Buvęs ilgametis „Mercedes“ autosporto vadovas Norbertas Haugas apgailestaudamas sako, kad norėtų, jog DRS sistema dingtų iš dabartinių F-1 bolidų ir pripažįsta, kad tokios sistemos atsiradimas F-1 pasaulyje iš dalies yra jo kaltė.
Po Turkijos ir Portugalijos lenktynių DRS sistema susilaukė ypatingai didelės kritikos bangos. Po Turkijos lenktynių prabilti nusprendė ir N. Haugas:
„Nemanau, kad į lenkimo metu atliekamus manevrus lenktynininkai žiūri rimtai. Kodėl aš, kaip pilotas, turėčiau stengtis pranokti lenkimo metu komandą X, jeigu esu tikras, kad įjungęs DRS tam skirtoje lenktynių trasos tiesiojoje Y, aplenksiu priešininką?“
„Mes turime sukaupę nemažą lenktynių ir įvairių situacijų jose patirtį. Jeigu kažkas, turi protingą atstumą tiesiojoje, skiriantį jį nuo priekyje važiuojančio bolido, visi žino, kad priekyje važiuojantis bolidas tos pačios tiesiosios pabaigoje bus aplenktas DRS aktyvavusiojo. Tai labai nuspėjama ir nesukuria jokio jaudulio nei žiūrintiems, nei dalyvaujantiems lenktynes.“
„Iš dalies tai yra mano kaltė - aš negalėjau to sustabdyti“, - prisipažino N. Haugas, kuris tuo metu, kai sistema buvo pristatyta 2011-aisiais, užėmė „Mercedes“ technikos direktoriaus pareigas, ir tęsė - „DRS buvo pristatyta tuo metu, kai aš dirbau F-1 pasaulyje.“
„Niekada nebuvau DRS mėgėjas ir laikantis save žmogumi, kuriam patinka sportinis principas, taip niekada tokiu ir netapau. Galbūt į tai reikėtų atsižvelgti ateityje ir kuriant naujas taisykles,“ - baigdamas pridūrė N. Haugas.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | tundrinė | 3754 |
2. | Valode | 3719 |
3. | fandom | 3713 |
4. | Tadas Misevičius | 3703 |
5. | D27 | 3687 |