N. Rosbergas: N. Hulkenbergas - geriausias pasirinkimas „Red Bull“ komandai (13)

N. Rosbergas: N. Hulkenbergas - geriausias pasirinkimas „Red Bull“ komandai
logo Rugsėjo 30 d. 21:13, Renault Sport

F-1 čempionas Nico Rosbergas mano, kad Nico Hulkenbergas yra tas pilotas, su kuriuo sutartį turėtų pasirašyti „Red Bull“ komanda.

Pastarosios atstovai jau sakė, kad nesvarsto vokiečio kandidatūros ir rinksis tik tarp Alexo Albono ir Pierre‘o Gasly.

Tuo tarpu N. Hulkenbergas, priverstas ieškotis vietos 2020 m. sezonui kitoje komandoje, kurį laiką buvo siejamas su „Haas“, bet pastaroji pasirinko Romainą Grosjeaną. Vokiečio šansai likti F-1 yra maži, nebent jį pasirinks po vieną laisvą vietą vis dar turinčios „Alfa Romeo“ arba „Williams“.

„Albonas kovoja dėl vietos kitam sezonui „Red Bull“ komandoje. O tai tikrai nėra lengvas darbas. Manau, kad „Red Bull“ nebus lengva apsispręsti. Gasly gerai atlieka savo darbą atstovaudamas „Toro Rosso“, tad jis turbūt pirmauja prieš Alboną“, - teigė N. Rosbergas.

„Tiesą pasakius, Hulkenbergas būtų neblogas pasirinkimas. Jis vis dar turi galimybę atsidurti „Red Bull“ komandoje, nors jie ir pasakė „ne“. Hulkenbergas yra geras pilotas, tai kodėl gi ne? Šiuo metu jis būtų geriausias pasirinkimas.“

N. Rosbergas abejoja, kad N. Hulkenbergas atsidurs „Alfa Romeo“ arba „Williams“ komandoje.

„Jo galimybės likti F-1 vis mažėja, bet jis ir toliau jaučiasi užtikrintai. Nežinau kodėl jis taip jaučiasi, nes po laisvą vietą liko tik „Williams“ ir „Alfa Romeo“ komandose. Pastaroji turi pasirašiusi sutartį su Kimi Raikkonenu. O Giovinazzi yra italas ir atstovauja italų komandai. Abejoju, jog Nico turi šansų atsidurti „Alfa Romeo“ komandoje.“

„Williams“ tikrai priimtų į savo gretas Nico, jei tik galėtų sau tai leisti. Bet jiems reikia piloto, kuris į komandą atneštų pinigų, o Nico tikrai to nepadarys. Tad jo situacija sudėtinga. Bet tikiuosi, kad jis liks F-1. Jis talentingas ir vertas likti šiame sporte.“

Komentarai (13)


fnatic
| Spalio 02 d. 00:57
O gal Nico taps atsarginis pilotas kokioj nors Ferrari ar dar kokioj neblogoj komandoje su galimybę po sekančio sezono gauti pagrindinio piloto vietą, panašiai kaip Kubica laukė laukė ir išlaukė savo progos. Labai gaila kad Red Bull turi aklą požiūrį į savo lenktyninkų pasirinką ir renkasi kolkas iš mažai patirties turinčių Albono ir Gasly. Kai tuo tarpu Nico išspręstų jiem pagrindinę problemą - turėti stiprų antrą pilotą prie Maxo. Ferrari tokia nestabili šiais metais, kad labai drįsčiau teigti kad Red Bull jei ne lenktų tai komandinėje būtų visai šalia Ferrario. Panaši situacija buvo ir Mercedesuose kai norėjo sodinti Haidfeldą vietoj Hamiltono 2013 metais, bet kai matome, peržengus savo principus ir pasisodinus gerą pilotą iš šalies ne vokietį jie daug išlošė.
A85
| Spalio 01 d. 22:10
RBR
| Spalio 01 d. 20:47

Gal cia Abiteboulas is mandagumo spaudai pasake, bet visur buvo straipsniai, kad Hulkui Renault pasiule vienu metu kontrakta (tik su gerokai mazesne suma kai kuriu saltiniu duomenimis), bet pats Nico atsisake. Todel labai keista situacija cia gavosi. Kai neturedamas kito varianto, Hulkenbergas pasirinko nezinia. Vietoj to, kad ramiai dar viena sezona Renault prasuktu, o tada sulauktu daugelio pilotu kontraktu pabaigu ir turetu geresni pasirinkima

Tai gal siūlė tokį pasiūlymą, kurio Hulkas nepriimtų. Nors jis nėra tas, kuris galėtų rinktis. O dėl pačio NH jau praeitam sezone Abiteboule sakė, kad šalia DR reikia naujo perspektyvaus lenktynininko. Jeigu NH neskaito tokių akivaizdžių ženklų, tai nežinau kaip jam aiškiau reikėjo pasakyt, kad Renault jis nebus reikalingas po sutarties pabaigos. Tiesa, Cyril nėjo ir pastoviai neskalambino, bet buvo vienam interviu gana aiškiai pasakyta.
RBR
| Spalio 01 d. 20:47
A85
| Spalio 01 d. 08:52

Tai, kad Renault nesiūlė Nico naujos sutarties. Ocon turėjo jau pernai būt bet tada DR netikėtai pasimaišė. O tai, kad Hulk bus keičiamas Abiteboule jau praeitais metais užuominas mėtė, tai nebent Nico nenorėjo to girdėt.

Gal cia Abiteboulas is mandagumo spaudai pasake, bet visur buvo straipsniai, kad Hulkui Renault pasiule vienu metu kontrakta (tik su gerokai mazesne suma kai kuriu saltiniu duomenimis), bet pats Nico atsisake. Todel labai keista situacija cia gavosi. Kai neturedamas kito varianto, Hulkenbergas pasirinko nezinia. Vietoj to, kad ramiai dar viena sezona Renault prasuktu, o tada sulauktu daugelio pilotu kontraktu pabaigu ir turetu geresni pasirinkima
Aš Vytautas
| Spalio 01 d. 19:08
kimmi
| Spalio 01 d. 18:18

:D draugystė greit išgaruotų kai Lec pastatytų į vietą Alfonsą

aha... jau matėm kuo draugystė baigėsi Hamiltono ir Rosbergo atveju :)
kimmi
| Spalio 01 d. 18:18
Tech
| Rugsėjo 30 d. 22:13

O kam Ferrariui nutraukinet sutarti su Feteliu? Kitais metais gi baigiasi. Tereikia nuimti statusas #1 ir viskas ok butu komandoje. Fa su Lec butu kaip tik paprasciau, nes tiedu yra geri biciuliai uz trasos. Be to, Alonso nebus Ferrari, greiciau jau Kimi vel grys :))

:D draugystė greit išgaruotų kai Lec pastatytų į vietą Alfonsą
A85
| Spalio 01 d. 08:52
RBR
| Spalio 01 d. 08:26

Paskubejo cia Nico atsisakydamas vienu metu kontrakto su Renault. Matyt tikejosi didesniu perejimu rinkoje. Bet visi sedi ir laukia 2021. Cia kazkiek panasi situacija gavosi kaip su DR, tik tiek, kad tas turejo jau kontrakta kiseneje. O Hulkas isejo i niekur praktiskai. Aisku paskutiniu lenktyniu rezultatai geri, ir galutineje iskaitoje gali net Riki aplenkti. Bet ar Williams komandai tai idomu neaisku:)

Tai, kad Renault nesiūlė Nico naujos sutarties. Ocon turėjo jau pernai būt bet tada DR netikėtai pasimaišė. O tai, kad Hulk bus keičiamas Abiteboule jau praeitais metais užuominas mėtė, tai nebent Nico nenorėjo to girdėt.
RBR
| Spalio 01 d. 08:26
Paskubejo cia Nico atsisakydamas vienu metu kontrakto su Renault. Matyt tikejosi didesniu perejimu rinkoje. Bet visi sedi ir laukia 2021. Cia kazkiek panasi situacija gavosi kaip su DR, tik tiek, kad tas turejo jau kontrakta kiseneje. O Hulkas isejo i niekur praktiskai. Aisku paskutiniu lenktyniu rezultatai geri, ir galutineje iskaitoje gali net Riki aplenkti. Bet ar Williams komandai tai idomu neaisku:)
Tech
| Rugsėjo 30 d. 23:10
A85
| Rugsėjo 30 d. 22:50

Na, gali ir SV pats nusitraukt, lyg ir spekuliuojama, kad yra kažkokios išlygos dėl performance. Mano minties tai nekeičia, kad kol kas realiausia Nico likt F1 tik jeigu SV pajudės kažkur iš Ferrari. O tai reiškia, kad labai realu, kad NH out iš F1.

Kas dėl Ferrari, tai jiems čia nauja situacija, panašiai kaip Mercedes turėjo su LH ir NR, kai bbz ką daryt, nes abu greiti, ir nė vienas savo noru į Nr. 2 neis. Ar Ferrari gali atsisakyt SV – gali, nes CL tai jie tikrai neatsisakys. Bent jau iš šiandienos pozicijų žiūrint. Sutinku, kad Ferrari gal ir nėra didelės naudos nutraukinėt, bet jei situacija komandoj kais, tai į gerą irgi neišeis.

Kad islygu yra, tai neabejoju. Tik kad eit nlb yra kur Feteliui. Pas Verstapena? O ir Marko meile jau seniai kita turi :) o Panasu ir Ferrari jau Feteliu yra nusivyle. Kvepia skyrybom aisku. Tik kazkaip manau datemps iki 2020 galo vienaip ar kitaip. O Hulkas out is F1. Kaip bebutu karjera nebuvo trumpa.
Tech
| Rugsėjo 30 d. 22:54
Misiulis
| Rugsėjo 30 d. 22:48

Tech> atsibodai kliedet apie ta No1 statusa. Kazkaip keistai numeris vienas pilotui buvo liepta praleisti numeris du pilota Rusijoj, ne? Atsipeikek jau.

Rusijoj ne. Gal cia ivyko esminus luzis. Ziurim toliau :)
A85
| Rugsėjo 30 d. 22:50
Tech
| Rugsėjo 30 d. 22:13

O kam Ferrariui nutraukinet sutarti su Feteliu? Kitais metais gi baigiasi. Tereikia nuimti statusas #1 ir viskas ok butu komandoje. Fa su Lec butu kaip tik paprasciau, nes tiedu yra geri biciuliai uz trasos. Be to, Alonso nebus Ferrari, greiciau jau Kimi vel grys :))

Na, gali ir SV pats nusitraukt, lyg ir spekuliuojama, kad yra kažkokios išlygos dėl performance. Mano minties tai nekeičia, kad kol kas realiausia Nico likt F1 tik jeigu SV pajudės kažkur iš Ferrari. O tai reiškia, kad labai realu, kad NH out iš F1.

Kas dėl Ferrari, tai jiems čia nauja situacija, panašiai kaip Mercedes turėjo su LH ir NR, kai bbz ką daryt, nes abu greiti, ir nė vienas savo noru į Nr. 2 neis. Ar Ferrari gali atsisakyt SV – gali, nes CL tai jie tikrai neatsisakys. Bent jau iš šiandienos pozicijų žiūrint. Sutinku, kad Ferrari gal ir nėra didelės naudos nutraukinėt, bet jei situacija komandoj kais, tai į gerą irgi neišeis.
×

F-1.lt pulsas