N. Chesteris: Spa mes būsime geroje formoje

N. Chesteris: Spa mes būsime geroje formoje
logo 2015 Rugpjūčio 15 d. 06:55, LAT Photographic
Prieš Belgijos GP etapą „Lotus“ komandos technikos direktorius Nickas Chesteris kalbėjo apie Spa trasos ypatumus ir viltis, puoselėjamas su pirmosiomis lenktynėmis po vasaros atostogų.
- Ar galima legendinę Spa trasą pavadinti viena iš pačių mėgstamiausių?
- Be abejo. Tai yra fantastiška trasa, jungianti greituminius posūkius, kuriuos labiausiai mėgsta pilotai ir kur kas lėtesnės atkarpos, kintančiu reljefu ir keletu tiesiųjų. Nenuspėjamas oras pridės varžyboms intrigos, todėl lenktynės Spa visada būna įdomios.
- Kuo ypatingas pasiruošimas šiam etapui?
- Spa labai didelis skirtumas tarp pirmojo ir trečiojo sektorių, kur ilgose tiesiosiose reikia minimizuoti priešpriešinį pasipriešinimą ir antrasis, kur posūkiuose svarbi prispaudžiamojo jėga. Šioje trasoje reikia surasti kompromisą – pasiekti didelio greičio kartu neaukojant bolido stabilumo dėl nepakankamos prispaudžiamosios jėgos. Pasiekti maksimumo iš mašinos šioje trasoje yra labai nepaprasta, kartu visų laukia įdomus darbas su tinkamais bolido nustatymais.
- Kaip jūs nustatote reikiamą sparnų konfigūraciją?
- Prieš etapą mes dirbame su simuliatoriumi, testuojame įvairius aerodinamikos konfigūracijos variantus, kad surastumėme optimaliausią variantą.
- Ar darbas su bolidu Spa etape yra labai rimtas iššūkis inžinieriams?
- Taip ir yra. Šioje trasoje reikia labai specifinio požiūrio, skirtingai nei kitur. Be kompromiso tarp greičio bei prispaudžiamosios jėgos yra ir dar keletas faktorių. Pavyzdžiui, garsiajame „Eau Rouge“ posūkyje svarbu atsižvelgti ir į tinkamą pakabos aukštį. Reikia viską suprasti teisingai, todėl inžinieriams su mašinomis tikrai bus ką veikti.
- Ar ilgesnis rato atstumas nei kitose trasose turės įtakos reguliavimui ir lenktynių strategijai?
- Bolido reguliavimui tai neturės įtakos, bet gali paveikti strategiją, nors ji daugiau yra apsprendžiama padangų būkle. Trasa iš tiesų yra ilga – 7004 metrai, sureguliuoti mašiną tokiam ilgam ratus nėra paprasta, bet lenktynėse bus mažiau ratų, bet visiems bus lygios sąlygos. Mes padarysime viską, kad pasiektumėme geriausio rezultato.
- Didelis „Mercedes“ jėgainės galingumas, geras E23 maksimalus greitis ir mažas priešpriešinis pasipriešinimas suteikia komandai optimizmo?
- Spa yra labai svarbi jėgos agregato galia, mes turime jį gana gerą, E23 turi tikrai mažą pasipriešinimą oro srautui, todėl mes būsime labai geros sportinės formos.
- Kas komandoje įvyko prieš, per ir po atostogų?
- Iki bazės priverstinio uždarymo mes, kaip įprastai, dirbome, atostogų metu bazėje vyko planinio aptarnavimo procedūros, bet mes negalėjome dirbti su mašina. O vėliau mums prireiks kelių dienų pasiruošti Belgijos GP etapui.
- Kaip jūs vertinate savo pasirodymą Vengrijoje?
- Mes buvome patenkinti mūsų mašinų tempu lenktynėse. Lenktynės išėjo labai sudėtingos, buvo galima pasiekti ir daugiau, bet abu mūsų bolidai pasiekė finišą sveiki ir mes uždirbome 6 taškus. Turint galvoje tai, kiek įvykių buvo Vengrijoje, viskas galėjo būti ir kur kas blogiau. Kaip ir po kiekvieno etapo, mes išanalizavome telemetrijos duomenis. Kartais pilotai patekdavo į grūstį, todėl analizei mes pasirinkome gerus ratus.
- Kaip vertinate savo pilotų pasirodymus?
- Abu buvo protingai greiti skirtingose lenktynių stadijose. P. Maldonado galėjo užimti aukštesnę vietą, jei būtų išvengęs baudų, o R. Grosjeanas pasiekė gero rezultato. Jis gavo labai griežtą bausmę su pravažiavimu per techninio aptarnavimo juostą, bet vis tiek pasiekė gero rezultato.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983