„Mission Winnow“ gali sugrįžti šiemet

„Mission Winnow“ gali sugrįžti šiemet
logo 2021 Sausio 14 d. 20:40, Pirelli

„Mission Winnow“ logotipo, bendro „Ferrari“ kompanijos ir „Philip Morris International“ (PMI) projekto, nebuvo ant „Ferrari“ bolido praėjusiais metais, tačiau jis gali sugrįžti 2021-aisias.

Pirmą kartą ši globali kampanija „Ferrari“ ir didžiausio jos rėmėjo PMI buvo pristatyta 2018 m. pabaigoje ir iš pat pradžių buvo tvirtinama, kad ji nėra nukreipta reklamuoti kokius nors konkrečius tabako gaminius. Kita vertus, italų komandos ir PMI adresu skambėjo kaltinimų, jog jie su „Mission Winnow“  projektu bando apeiti tabako reklamos draudimus.

2020 metais šie logotipai ant „Ferrari“ SF-1000 buvo tik per žiemos bandymus, o PMI atstovai pranešė, kad „Mission Winnow“ gali sugrįžti šiais metais.

„Mūsų sprendimai ir požiūris į konkrečius „Formulės-1“ etapus ir atskiras lenktynes priklauso nuo daugelio faktorių, visų pirma nuo konkrečios valstybės įstatymų tabako klausimu, - paaiškino PMI viceprezidentas Tommaso di Giovanni. – Kai ateis laikas, mes pranešime apie konkrečius planus naujajam sezonui ir konkrečioms lenktynėms.

„Mission Winnow“ kampanija nėra kokio nors produkto ar prekės ženklo reklama. Tai iniciatyva, nukreipta pradėti dialogą teigiamų permainų mūsų srityje tema, o taip pat kitose sferose. Per „Mission Winnow“ mes leidžiame pasauliui suprasti, kad mes irgi keičiamės...“

„Ferrari“ nėra vienintelė „Formulės-1“ komanda, turinti tabako verslo rėmėją: „McLaren“ taip pat bendradarbiauja su „British American Tobacco“ ir turi bendrą programą „A Better Tomorrow“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553