N. Haugas: linkiu Mickui pirmųjų taškų

N. Haugas: linkiu Mickui pirmųjų taškų
logo 2020 Gruodžio 31 d. 09:46, Mercedes

Buvęs „Mercedes Motorsport“ vadovas Norbertas Haugas kalbėjo apie pasibaigusį sezoną ir viltis dėl kitų metų...

Geriausiu trys sezono momentai

Visų pirma, tai Lewiso Hamiltono pasiekimai. Jis pakartojo rekordą pagal iškovotų pasaulio čempiono titulų skaičių ir pagerino rekordus, kurie buvo laikomi nepasiekiamais profesionaliame lenktynių sporte. Dabar Lewisas turi septynis titulus, tiek pat kiek jų surinko Michaelis Schumacheris, tačiau kartu jis dabar turi jau daugiau pergalių ir Lewisas nežada sustoti ties pasiektuoju.

Antra, tai George‘as Russellas. Po Sakhiro GP, kuriame jis pakeitė susirgusį Hamiltoną, George‘as pateko į sąrašą tų, į kuriuos anksčiau nebuvo kreipiamas ypatingas dėmesys. Jis yra talentingas, susikoncentravęs, ramus ir beprecedentis lenktynininkas. Labai gaila, kad dėl komandos klaidos jam nepavyko laimėti lenktynių, nors jis buvo nusipelnęs to. Bet apskritai „Mercedes“ dirbo be priekaištų. Mes dar išgirsime apie George‘ą.

Trečiasis momentas – tai „Racing Point“. Ši komanda tapo rimta grėsme tiems, kas turi kur kas geresnį finansavimą, ypač „Ferrari“. Skuderija turi triskart daugiau pinigų, bet ji uždirbo 2/3 mažiau taškų. Su mažesniu finansavimu galima pasiekti daugiau – ir „Racing Point“ tai įrodė. Sebastianas Vettelis padės jiems įtvirtinti sėkmę, kai komanda pakeis pavadinimą į „Aston Martin“.

Trys blogiausi sezono momentai

Visų pirma, tai „Ferrari“ nesėkmė. Akivaizdu, kad jie ilgą laiką ignoravo taisykles, todėl gavo didesnę jėgos agregato galią nei leido reglamentas. Galiausiai dėl to smarkiausiai nukentėjo jie patys. Su nelegaliais eksperimentais „Ferrari“ išprovokavo „Mercedes“ komandą – pastarieji gerokai padidino variklio galią. „Ferrari“ ne tik prarado pranašumą, bet ir pradėjo prarasti po 1,5 sek. rate.

Antrasis momentas – padangos. Neteisinga, kad kas antrame interviu yra kalbama apie būtinybę palaikyti optimalią padangų temperatūrą. Lenktynininkai, komandų vadovai, žurnalistai – visi tik kalba apie padangų darbinę temperatūrą ir jų darbo diapazoną. „Formulė-1“ neturi tapti padangų pasaulio čempionatu, ypač kai padangų tiekėjas yra vienas. Laimėti „Formulės-1“ lenktynes – tai reiškia nuvažiuoti 300 km atstumą per mažiausią laiką, o ne bandyti per visą tą laiką „pataikyti“ darbinį padangų diapazoną.

Be to, man labai nepatinka DRS. Niekas nenori matyti dirbtinių lenkimų ir jokių dvikovų stabdymo zonose. Kam rizikuoti, jei žinau, kad aplenksi priešininką kitoje tiesiojoje?

Kitų metų viltys

Iš visos širdies linkiu Mickui Schumacheriui uždirbti pirmuosius įskaitinius taškus. Pažiūrėkime į George‘ą Russellą: „Mercedes“ sudėtyje jis pirmavo lenktynėse ir pretendavo į pergalę, o „Williams“ jis važiuoja peletono gale. Kartu su Micku „Haas“ ekipa turės nuolat tobulinti automobilį – tik tada jie gaus šansą uždirbti taškų.

Kitais metais „Mercedes“ vėl bus labai sunku aplenkti. Niekas per pastarąjį dešimtmetį nedirbo taip efektyviai, niekas į save nežvelgė taip kritiškai, kaip gamyklinė „Mercedes“ komanda – tuo ji ir yra unikali. Dar niekam nepavyko pasiekti tokių rezultatų per visą F-1 70-ties metų istoriją ir šio sporto apskritai.

Puiku, jei Sebastianas Vettelis vėl pradės nugalėti su „Aston Martin“. Tai svarbu tiek jam, tiek ir Vokietijos sirgaliams. Laimėjęs Bahreine, Sergio Perezas įrodė, kad laimėti ši komanda yra visai pajėgi. Sebastianas turi orientuotis į tokį rezultatą. Tikiu, kad jis intensyviai ties tuo dirbs“.


Komentarai (0)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas