Komentaras>> Tikrai manai, kad siemet lenktynes panasios i lenktynes? Uzblokuoji lenktyniu pradzioje stabdzius ir galima sakyti lenktynes didziaja dalimi baigtos. Su nekantrumu laukiau sio sezono, bet nusivyliau. Ne todel, kad raudonieji gale, todel, kad man truksta veiksmo (aisku, neisimtis ir praejes sezonas, bet bent jei nepasiseke stipresnei komandai kvalifikacijoje, tai tikiesi spurto is galo, greitu, ant piloto galimybiu ribos, ratu). Kas dabar? Jei vaziuoji gale, sansai prasibrauti i prieki nedideli.Ir ne todel, kad nemoketum ar bijotum lenkti, o todel, kad per daug spaudziant save, fanai gales klijuoti padangu likucius ant savo sienu. Toks ispudis, kad lenktynes buna starte, paskui kazkur pries pildant kura ir pabaigoje. Juk komentuojant, zodziai "taupyti padangas" tampa nuolatiniu palydovu. Man atrodo siandienos tipinis laimetojas - vaziojantis pakankamai ramiai, apgalvotai, taupantis. Tikrai ne tas, kuris gali staiga issauti, surizikuoti, nuvaziuoti nemazai ratu ant savo galimybiu ribos.
Kodel tarkim JPM neblizga? Galbut jo temperamentas nevisiskai atitinka siu dienu F1 lenktyninko samprata. Kvalifikacija savo ruoztu, puikiai papildo lenktyniu filosofija. Ne pats greiciausias ratas, bet suma. Na, suma, tarkim, greiciausiu ratu, kurie manau kitomis aplinkybemis galetu buti zymiai greitesni. As niekaip nesuprantu kodel dievai is olimpo kalno ( fia) uzdraude keist padangas. Juk uzdraust papildyt kura ir palikt keiciamas padangas, mano nuomone, butu kur kas geriau. Tai va tiek. Tiesiog mano subjektyvus ir nepretenduojantis i tiesa poziuris.