N. Rosbergas: Vargšas Vettelis, Belgijoje atrodė kaip Barrichello (120)

N. Rosbergas: Vargšas Vettelis, Belgijoje atrodė kaip Barrichello
logo 2019 Rugsėjo 02 d. 20:40, Ferrari

F-1 čempionui Nico Rosbergui „Ferrari“ lenktynininko Sebastiano Vettelio pasirodymas Belgijoje priminė kitą buvusį italų ekipos pilotą Rubensą Barrichello, kuris ne kartą praeityje padėjo Michaeliui Schumacheriui.

S. Vettelis kurį laiką pirmavo sekmadienį Spa trasoje vykusiose F-1 lenktynėse, bet po kurio laiko buvo priverstas į priekį praleisti komandos draugą Charlesą Leclercą, kuris finišavo pirmas. Tuo tarpu pats vokietis finišo liniją kirto ketvirtas, praradęs dvi pozicijas abiem „Mercedes“ pilotams.

„Vargšas Vettelis. Tose lenktynėse jis atrodė kaip Barrichello. Turiu omeny, jis praleido savo komandos draugą ir padėjo jam įgyti kuo didesnę persvarą“, - savo video bloge kalbėjo N. Rosbergas.

Pirmoje sezono pusėje „Ferrari“ neslėpė, jog S. Vettelis yra komandos prioritetas. Bet vokiečiui sunkiai sekasi iš šių metų bolido išspausti maksimumą. N. Rosbergas abejoja, jog likusiose sezono lenktynėse situacija gali pasikeisti.

„Pažiūrėsime kaip toliau seksis Vetteliui. Bet jis tikrai nebus patenkintas dėl to, kas nutiko Belgijoje. Kaip sakiau savo video po kvalifikacijos, Vettelis turi sunkumų su „Ferrari“ bolidu, ypač su galine jo dalimi. Turi pasitikėti galine bolido dalimi. Jis, kol kas, tuo pasigirti negali.“


Komentarai (120)
Tech
| 09/02 21:47 Atsakyti
RBR
09/02 21:12

Na cia Rosbergas galejo ir patyleti. Aisku visi mato, kad Veteliui netinka siemetinis Ferrari bolidas. Taciau laikai yra pasikeite ir komandos dabar stato ant pergales, nesvarbu kuris pilotas ja iskovos. Tas pats Hamiltonas turetu praleisti Botta, jei sis turetu realesnius sansus del kokiu nors priezasciu iskovoti pergale kuriame nors etape. O kad Ferrari sukure neteisinga bolido koncepcija pats Rosbergas nesenai kalbejo. Todel ne Veteliui reikia keisti vairavimo stiliu, o Ferrari kitiems metams pergalvoti bolido konstrukcija. Tada ir rezultatai gal butu kitokie

Kam taikyti vairavimo stiliu? Gal tam, kad kovojama su Rbr del 2 vietos? Kodel konceptas tinka geriau naujokui atejusiam is Sauber, bet Ferrari prasitrynusiam 4 metus netinka? Netinka-prisitaikyk! Esi samdomas draiveris! O cia tipo, man netinka prie vairavimo stiliaus ir man giliai... p...x!
mariusis
| 09/02 21:08 Atsakyti
Bet tai kai Rosbergė atkutęs yra. Pasiėmė vieną čempą ir jau kalbų duoda pastoviai.
Tech
| 09/03 08:10 Atsakyti
kart
09/02 23:12

Tu bent skiri pasaruju 3 metu Ferrari bolidus ar tiesiog siaip komentuoji?

Niekas beveik nekalbejo apie Vettelio feilus pries 3 metus, kai jis vaziavo su high downforce bolidu, apart atvejo Baku, kai neislaike nervai ir berods del tos diskutuotinos situacijos Singapure kai starte buvo big crashas.
Sekantis sezonas - naujas konceptas, prailginta baze, orientuojantis i mid speed trasas. Sezono startas buvo puikus, nors bolidas vis dar nebuvo pakankamai pajegus. Kelios rizikos, kelios klaidos, antra sezono puse visiskas MB dominavimas.
Siemetinis sezonas - naujas konceptas, visiskas feilinis low downforce bolidas ir Vetteliui problemos ieskant balanso, nes jis savo stiprybes isnaudoja geriausiai tik su high downforce bolidu. Visi triedzia, rekia kaip blogai jis vaziuoja, nors koks skirtumas, nes is esmes bolidas lyginant top komandas yra meslo kruva su kuria cempo nei Leclercas, nei Vettelis, nei bet kuris kitas rikiuoteje esantis pilotas nelaimes.

O jei tau p...i, tai ir nesnekek apie prasitrynima 4 metus, nes tai nieko nereiskia, kai tuos kelis metus skiria visiskai skirtingi bolido konceptai.

Cia as tau pasakysiu, tai yra tik pateisininu ieskojimas. Bolidai kazkiek skirtingi, bet turbut Sauberio konceptas nebuvo panasesnis i Ferrari :) esme kokia,privalai moket prisitaikyt prie bolido, jei esi top, privalai. Su dideliu downforce visi gerai vaziuoja, bet su mazesniu -ne visi sugeba. Tuo ir isryskeja pilotu skirtumai. Faktas, kad komanda vysto bolida pagal savo filosofija, bet kai tu gauni 40 liamu, buk geras, dirbk! Kiek metu Patirtis Fetelio vs Leclerc? Na jei nepaeina, reiskia laikas keist komanda. Ar kabint sportbacius
YZF
| 09/02 20:54 Atsakyti
Deka kitokios taktikos laikinam tapo lyderiu, poto atsistacius greicio balansui, teko uzleisti pirma vieta (arba buti aplenktam). Nematau cia tragedijos ir kodel jis turi buti vargsas. Kaip vaziavo toks ir rezultatas.
kart
| 09/02 23:12 Atsakyti
Tech
09/02 21:47

Kam taikyti vairavimo stiliu? Gal tam, kad kovojama su Rbr del 2 vietos? Kodel konceptas tinka geriau naujokui atejusiam is Sauber, bet Ferrari prasitrynusiam 4 metus netinka? Netinka-prisitaikyk! Esi samdomas draiveris! O cia tipo, man netinka prie vairavimo stiliaus ir man giliai... p...x!

Tu bent skiri pasaruju 3 metu Ferrari bolidus ar tiesiog siaip komentuoji?

Niekas beveik nekalbejo apie Vettelio feilus pries 3 metus, kai jis vaziavo su high downforce bolidu, apart atvejo Baku, kai neislaike nervai ir berods del tos diskutuotinos situacijos Singapure kai starte buvo big crashas.
Sekantis sezonas - naujas konceptas, prailginta baze, orientuojantis i mid speed trasas. Sezono startas buvo puikus, nors bolidas vis dar nebuvo pakankamai pajegus. Kelios rizikos, kelios klaidos, antra sezono puse visiskas MB dominavimas.
Siemetinis sezonas - naujas konceptas, visiskas feilinis low downforce bolidas ir Vetteliui problemos ieskant balanso, nes jis savo stiprybes isnaudoja geriausiai tik su high downforce bolidu. Visi triedzia, rekia kaip blogai jis vaziuoja, nors koks skirtumas, nes is esmes bolidas lyginant top komandas yra meslo kruva su kuria cempo nei Leclercas, nei Vettelis, nei bet kuris kitas rikiuoteje esantis pilotas nelaimes.

O jei tau p...i, tai ir nesnekek apie prasitrynima 4 metus, nes tai nieko nereiskia, kai tuos kelis metus skiria visiskai skirtingi bolido konceptai.
3000GT
| 09/02 23:18 Atsakyti
Rosbergas tai kaip vargšas šalia Hamiltono atrodydavo :)
kart
| 09/02 20:51 Atsakyti
Patinka Rosbergo izvalgos, bet jo slykstus darbeliai bunant letesniu uz Hami nei is tolo neprilygsta Vettelio pastarajam poelgiui. Galima tik prisiminti, kai Monake, kvaloje specialiai blokavo ratus, kad padarytu geltona veliava ir susiktu Hamiui paskutini bandyma :))
Life
| 09/03 08:27 Atsakyti
kart
09/02 23:12

Tu bent skiri pasaruju 3 metu Ferrari bolidus ar tiesiog siaip komentuoji?

Niekas beveik nekalbejo apie Vettelio feilus pries 3 metus, kai jis vaziavo su high downforce bolidu, apart atvejo Baku, kai neislaike nervai ir berods del tos diskutuotinos situacijos Singapure kai starte buvo big crashas.
Sekantis sezonas - naujas konceptas, prailginta baze, orientuojantis i mid speed trasas. Sezono startas buvo puikus, nors bolidas vis dar nebuvo pakankamai pajegus. Kelios rizikos, kelios klaidos, antra sezono puse visiskas MB dominavimas.
Siemetinis sezonas - naujas konceptas, visiskas feilinis low downforce bolidas ir Vetteliui problemos ieskant balanso, nes jis savo stiprybes isnaudoja geriausiai tik su high downforce bolidu. Visi triedzia, rekia kaip blogai jis vaziuoja, nors koks skirtumas, nes is esmes bolidas lyginant top komandas yra meslo kruva su kuria cempo nei Leclercas, nei Vettelis, nei bet kuris kitas rikiuoteje esantis pilotas nelaimes.

O jei tau p...i, tai ir nesnekek apie prasitrynima 4 metus, nes tai nieko nereiskia, kai tuos kelis metus skiria visiskai skirtingi bolido konceptai.

Nereikia čia la la la, kitų komandų bolidai dar šūdinesni, bet pilotų pajėgumai vis tiek atsifiltruoja, pvz. Maxas ir Gasly, Raikkonenas ir Giovinazzi ir t.t. Tai Ferrari atveju tokio didelio pajėgimo skirtumo nėra, bet Leclercas akivaizdu jau geresnis.
MS
| 09/03 11:54 Atsakyti
Vargsas Rosbergas, viena cempo titula isbezdejo, ir tepe slides kad nebutu pazemintas. Kas liecia Scuderia, tai nuo 2017 sezono iki sio jiems vis pritrukdavo greicio tiesiojoje, italai pagalvojo lai buna masina greita tiesiojoje, o kad trasose dar ir posukiai buna pamirso 🙂 tokiu atveju su low downforce labiau padangas drozia, o tik bando "apkraut" daugiau prieki, bolido galas tampa nestabilus ir taip pasaka be galo. Singapure parsives kokia minute nuo mersu ir buliu.
Pit Crew
| 09/03 12:46 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
09/03 12:37

Laimėjo 1, dar 3 vietose per Marytės plauką pergalės neteko. Bet tau turbūt ir su 4 pergalėm nebūtų pergalingas

Aš tai nemanau, o matau kas vyksta. Variklis, aerodinamika, padangų managment, patikimumas ir pan. Kur čia Ferrari turi pranašumą prieš Mercedes ar tą patį Red Bull? Keliose trasose turi variklio pranašumą ir kas iš to? Kiek Mercedes jau turėjo dublių šiemet? 7 dubliai, Karlai. Arba aš nesuprantu kas yra pergalingas:)
×

TOP naujienos