Siandien isvis lenktynes linksmos buvo :) Tiek is team radio garsu, tiek is ivykiu trasoje.
Siandien isvis lenktynes linksmos buvo :) Tiek is team radio garsu, tiek is ivykiu trasoje.
Komentatoriai ne latviai,bet iki pietu jiems sekasi kur kas geriau:D:D
Na va,pozityvi nuotaika, visi linksmi ir patenkinti komentatoriais.Viskas baigsis,kai ryt i darba ateis gyvenimu nusivyle tipai,ir ses rasyt "padnestres kazoku laiskus turku sultonui".
tikrai siryt gerai komentavo ir greit isbudino is miego;)
Vytia>>> :lol:
Vytia> patikėk, bus jie atgavę gyvenimo džiaugsmą, kai MS taip sumovė lenktynes :) na tiksliau, tikiuosi :D
jaudrius>Duok die,del ju sveikatos kad ir dar pora tokiu MS lenktyniu.;)
Nebukit optimistais ... ;) net ir atgave gyvenimo dziaugsma .... bus dar didesnis maloonumas pasisaipyt ...
trueee... sias lenktynes tikrai gerai komentavo. pradzioj kazkaip keista buvo, kai isgirdau tokius zvalius balsus :D
liux... pagarba :goodjob:
Didziausias respect'as komentatoriams ir netik uz sias varzybas, bet apskritai uz visas transliacijas :goodjob:
Nu va. Vadinasi diskusijos duoda vaisių :) Štai kiek džiaugsmingų veidų....Dėkoja užkomentarus. Nu gražu. Normaliai viskas Ačiū irnuo manęs.
Komentaras > tik apie kvalos komentavimą (neturėjau galimybės atsakyti anksčiau) tai nereikia lia lia, kad ten sarkazmas ar bajeris. Labai jau susirūpinęs Volungevičius buvo. Va kai per lenktynes juokavot ir patys žviegėt, taj čia suprantu,bet Volungevičiusper kvalą bajsiai susirūpinęs buvo.
Visi cia giria komentatorius o as eilini karta pavarysiu :)
Labai jau keista buvo kai pries lenktyniu starta MS stovint boksuose be ratu saunieji komentatoriai pradejo spelioti. Jiems pasirode kad Ferrari mechanikai ilgai slepia kokias padangas naudos bet juk tai daugiau nei juokinga. Vis buvo kartojama fraze - kodel taip ilgai?.. Taigi eilini karta noreciau priminti siokias tokias taisykles. Po kvalifikaciniu lenktyniu negalima nei papildyti kuro atsargu nei keisti padangu. Taigi Ferrari mechanikai lauke kol bus duotas lenktyniu startas (uzges raudonos sviesos) kad galetu papildyti degalu atsargas ir uzdedi naujas padangas. Atlikus sias proceduras (uztruko 5-6 sekundes) MS tikrai daug atsiliko nuo paskutiniu pilotu. Komentatoriai karsligiskai reke i eteri "kur MS? Kodel taip toli?". Visa tai buvo juokas per asaras... Tikiuosi ir si karta komentatoriai pasiskaitys ir daugiau tokiu klaidu nedarys. Daugiau viskas kaip ir buvo ciki. Tiksliau tariant atitiko ju lygi. :goodjob:
"pajimk ji! pajimk ji!" :D
1_P> tu AV net nemates, o jauti visas jo nuotaikas. Tu psichoterapeutas ar ekstrasensas? :D
annizizi > Dekui uz "pavaryma", bet visi puikiai zinome, kad MS tam ir startavo is boxu, kad galetu pasipildyti kuro kiek nori ir kada nori. Padangas taip pat galima uzsideti kokias nori ir kada nori ("uzgrudintas" treniruoteje arba naujas, negalima keisti tik gumos "misinio"). Kur cia problema su taisyklemis?
annizizi >>> butent. juk ir varikli nauja MS galejau turet, kuri ir turejo. gaus bauda ir stoves kaip stovejo rikiuotes uodegoj. tas juk nieko nekeicia.
annizizi>>> kazka cia maisai...
Komentaras>>> nelabai mane supratot. Kuro galim pilti kiek nori bet tikrai ne kada nori... Bet jei jus zinot geriau tai as patylesiu.
Komentarui nėra ko parintis. ne gumos mišinio negalima keisti, bet pačių padangų. Kita vertus annizizi galvoju kaip ten buvo per praeitą etapą, kad kai kurie buvo su tarpinėm padangom, o kiti su normaliom - kažkada kažkas pasikeitė prieš lenktynes. Be to ne kartą matėm iš boksų startuojančius bičus, stoinčius su naujo padangom prie išvažiavimo linijos. Nu bet nežinau - čia reikia aiškintis.
Gal būt mechanikai padangų nespėjo nupūsti tuo chemikalu, kuris visiems boksams smirda - juk žinom tuos Ferario mechanikus - tik miega ir miega, vienintelis Dodis Al Fajedas su dideliais ūsais iš Turkijos yra visada žvalus - matyt jam patinka vyrų apsuptyje :D
Vilma > kad Volungevičiaus nuotaikas įžvelgtum nereikia būti nei tuo nei tuo - jis labai jaudinasi, kai Šumiui nesiseka...
Annizizi > jei pasirinkai starta is boxu - nereikia laukti lenktyniu starto tam, kad uzsidetum ratus ir prisipiltum degalu.
1_P > Parintis? Jaudinasi? Na ir mintys tave kankina... :)
Padangos: pries kvalifikacija pasirenkamas padangu tipas (minkstos, vidutines, kietos) ir keisti negalima butent to tipo. Nebent lietus, bet tai kita istorija - tam tikslui FIA yra parasiusi taisykles.
Sikart komentatoriai nepastebejo lenteles, kurioje buvo nurodyta, kad JB uzsipyle kuro 22 ratams.. O po to labai ilgai svarste JB strategijos klausima..
O siaip jiems jokiu priekaistu neturiu, ypac atsizvelgdamas i tai, kad pats to nepadaryciau.. Smagu girdeti ismananciu zmoniu lietuviska komentavima.. beje, nepastebejau labai akivaizdziu simpatiju.. Viskas dgmz savo vietose.. Respectas ir sekmes..
annizzi, Komentaras> nei vienas, nei kitas šiuo atveju neesate teisūs. jei bolidas dalyvavo kvalifikacijoje, galima pakeisti padangas, bet kuro pildyti iki prasidės lenktynės - ne ("fuel may not be added to nor removed from a car between the start of the second part of the qualifying practice session and the start of the race"). lenktynių pradžia laikomas startas. ferrari šildė padangas michaeliui, ir, kai tik buvo duotas startas, puolė pildyti kurą (strategija keista į 2 sustojimų) ir užmovė sušildytas padangas. simple.
jaudrius>Bet juk anksciau lygtais galima buvo,ar kazka pakeite?
Na bet dar ne vienam nera taip dare. Kiek mateme pilotu, startuojanciu is boksu, tai visi graziai prie linijos issirikiave laukdavo starto.
Vytia> ne, nebuvo galima. esmė, kad MS dalyvavo kvalifikacijoje, todėl bolidas turėjo paklusti [i]parc ferme[/i] taisyklėms. pvz., massa taktiką galėjo keisti, nes jis nedalyvaudavo kvalifikacijoje, todėl jam ir negaliodavo tai..
jaudrius>thanks,dabar aisku galutinai.
jaudrius > FIA F1 taisykles interpretuoti nera lengva... Tavo pateikta citata yra is bendros saugumo dalies. Taciau yra taisykliu dalis apie atsarginius bolidus ir variklius. Sios dalies 84 punktas leidzia pilti degalus kada nori (citata sutrumpinta):
"Any driver who decides to use another race car or a spare car following the qualifying practice session no restrictions on fuel load will be applied and tyres may be changed."
P.S. Cia kalbama apie atsargini bolida, taciau kadangi sis punktas yra po "atsarginiu bolidu ir varikliu" dalimi, todel variklio keitimas pagrindiniame bolide ar tiesiog bolido keitimas yra is esmes sutapatinama. Bjauriai parasytos tos taisykles, ant ju pasimauna ne tik komentatoriai ar fanai, bet ir pacios komandos :)
Beje, tuomet labai idomi tema: kodel MS taip ilgai stovejo boxuose be ratu ir "be degalu"?
Po treniruociu Ferrari pilotai skundesi, kad nauju padangu pavirsius pasidengia gumos grudeliais (labai pablogeja sukibimas). Lyginant su treniruotemis ir kvalifikacija, lenktyniu starto metu trasos temperatura buvo 4-5 laipsniais zemesne - dar didesne "grudetumo" galimybe... Ferrari tikriausiai lauke info apie trasos bukle is RB (apsilimo ratas, galbut ir keli pirmieji posukiai) ir sprende, kokias padangas deti - naujas, ar patrintas treniruoteje.
O kas liecia degalu pildyma, tai manau, kad Ferrari galejo laukti dideles avarijos pirmame posukyje (tikimybe buvo numatyta didele!) ar panasiai - atitinkama kuro kiekio strategija...
Zinoma, gali buti ir daug kitu teisingu versiju, kuriu Ferrari neatskleidzia ;)
Komentaras > baik vartytis. Prie ko čia spare car? Kiba Šumis mašiną keitė? O kur apie dalis kalbama?
Beje kaip juokingai gavosi, kiek pamenu Šumis penktadienį gedo. O kas jam buvo atsitikę? Ne su varikliu? Nes tada turėtų ir taip 10 poz žemiau startuoti...
1_Protingas> Penktadieni Schumiui buvo problemu su Software'u.
1_pro>> Penktadieni Shumis gedo, turejo problemu su softu, bet variklio nebuvo planuota keist, todel jei kvalifikacija butu pravaziaves gerai, tai nebutu 10 vietu zemyn nusirites, bet kadangi kvaloj nugrybavo, tai ta pacia proga buvo priimtas sprendimas varikli pakeist - ner ko prarast.
1_P > Tycia nesupranti, ar tiesiog nesupranti? :) Po kvalifikacijos MS bolide keite varikli ir jis pasirinko starta is boxu. Pagal taisykles, tai tolygu bolido keitimui.
Komentaras>>> idomi tavo versija :rolleyes: Gali buti, kad "Ferrari" lauke info is Rubenso. O kaip tada del kuro? Dvi zarnos buvo paruostos? Juk kuro pildymo kiekis yra iskart nustatomas ir to kiekio reguliavimas yra netrumpa procedura. Tada dar ilgiau Schumis butu boksuose prastovejes. Arba as kazko nesuprantu...
jei taip ,tai buvo paskaiciuoti du variantai, vienu atveju jei ivyksta masine avarija 1-ma posukyje ir antru atveju jei neivyksta,vsio, kuro kiekis jau buvo nureguliuotas vienam atvejui, o kitu atveju jo nepiltu...
Brooklyn > i tavo klausima atsake skautas (nors galejo buti paruostos ir dvi zarnos, kodel gi ne?).
Kiek trunka kuro reguliavimo procedura nezinau. Taciau esu mates (galima sakyti, ir ciupinejes) kuro pildymo iranga - kuro kiekis reguliuojams rankeneles pasukimu arba mygtuko paspaudimu.
Bet vistiek Ferrari apsiskaiciavo. O gal atlikimas buvo neispildytas. Bet kokiu atveju - retai taip buna.
O versiju tikrai idomiu pateikta. Jei dar Braunas pasidalintu savo pamastymais ;)
Atsiprašau, nežinojau, kad variklio keitimas yra tolygu bolido keitimui....
1_Protingas >>> na kartais visiems pasitaiko ... :-)
1_P > variklio keitimas nera = bolido keitimui. MS kura pildytis galejo todel, kad pasirinko starta is boxu, o starta is boxu pasirinko todel, kad jam keite varikli... Siek tiek painu, reikia pasiskaityti visa taisykliu punkta, nes as pateikiau tik sutrumpinta versija.
Kartais biski nervuoja, kai jie per daug i tavo savo computerį žiuri ir jame nesigaudo., o jau biski stidesnis žiūrovas žino, ko jie iesko.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |