„Mercedes W15“ techninės charakteristikos (13)

„Mercedes W15“ techninės charakteristikos
logo Vasario 18 d. 11:33, Daimler AG

Mercedes“ komandos spaudos tarnyba išplatino pranešimą apie naujojo šio sezono W15 bolido technines savybes.

Važiuoklė

Monokokas: iš anglies pluošto ir specialios struktūros kompozitinių medžiagų.

Korpusas: variklio gaubtas, šoniniai pontonai, dugnas, bolido nosis, priekiniai ir galiniai sparnai iš anglies pluošto.

Kokpitas: nuimama sportininko anatominės formos sėdynė iš anglies pluošto, šešių taškų tvirtinimo saugos diržai ir HANS sistema.

Saugumo struktūros: saugumo kapsulė, integruota į smūgiui atsparią konstrukciją ir su plokštėmis, neleidžiančiomis kiauryminių pažeidimų, priekinė saugumo struktūra, numatyta reglamente, sugerianti energiją šoninio susidūrimo metu, įmontuota galinė saugumo struktūra, priekiniai ir galiniai elementai, neutralizuojantys energiją bolidui verčiantis. Iš titano pagaminta piloto galvos apsaugos sistema „Halo“.

Priekinė pakaba: anglies lydinių skersinės traukės ir stūmiklis, veikiantis su spyruoklėmis ir amortizatoriais.

Galinė pakaba: anglies pluošto skersinės traukės ir stūmiklis, sąveikaujantis su vidinėmis spyruoklėmis ir amortizatoriais.

Ratų diskai: BBS, kaustyti, iš magnio lydinio.

Padangos: „Pirelli“, 18 colių.

Stabdžių sistema: „Carbone Industries“ stabdžių diskai, galinių stabdžių elektroninė valdymo sistema „brake-by-wire“, suportai „Brembo“.

Vairo valdymas: srėginio tipo su stiprintuvu, vairaratis – iš anglies pluošto.

Elektronika: FIA sertifikuotas standartinis elektronikos valdymo blokas ECU ir elektros sistema.

Prietaisų skydelis: „McLaren Electronic Systems“ (MES).

Degalų sistema: ATL, kevlaru armuotas degalų bakas iš gumos.

Degalų ir tepimo medžiagos, techniniai skysčiai: „Petronas Tutela“.

Transmisija

Pavarų dėžė: 8 laipsnių, su viena atbuline pavara, anglies pluošto korpusas, valdymas – sekvencinė, pusiau automatinė su hidrauliniu įvadu.

Sankaba: anglies pluošto diskas.

Gabaritai

Bendras ilgis: 5000 mm

Plotis: 2000 mm

Bendras aukštis: 970 mm

Bendras svoris: 798 kg.

Jėgos agregatas

Tipas: „Mercedes-AMG F1 M15 E Performance“

Minimalus svoris: 150 kg.

Jėgainės komponentai: vidaus degimo variklis ICE, kinetinis motoras-generatorius MGU-K, šiluminis motoras-generatorius MGU-H, turbokompresorius TC, baterija ES, valdymo elektronika CE.

Kiekvienas lenktynininkas per sezoną be baudų gauna 4 vidaus degimo variklius, 4 turbokompresorius, po 4 MGU-K ir MGU-H, dvi baterijas ir du elektroninius valdymo blokus.

Vidaus degimo variklis

Darbinis tūris: 1,6 litro.

Cilindrų skaičius: 6

Cilindrų išvirtimo kampas: 90 laipsnių.

Vožtuvų skaičius: 24

Maksimalūs alkūninio veleno sūkiai: 15000 aps./min.

Maksimalus masinis degalų sunaudojimas: 100 kg/val. esant didesniems nei 10 500 aps./min. sūkiams.

Degalų sistema: tiesioginis įpurškimas 500 bar slėgiu, vienas purkštukas cilindrui.

Turbininė sistema: vienos pakopos kompresorius ir turbina, veikianti nuo išmetimo dujų ir įvado nuo veleno.

Maksimalus turbinos sukimosi greitis: 125 000 aps./min.

Energijos rekuperacijos sistema ERS

ERS: integruota hibridinė energijos rekuperacijos sistema, kurios pagrindas yra motorai-generatoriai.

Energijos kaupiklis: ličio jonų baterijos, minimalus svoris 20 kg pagal techninio reglamento reikalavimus.

Maksimali energija, sukaupiama viename rate: 4 megadžauliai.

Maksimalios MGU-K apsukos: 50000 aps./min.

Maksimali MGU-K galia: 121 kW (161 AG).

Maksimalus energijos kiekis, regeneruojamas MGU-K: 2 megadžaugiai viename rate.

Maksimalus energijos kiekis, išskiriamas MGU-K: 4 megadžauliai rate (per 33,3 sek. esant pilnai galiai).

Maksimalūs šiluminio motoro-generatoriaus MGU-H sūkiai: 125000 aps./min.

Maksimali MGU-H galia: neapribota.

Maksimali energija, regeneruojama MGU-H viename rate: neapribota.

Degalai: „Petronas Primax“.

Tepimo medžiagos: „Petronas Syntium“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
ne
IP: 05e9617 | 02/18 13:01 Atsakyti
Ikertu monokokas ir kokpitas, cia turbu , tikrai ne lietuviski zodziai, manau butu malonu skaityt, kaip jie atrodytu lietviskais zodziais.
Žilvinas Vanagickas
IP: ce0039d | 02/18 22:06 Atsakyti
Pavarų dėžė: 8 laipsnių, su viena atbuline pavara, anglies pluošto korpusas, valdymas – sekvencinė, pusiau automatinė su hidrauliniu įvadu. Su hidrauliniu ĮVADU???? Hidraulinis įvadas tai čia vandentiekis ar kanalizacija?
Kragas
IP: 54b224a | 02/19 03:45 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
02/18 22:08

Vidaus degimo variklis ICE - kas tas ICE?

Čia yra angliškas trumpinys, ICE - internal combustion engine.
Yuzefas
IP: 33bea25 | 02/18 15:10 Atsakyti
Utopines apsukos. Nesinori tiketi. Gal radianais per vnt. Kur info saltinis?
Lauris
IP: aa842d0 | 02/18 16:43 Atsakyti
Yuzefas
02/18 15:10

Utopines apsukos. Nesinori tiketi. Gal radianais per vnt. Kur info sal... skaityti daugiau

Visur taip rašo
Šmuctitulas
IP: 64a23d9 | 02/18 21:32 Atsakyti
Ačiū Dievui, jog parašėt, kad padangos 18 colių Pirelli, maniau kitom važiuos.
Žilvinas Vanagickas
IP: ce0039d | 02/18 21:51 Atsakyti
Ratų diskai: BBS, kaustyti, iš magnio lydinio. Kaip atrodo KAUSTYTI ratlankiai!!!???!!!
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983