Aplinkos ministras Simonas Gentvilas patvirtino, kad jau nuo kitų metų turėtų būti įvestas naujas automobilių taršos mokestis gyventojams.
Anot ministro, dabartinis automobilių taršos mokestis, kuris mokamas tik parduodant ir registruojant taršų automobilį, turi būti keičiamas, nes jis neprendžia taršos klausimo. Šiandieninis automobilių taršos mokestis pajaunino automobilius vos 20 dienų.
Naujas automobilių taršos mokestis turėtų įsigalioti 2022-ųjų sausio 1-ąją, o iki tol turės įvykti diskusijos su visuomene. Šio mokesčio surinkti pinigai galėtų būti nukreipti viešojo transporto finansavimui ir subsidijoms, padedančioms įsigyti mažiau taršius automobilius.
Primename, nuo šių metų sausio 12 dienos, buvo atitinkamai perskaičiuotas dabartinis automobilių taršos mokestis.
Labai įdomu, kaip sumažės tarša, jei bus imami mokesčiai?
Gyvenimo lygis neatitinka naujų automobilių kainas, o kompensacijos juokingos.
Leiskit žmonėm pasidžiaugt automobiliais, jei jie technišksi tvarkingi. Pensininkam, jaunom šeimom, ir visiem automobilis tai didžiulė parama.
Prisimenam sovietmetį . O varge, varge.......
Labai įdomu, kaip sumažės tarša, jei bus imami mokesčiai?
Gyvenimo lygis neatitinka naujų automobilių kainas, o kompensacijos juokingos.
Leiskit žmonėm pasidžiaugt automobiliais, jei jie technišksi tvarkingi. Pensininkam, jaunom šeimom, ir visiem automobilis tai didžiulė parama.
Prisimenam sovietmetį . O varge, varge.......
Uzdek Onute pvz mokesti 500eur per metus vien uz tai kad masina turi (pvz prabangos mokestis), ir ziurek, bent 25% auto bus is karto atiduotos i lauzyna arba parduotos. Ot kaip tarsa sumazes! Ministrai sau gales premijas issirasyt ir sodybas prie ezeru prisiskirt uz nuopelnus tavo sveikatai ;)
Gyvenimo lygis neatitinka naujų automobilių kainas, o kompensacijos juokingos.
Leiskit žmonėm pasidžiaugt automobiliais, jei jie technišksi tvarkingi. Pensininkam, jaunom šeimom, ir visiem automobilis tai didžiulė parama.
Prisimenam sovietmetį . O varge, varge.......
Reikia dar ir mašinu Korozijos... mokesti ivesti. Būtinai.
O aš ir nesakau, kad cdi motorai blogi šiandieniniame kontekste. Aš tik sakau kad nei vienas cdi-nas, net ir su super puper duper sintetiniais tepalais, nenuvažiuos tiek kiek važiuodavo "agurko" dyzeliai. Patikėk manim, su automobilių, žemės ūkio technikos ir pramoninių jėgos agregatų gamintojais esu tampriai susijęs nuo 1990 metų ir nuo to laiko mačiau visą šitos pramonės raidą, Esu asmeniškai bendravęs su daugelio gamintojų inžinieriais ir nei vienas nepasakė, kad šiandien konstruojant naujus agregatus kam nors rūpėtų jų ilgaamžiškumas. Svarbiausia, kad be problemų atlaikytų garantinį periodą ir būtų ekologiškai "švarūs". Šiandien konstruojant naują jėgos agregatą apie 80% R&D išlaidų sudaro tyrimai ekologijos kryptimi, nes to reikalauja įstatymai. Likę 20%. yra pastangos kaip atpiginti galutinio produkto savikainą ir gauti kuo didesnį pelną. Visa kita visiškai dzin. Būtent dėl šių priežasčių inžinieriai priversti diegti kartais net absurdiškus sprendimus ir technologijas kurios mažina tiek produkto ilgaamžiškumą, tiek patikimumą.
Na bet mes čia nuvažiavom į lankas tad baigiam :)