„Mercedes“ komandos spaudos tarnyba išplatino pranešimą apie naujojo šio sezono W15 bolido technines savybes.
Važiuoklė
Monokokas: iš anglies pluošto ir specialios struktūros kompozitinių medžiagų.
Korpusas: variklio gaubtas, šoniniai pontonai, dugnas, bolido nosis, priekiniai ir galiniai sparnai iš anglies pluošto.
Kokpitas: nuimama sportininko anatominės formos sėdynė iš anglies pluošto, šešių taškų tvirtinimo saugos diržai ir HANS sistema.
Saugumo struktūros: saugumo kapsulė, integruota į smūgiui atsparią konstrukciją ir su plokštėmis, neleidžiančiomis kiauryminių pažeidimų, priekinė saugumo struktūra, numatyta reglamente, sugerianti energiją šoninio susidūrimo metu, įmontuota galinė saugumo struktūra, priekiniai ir galiniai elementai, neutralizuojantys energiją bolidui verčiantis. Iš titano pagaminta piloto galvos apsaugos sistema „Halo“.
Priekinė pakaba: anglies lydinių skersinės traukės ir stūmiklis, veikiantis su spyruoklėmis ir amortizatoriais.
Galinė pakaba: anglies pluošto skersinės traukės ir stūmiklis, sąveikaujantis su vidinėmis spyruoklėmis ir amortizatoriais.
Ratų diskai: BBS, kaustyti, iš magnio lydinio.
Padangos: „Pirelli“, 18 colių.
Stabdžių sistema: „Carbone Industries“ stabdžių diskai, galinių stabdžių elektroninė valdymo sistema „brake-by-wire“, suportai „Brembo“.
Vairo valdymas: srėginio tipo su stiprintuvu, vairaratis – iš anglies pluošto.
Elektronika: FIA sertifikuotas standartinis elektronikos valdymo blokas ECU ir elektros sistema.
Prietaisų skydelis: „McLaren Electronic Systems“ (MES).
Degalų sistema: ATL, kevlaru armuotas degalų bakas iš gumos.
Degalų ir tepimo medžiagos, techniniai skysčiai: „Petronas Tutela“.
Transmisija
Pavarų dėžė: 8 laipsnių, su viena atbuline pavara, anglies pluošto korpusas, valdymas – sekvencinė, pusiau automatinė su hidrauliniu įvadu.
Sankaba: anglies pluošto diskas.
Gabaritai
Bendras ilgis: 5000 mm
Plotis: 2000 mm
Bendras aukštis: 970 mm
Bendras svoris: 798 kg.
Jėgos agregatas
Tipas: „Mercedes-AMG F1 M15 E Performance“
Minimalus svoris: 150 kg.
Jėgainės komponentai: vidaus degimo variklis ICE, kinetinis motoras-generatorius MGU-K, šiluminis motoras-generatorius MGU-H, turbokompresorius TC, baterija ES, valdymo elektronika CE.
Kiekvienas lenktynininkas per sezoną be baudų gauna 4 vidaus degimo variklius, 4 turbokompresorius, po 4 MGU-K ir MGU-H, dvi baterijas ir du elektroninius valdymo blokus.
Vidaus degimo variklis
Darbinis tūris: 1,6 litro.
Cilindrų skaičius: 6
Cilindrų išvirtimo kampas: 90 laipsnių.
Vožtuvų skaičius: 24
Maksimalūs alkūninio veleno sūkiai: 15000 aps./min.
Maksimalus masinis degalų sunaudojimas: 100 kg/val. esant didesniems nei 10 500 aps./min. sūkiams.
Degalų sistema: tiesioginis įpurškimas 500 bar slėgiu, vienas purkštukas cilindrui.
Turbininė sistema: vienos pakopos kompresorius ir turbina, veikianti nuo išmetimo dujų ir įvado nuo veleno.
Maksimalus turbinos sukimosi greitis: 125 000 aps./min.
Energijos rekuperacijos sistema ERS
ERS: integruota hibridinė energijos rekuperacijos sistema, kurios pagrindas yra motorai-generatoriai.
Energijos kaupiklis: ličio jonų baterijos, minimalus svoris 20 kg pagal techninio reglamento reikalavimus.
Maksimali energija, sukaupiama viename rate: 4 megadžauliai.
Maksimalios MGU-K apsukos: 50000 aps./min.
Maksimali MGU-K galia: 121 kW (161 AG).
Maksimalus energijos kiekis, regeneruojamas MGU-K: 2 megadžaugiai viename rate.
Maksimalus energijos kiekis, išskiriamas MGU-K: 4 megadžauliai rate (per 33,3 sek. esant pilnai galiai).
Maksimalūs šiluminio motoro-generatoriaus MGU-H sūkiai: 125000 aps./min.
Maksimali MGU-H galia: neapribota.
Maksimali energija, regeneruojama MGU-H viename rate: neapribota.
Degalai: „Petronas Primax“.
Tepimo medžiagos: „Petronas Syntium“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | tundrinė | 3754 |
2. | Valode | 3719 |
3. | fandom | 3713 |
4. | Tadas Misevičius | 3703 |
5. | D27 | 3687 |