„BMW
Sauber“ lenktynininko Nicko Heidfeldo nuomone, padangos „Formulėje-1“ būtų daug geresnės, jei jas tiektų daugiau nei vienas gamintojas.
Vokiečio teigimu, dabartinė „Bridgestone“ produkcija yra prasta – padangos yra per kietos, per trumpai laiko ir per prastai sukimba su trasos danga.
„Važiuojant ilgus nuotolius man jos laikė pakankamai, tačiau kai kuriems vaikinams jos gerokai greičiau nusidėvėjo“, - taip padangų veikimą Singapūro trasoje įvertino N. Heidfeldas.
„Turime pagrindinę padangų rūšį, kuria galima įveikti lenktynes, akivaizdžiai geresnę, tačiau padanga nėra pakankamai minkšta“, - kalbėjo vokietis.
„Kadangi nėra konkurencijos, jos galėtų būti dešimt kartų geresnės, galėtume naudoti padangas, kurios būtų minkštesnės, geriau sukibtų ir ilgiau laikytų“, - sakė jis.
N. Heidfeldas negailėjo kritikos ir reikalavimui lenktynėse panaudoti abi padangų rūšis. Tai, vokiečio teigimu, į varžybas įneša dirbtinumo.
„Be to, idėja priversti naudoti abi rūšis yra dirbtinė, kuria stengiamasi sukurti kažką, kas nėra sportas“, - pažymėjo lenktynininkas.
„Nėra jokių padangų bandymų, naudojame tas pačias padangas ištisus metus. Stebina tai, kad net taip vėlai sezone įvyksta kas nors, ko visiškai nesitiki. Ir ne tik mūsų komandai, bet visai rikiuotei“, - pridūrė jis.
Nusprendus nuo 2008 m. „Formulėje-1“ padangas leisti tiek tik vienai kompanijai, savo produkcija rikiuotę aprūpina japonų „Bridgestone“. 2001-2006 m. šis gamintojas turėjo konkuruoti su prancūzų „Michelin“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).