Naujasis „Euro 7“ standartas - užbaigs automobilių su vidaus degimo varikliais erą (27)

Naujasis „Euro 7“ standartas - užbaigs  automobilių su vidaus degimo varikliais erą
logo Gegužės 28 d. 11:13, Pexels.com

Europos Komisija (EK) rengiasi patvirtinti naują „Euro 7“ transporto priemonių taršos standartą, turintį įsigalioti 2025-iais. Dalis žmonių teigia, kad jeigu šis standartas bus toks, apie kokį dabar kalbama - tai reikš automobilių su vidaus degimo varikliais draudimą.

Tuo siekiama
iki 2050 metų tapti neutraliu žemynu poveikio klimatui atžvilgiu (pasiekti nulinę anglies dvideginio emisiją).

Pagal dabartinį projektą, „Euro 7“ taršos standartą atitinkantis automobilis privalės išmesti ne daugiau nei 30 g/km CO2. Dabar, automobilių, sugebančių neperžengti tokią ribą yra tik keletas, o taršos mokestis mokamas peržengus 130g/km CO2. 

Nors CO2 riba dar bus patikslinta, tačiau dabar yra aišku, jog „Euro 7“ taršos standartas skirs didžiulį dėmesį į aplinką patenkantiems azoto oksidams (NOx emisija).

Pagal dabar esantį pasiūlymą, naujuose automobiliuose turėtų atsirasti sistema, kuri 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę stebėtų automobilio CO2 emisijas ir surinktus duomenis siųstų į atskirą duomenų bazę. Be to, visi hibridinę pavarą turintys automobiliai būtų priversti persijungti į elektrinį režimą, įvažiavus į zonas, kuriose būtų draudžiamas automobilių, turinčių vidaus degimo variklį eismas.






Komentarai (27)
HOX
IP: 4131aab | 05/31 14:42 Atsakyti
deivec
05/30 14:33

pasiekti nulinę anglies dvideginio emisiją).

paaiskinau savo 10 metu vaikui - patikejo...
bet nejaugi eu pingvinai galvoja kad visi like patikes ?

nuline emisija :D:D:D:D jie ka cia vadina, cia panasiai kaip VW ismetimus matavo savo masinu ?

cia tokie patys fokusai kaip is oro pinigus gaminti :D idomu kiek co2 isskiria automobilio gaminimo metu :D
Black_Death
IP: 2484fd6 | 05/31 14:39 Atsakyti
deivec
05/30 14:33

pasiekti nulinę anglies dvideginio emisiją).

paaiskinau savo 10 metu vaikui - patikejo...
bet nejaugi eu pingvinai galvoja kad visi like patikes ?

nuline emisija :D:D:D:D jie ka cia vadina, cia panasiai kaip VW ismetimus matavo savo masinu ?

Pries kelis metus reklamuodavo (nepamenu modelio) kur tipo mieste svaresnis oras iseina is glušako nei paimamas i varikli 😂 vazineji ir ora valai 🤣🤣
HOX
IP: 4131aab | 05/31 13:58 Atsakyti
tas pat kaip uzdrausti visiems myzti :D krc kvepuoti bezdeti ir pan :D genijai
senai visi zino kad nesamone cia tos emisijos
naujo auto pagaminimas tai kosmaras gamtai
ddt
IP: 21ec4ad | 05/31 07:34 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
05/30 12:16

OK, gali būt. Tik man klausimas kaip su tuo duomenų siuntimu? Kas iš to bus? Gamintojus baus? Vairuotojus? Ar gamintojai aprašys neįmanomas automobilio naudojimo sąlygas, kad tą skaičių pasiekt?

Dar biškį paskaičiau, tai yra 3 pagrindiniai variantai svarstomi ir šitas 30 g/km griežčiausias. Gali palikt tiek esamą, tiek sumažint išmetimo ribą, t.y. mažiau nei dabartiniai 130 g/km bet daugiau, nei 30 g/km.

Skaičiau kažkur, kad gamintojai daugumoj sutaria, kad ką Euro7 tikrai padarys - tai kad visi turėtų pereit prie automatinių transmisijų, nes su MT jokių šansų pasiekt reikalaujamus rodiklius net labiausiai nuosaikiam emisijų reguliavimo scenarijui. Ką gi, pažiūrėsim.
deivec
IP: 1353dd0 | 05/30 14:33 Atsakyti
pasiekti nulinę anglies dvideginio emisiją).

paaiskinau savo 10 metu vaikui - patikejo...
bet nejaugi eu pingvinai galvoja kad visi like patikes ?

nuline emisija :D:D:D:D jie ka cia vadina, cia panasiai kaip VW ismetimus matavo savo masinu ?
saab
IP: 17bc3aa | 05/30 12:44 Atsakyti
man nedaeina kodel nera standarto elektros gamintojams, kazkodel yra tik vartotojams kito kuro
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 05/30 12:16 Atsakyti
ddt
05/30 11:00

Niuansas tame, kad tai yra pagal WLTP. Komisija šiuo atveju kalba apie RDE, ir nežinau tiesą sakant, kas iš esamų automobilių galėtų 30g CO2 reikalavimą praeit pagal RDE, ypač kai elektros stotelių keliuose ar miegamšjš namų kvartaluose yra nykstamai mažai, kad tą PHEV laikyti nuolat įkrautą :)

OK, gali būt. Tik man klausimas kaip su tuo duomenų siuntimu? Kas iš to bus? Gamintojus baus? Vairuotojus? Ar gamintojai aprašys neįmanomas automobilio naudojimo sąlygas, kad tą skaičių pasiekt?

Dar biškį paskaičiau, tai yra 3 pagrindiniai variantai svarstomi ir šitas 30 g/km griežčiausias. Gali palikt tiek esamą, tiek sumažint išmetimo ribą, t.y. mažiau nei dabartiniai 130 g/km bet daugiau, nei 30 g/km.
ddt
IP: 21ec4ad | 05/30 11:00 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
05/30 00:08

PHEV formaliai atitinkančių reikalavimus yra: Hyuandai Ioniq – 26 g/km, Toyota Prius – 28 g/km, Peugeot 508 – 29 g/km; Škoda Octavia – 30 g/km.

Tai šitas jėgaines perkels ir į kitus modelius. Manau, kad ES atsižvelgė į tai, kas yra galima dabar pasiekti technologiškai ir bandys priversti visus sutiplti į nurodytus skaičius.

Mane tik tas nuolatinis duomenų siuntimas kažkaip nelabai pozityviai nuteikia.

Niuansas tame, kad tai yra pagal WLTP. Komisija šiuo atveju kalba apie RDE, ir nežinau tiesą sakant, kas iš esamų automobilių galėtų 30g CO2 reikalavimą praeit pagal RDE, ypač kai elektros stotelių keliuose ar miegamšjš namų kvartaluose yra nykstamai mažai, kad tą PHEV laikyti nuolat įkrautą :)
ddt
IP: 21ec4ad | 05/30 10:58 Atsakyti
Kaip kad sako ACEA, tai yra "an approach that simply does not respect
the reality". Pažiūrėsim, ar gamintojai sugebės pralobint kosmonautus Briuselyje :)
https://www.acea.be/uploads/publications/ACEA_Position_Paper-Views_on_proposals_for_Euro_7_emission_standard.pdf
Ūžūž
IP: 38544d4 | 05/30 10:10 Atsakyti
Ūž
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas