turės galingus variklius naudojančios komandos, o lenktynėse, startuojant sunkiais bolidais, turėtų atsigriebti pasirinkusios ekonomiškus motorus.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983