Nauja „Ferrari“ mašina turi rimtų aerodinamikos problemų (29)

Nauja „Ferrari“ mašina turi rimtų aerodinamikos problemų
logo Sausio 22 d. 12:46, La Gazzetta dello Sport

Vokietijos spauda, pasiremdama patikimais šaltiniai „Ferrari“ komandoje, rašo apie tai, jog Maranelle kol kas niekaip nepavyksta išspręsti problemos su naujojo bolido važiuoklės, kuri yra gavusi 671 indeksą, aerodinamika. Mašina, kuri turi būti pristatyta jau vasario 11 d. kol kas specialistams kelia labai rimtą galvos skausmą, kurie užsiima jos bandymais vėjo tunelyje.

Kaip praneša „Auto Bild“, duomenys, gauti šių bandymų metu, pasirodė esantys blogesni nei buvo laukiama. Atrodo, kad į skaičiavimus įsivėlė kažkokia klaida, kurios esmės taip ir nepavyksta surasti. Galimai „Ferrari“, konstruodama 2020 metų bolidą, nori padidinti tokį parametrą kaip „reikas“, t.y. mašinos korpuso išilginio posvyrio kampas trasos atžvilgiu – tokia koncepcija jau daugelį metų yra naudojama „Red Bull“ boliduose.

Buvusio tokių komandų kaip „Jordan“ nei „Stewart“ vyriausiojo konstruktoriaus Gary Andersono teigimu, teoriškai toks požiūris yra pateisinamas, bet realizuoti jį yra gana sudėtinga: „Reiko padidinimas leidžia padidinti važiuoklės efektyvumą keliose srityse. Bet užtenka padaryti bent mažiausią klaidą apskaičiuojant, prasideda grandininė reakcija, pradedant nuo nekorektiško priekinio sparno darbo. Ir tuomet jūs gaunate begales problemų, kurias yra labai sunku išspręsti“.

Išsiaiškinti su visomis šiomis problemomis padėtų naujasis „Ferrari“ simuliatorius, tačiau jo statybos procesas užsitęsė.

Bet kokiu atveju, pirmieji bandymai realioje trasoje Barselonoje, kurie startuos vasario 19 d., leis pamatyti šios situacijos rimtumą ir numatyti būdus, kaip šias problemas italų ekipai reikės spręsti.

Komentarai (29)


SHUMIS 4ever
| Sausio 23 d. 11:48
Paulius Barysas1708901819162923
| Sausio 23 d. 08:28

Nelabai nustebau. Ferrari tik girtis moka pries sezona, bet kai jis prasideda islenda visos bedos

Nelabai atsimenu kad Ferrari paskutinius kelis metus labai girtusi prieš sezoną... Atejus Arivabenei jie kaip tik nieko neskelbė ir tyliai dirbo.
maxpower
| Sausio 23 d. 09:48
Paulius Barysas1708901819162923
| Sausio 23 d. 08:28

Nelabai nustebau. Ferrari tik girtis moka pries sezona, bet kai jis prasideda islenda visos bedos

Nu ir ka jie dabar giriaisi?
Grengas
| Sausio 23 d. 09:34
YuZeFas
| Sausio 22 d. 19:30

Norečiau skaityti tekstą be klaidų!

NorĖĖtum...
Paulius Barysas1708901819162923
| Sausio 23 d. 08:28
Nelabai nustebau. Ferrari tik girtis moka pries sezona, bet kai jis prasideda islenda visos bedos
Accadia
| Sausio 22 d. 21:44
Gražiai kažkas piešia! Sėkmės speliojantiems, kiek čia tiesos ;) kovo mėnuo nebe taip ir toli
relanium
| Sausio 22 d. 20:58
Prasideda
Norge
| Sausio 22 d. 20:20
kart
| Sausio 22 d. 20:13

Nors straipsnis atrodo labiau dėl contento, bet nenustebčiau, kad ir ne feikas, nes italai niekada nepasižymėjo važiuoklių kūrime.

nieko, binoto imontuos koki pusiau legalu papildoma bakeli pradziai sezono ir kompensuos vaziuokle, o kol ten visi susipras ir isleis direktyva, jau sezonas bus ipusejes :))))
kart
| Sausio 22 d. 20:13
Nors straipsnis atrodo labiau dėl contento, bet nenustebčiau, kad ir ne feikas, nes italai niekada nepasižymėjo važiuoklių kūrime.
kart
| Sausio 22 d. 20:11
Klepsidra
| Sausio 22 d. 15:49

na ta pati Turrinis jau buvo rases, kuris pats yra kaip insideris.

Tai man ir keista, kad pateikiama taip, lyg vokiečių spauda pirma tai sužinojo iš kažko. Nors jau šitie gandai kažkur skelbti anksčiau.
YuZeFas
| Sausio 22 d. 19:30
Norečiau skaityti tekstą be klaidų!
×

F-1.lt pulsas