Monake abi „Renault“ mašinos finišavo priziniame dešimtuke – trečią kartą šiame sezone ir dabar komanda ruošiasi Kanados GP etapui, kuris įvyks trasoje, reikalaujančioje labai tikslaus prispaudžiamosios jėgos nustatymo ir efektyvaus stabdžių darbo. Apie būsimojo lenktynių savaitgalio ypatumus papasakojo komandos technikos direktorius Nickas Chesteris.
- Ko galima laukti iš Kanados lenktynių savaitgalio?
- Ši trasa naudojama nelabai aktyviai, todėl įprastai treniruočių pradžioje čia būna labai dulkėta. Monrealyje daug kas priklauso nuo to, kiek gerai vedantieji ratai sukimba su danga įsibėgėjant, juk ten daug lėtų posūkių, po kurių prasideda ilgos tiesiosios atkarpos. Taip pat svarbi jėgainės galia. Kadangi reikia, kad tiesiosiose mašinos išvystytų didelį maksimalų greitį, prispaudžiamosios jėgos lygis turi būti žemas. Surasti tinkamą balansą nėra taip paprasta, bet kai mes pradedame treniruotes, įprastai mums neblogai pavyksta nustatyti, koks turi būti prispaudžiamosios jėgos lygis. Taip pat svarbu, kad mašina leistų pilotui maksimaliai užtikrintai naudoti kelkraščius, tuo tarpu aerodinamika turi dirbti efektyviai, todėl reikia, kad pakaba būtų kieta, o klirensas – pakankamai žemas. Jį reikia sureguliuoti taip, kad pasiektumėme maksimalaus balanso tarp aerodinaminio efektyvumo ir mašinos sugebėjimo įveikti kelkraščius.
- Kiek sunku surengti išvažiuojamąsias lenktynes tarp europietiškų lenktynių fazės?
- Dėl Kanados etapo logistika gerokai pasunkėja, kadangi pakrauti ir išsiųsti įrangą reikia kur kas anksčiau. Beje, pagrindiniai sunkumai mūsų laukia priekyje, kadangi po to mums teks ruoštis trims lenktynėms, kurios vyks su savaitės pertrauka. Štai tada teks gerokai paplušėti.
- Ar Monrealyje pamatysime kokius nors atnaujintus R.S.18 elementus?
- Kanadoje mes gausime modernizuotą variklio versiją, kuris leis kažkiek padidinti mašinos greitį. Be to, mes išbandysime keletą atnaujintų korpuso detalių ir galinio sparno plokšteles. Nedidelių pakeitimų sulauks ir priekinis sparnas. Mes stengiamės kokias nors naujienas atsivežti beveik į kiekvieną etapą.
- Kokius įspūdžius paliko komandos pasirodymas Monake?
- Apskritai, mes gerai praleidome šį etapą, juk abu lenktynininkai uždirbo taškus. Nico pavyko atkovoti keletą pozicijų, puikiai realizavus jo pasirinktą taktiką. Carlosas susidūrė su intensyvios priekinių padangų degradacijos problema ir turėjo tenkintis 10 vieta. Visų svarbiausia, kas mes ir toliau uždirbinėjame taškus.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |