Jau rytoj, pirmadienį, „
Williams“ paskelbs, kas taps Marko Webberio partneriu lenktynėse šiame sezone – vokietis Nickas Heidfeldas ar brazilas Antonio Pizzonia.
Jei iki gruodžio pabaigos aiškus favoritas tapti pilotu buvo ekipos pilotu-bandytoju jau ne pirmi metai dirbantis A.Pizzonia, tai vėliau įspūdingai bandymuose pasirodęs pernai „Jordan“ pilotavęs N.Heidfeldas privertė visus suabejoti ir gandais jau dabar skelbiamas „Williams“ pilotu.
Vokietis pasiekė ne tik puikių rezultatų bandymuose, bet ir turi BMW koncerno, tiekiančio ekipai variklius, paramą. Vis dėlto, brazilą remia jo tautiečių naftos kompanija „Petrobras“, šiemet padidinusi piniginę paramą „Williams“. Be to, manoma, jis jau seniai yra mėgstamas komandos vadovų.
Vargu ar komanda jau priėmė sprendimą. Tai jau ne pirmas kartas „Williams“, kai iki paskutiniosios minutės visi, net patys lenktynininkai ir kiti ekipos nariai, užgniaužę kvapą laukia didžiosios naujienos.
2000 m. pradžioje, kai „Williams“ nusprendė atsisakyti Alessandro Zanardi paslaugų, į piloto vietą pretendavo brazilas Bruno Junqueira bei britas Jensonas Buttonas. Pirmasis, visai kaip dabar A.Pizzonia, jau kuris laikas buvo komandos pilotas-bandytojas. Tuo tarpu antrasis pretendentu, kaip ir N.Heidfeldas, tapo visai netikėtai. Sprendimas, kurį pilotą pasirinko komanda, buvo skelbiamas bolido pristatymo metu. Šio renginio išvakarėse ekipos vadovai pilotu pasirinko B.Junqueira, tačiau pristatymo dienos rytą pusryčiaudami... persigalvojo. „Williams“ pilotu tapo J.Buttonas, šiemet galintis pretenduoti į pergales, o B.Junqueira buvo priverstas laimės ieškoti už Atlanto.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).