Vokietijos spauda, pasiremdama patikimais šaltiniai „Ferrari“ komandoje, rašo apie tai, jog Maranelle kol kas niekaip nepavyksta išspręsti problemos su naujojo bolido važiuoklės, kuri yra gavusi 671 indeksą, aerodinamika. Mašina, kuri turi būti pristatyta jau vasario 11 d. kol kas specialistams kelia labai rimtą galvos skausmą, kurie užsiima jos bandymais vėjo tunelyje.
Kaip praneša „Auto Bild“, duomenys, gauti šių bandymų metu, pasirodė esantys blogesni nei buvo laukiama. Atrodo, kad į skaičiavimus įsivėlė kažkokia klaida, kurios esmės taip ir nepavyksta surasti. Galimai „Ferrari“, konstruodama 2020 metų bolidą, nori padidinti tokį parametrą kaip „reikas“, t.y. mašinos korpuso išilginio posvyrio kampas trasos atžvilgiu – tokia koncepcija jau daugelį metų yra naudojama „Red Bull“ boliduose.
Buvusio tokių komandų kaip „Jordan“ nei „Stewart“ vyriausiojo konstruktoriaus Gary Andersono teigimu, teoriškai toks požiūris yra pateisinamas, bet realizuoti jį yra gana sudėtinga: „Reiko padidinimas leidžia padidinti važiuoklės efektyvumą keliose srityse. Bet užtenka padaryti bent mažiausią klaidą apskaičiuojant, prasideda grandininė reakcija, pradedant nuo nekorektiško priekinio sparno darbo. Ir tuomet jūs gaunate begales problemų, kurias yra labai sunku išspręsti“.
Išsiaiškinti su visomis šiomis problemomis padėtų naujasis „Ferrari“ simuliatorius, tačiau jo statybos procesas užsitęsė.
Bet kokiu atveju, pirmieji bandymai realioje trasoje Barselonoje, kurie startuos vasario 19 d., leis pamatyti šios situacijos rimtumą ir numatyti būdus, kaip šias problemas italų ekipai reikės spręsti.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |