Naujienos, gandai...

22 val.
Ponaitis
22 val.

Su skaiciais as draugauju, alga - 1.5 + bonus. Dar gaus ambasadoriaus 5 mln is AM. Abejoju, kad net jei Kimis Lotus laikais , po 100k uz tashka ar gausis bent 10 mln sumoj.
Esmes nekeicia, vis dar shoke esu, alga 1.5 mln !!!!!
Uz gabumus pilnai ivertinta ;))

siūlyčiau į savo algalapį pažiūrėti ir gabumus įsivertinti :)

22 val.
Norge
22 val.

jei ne paslaptis, ant kurio cia kampo ir kokia bobute ta ganda istransliavo?

aciu, jau radau. autoritetingajam daily mail eddie jordanas papasakojo. jei kas pamirso kas tas "mazo kaimo kvailelis", ron denis galetu priminti :) Klepsidra geriau atsimena ta istorija :)

22 val.
Ponaitis
22 val.

Su skaiciais as draugauju, alga - 1.5 + bonus. Dar gaus ambasadoriaus 5 mln is AM. Abejoju, kad net jei Kimis Lotus laikais , po 100k uz tashka ar gausis bent 10 mln sumoj.
Esmes nekeicia, vis dar shoke esu, alga 1.5 mln !!!!!
Uz gabumus pilnai ivertinta ;))

Tai parodyk iš kur tamstelės žinios, nes vis tvirtini, bet šaltiniu kažkodėl nesidalini.

22 val.

The long held suspicion of 2006 was correct. Massa admits Michael Schumacher did it on purpose through a suggestion by Ross Brawn.

"We had a meeting with the team, we were talking about the qualifying,” he explained in Sky’s new Formula 1 documentary ‘The Race to Perfection’.

Ross Brawn said: ‘Maybe we can create a yellow flag’. And I said: ‘For fun? Not seriously, for fun?”

“It happens exactly that [way].” Massa continued. “So Michael used that funny thing for him to do.”

At the time Schumacher denied he had deliberately stopped his car on the track. “I remember [after] that meeting I said ‘I can’t believe he did it’,” said Massa. “He did it. And then the only thing is he was not a*** to say that he did it.

“It took one year for him to tell me that he did it on purpose,” he added.

22 val.
AF1
22 val.

Na ir tai, apie ka snekejau n kartu - Kallenius nera Usocius. Nebera ko irodinet F1am.


Ineos 'in £700m bid to buy Mercedes' with chemicals giant and Sir Jim Ratcliffe set to take 70 per cent share in Formula One team



Mercedes' Formula One team are close to signing a £700 million sale to Ineos
The chemical company agreed a £100m sponsorship with the team this season

O ka chemijos kompanija turi irodyti F1?

22 val.
Klepsidra
22 val.

O ka chemijos kompanija turi irodyti F1?

O ka energetiniu gerimu gamintojas nori irodyt F1?

22 val.
Klepsidra
22 val.

O ka chemijos kompanija turi irodyti F1?

Sintetiniai degalai ?

22 val.
satanod
22 val.

Sintetiniai degalai ?

ne matyt uzdarys F1 ispirke visas komandas ir pasakys kad viskas basta. vaziuos vien elektra.

22 val.
Jonaitis
22 val.

O ka energetiniu gerimu gamintojas nori irodyt F1?

Tiesiogini marketinga, nes yra B2C kompanija, o ne B2B, bet tu geriau zinai, kaip visada

22 val.

Del Ineos reiketu dar pamineti, kad gandus skleidzia ta pati persona, kuriam:
- Vettelis ejo i McLaren
- Hamiltonas ejo i Ferrari
- McLaren keitesi varikliu tiekejais su Williams
ir t.t.
Taip, yra Jordanas ir pataikes daug, bet nebutinai jo visos fantazijos virsta tiesa.

Apparently Wolff has just confirmed in a live interview with Austrian tv ORF that they are indeed talking to INEOS about extending their partnership and has also said that it is not yet confirmed that he would remain TP. However has denied a takeover by INEOS.

Ar nebus taip, kad Ineos ispirks Wolffo akcijas?

22 val.
Klepsidra
22 val.

Tiesiogini marketinga, nes yra B2C kompanija, o ne B2B, bet tu geriau zinai, kaip visada

o kokia prasmė Aramco būt F1 remėju, tai irgi nėra B2C.. tiek Aramco tiek Ineos jokios naudos iš f1 ateities krypties elektrifikuojantis..

22 val.
Karaliux
22 val.

o kokia prasmė Aramco būt F1 remėju, tai irgi nėra B2C.. tiek Aramco tiek Ineos jokios naudos iš f1 ateities krypties elektrifikuojantis..

Biski jus visi i sona. Perka akcijas ne tam kad savo produkcija stumti o tam kad uzdirbti is investicijos i kita kompanija. Bufetas perka koki nors gelezinkeli ne tam kad su traukiniu namo vazineti ar savo imones logo ant vagonu isklijuoti

22 val.
Karaliux
22 val.

o kokia prasmė Aramco būt F1 remėju, tai irgi nėra B2C.. tiek Aramco tiek Ineos jokios naudos iš f1 ateities krypties elektrifikuojantis..

aramco arabai skelbesi, kad pagrindinis tikslas - didinti prekes zenklo zinomuma pasaulyje

22 val.
YZF
22 val.

Biski jus visi i sona. Perka akcijas ne tam kad savo produkcija stumti o tam kad uzdirbti is investicijos i kita kompanija. Bufetas perka koki nors gelezinkeli ne tam kad su traukiniu namo vazineti ar savo imones logo ant vagonu isklijuoti

is dalies sutinku, bet ne del 16mln per metus pelno akcijos yra perkamos ir i komandas investuojama, dar pries nauja reglamenta, kuris pareikalaus dideliu investiciju. aisku, ta pati Ineos jau pirko Sky dviraciu komanda lyg tai gal siaip ant sporto patrauke. Karaliux tikriaus teisus, kad ruosiasi gal placiau platforma isnaudoti.

22 val.

norejau kaip tik rasyti po lenktyniu, kad f1 galetu imti pvz is premier lygos ir bausti uz visas sitas nesamones, nes tai ne visai tam vieta. jei kiekvienas imtu ir bruktu i ekrana savo kazkokius isitikinimus ir nuomones, neliktu vietos f1 :)
https://ru.motorsport.com/f1/news/na-khemiltona-zaveli-delo-iz-za-politicheskogo-vyskazyvaniya/4874955/

22 val.
Norge
22 val.

aramco arabai skelbesi, kad pagrindinis tikslas - didinti prekes zenklo zinomuma pasaulyje

...ir gerinti savo įvaizdį, kuris nėra labai geras. Plius saudžiai nori iš savo viduramžių išlįst biškį į naujuosius laikus. Iš čia ir Dakar persikraustymas pas juos, ir daug kitų mažesnių ir didesnių projektėlių. Nafta baigsis, tai bando diversifikuotis, ką jų kaimynai jau daro kurį laiką. O tai diversifikacijai reikia savo įvaizdį pagerint, nes mažai kas norės vystyti verslą, kur vis dar akmenim užmėto už bbz ką.

Ineos – panašiai. Čia gi to paties BP, kur nafta užliejo Meksikos įlanką, padalinys. Reikia brand recognition stiprint, plius kai remi sportą atrodai toks biškį fainesnis ir gal ne taip praeities nuodėmes atsimena :) Be to F1 padoke derint reikalus irgi visai patogu. O ir dalyvavimas pinga ženkliai. Mercedes palanku išsigrynint investiciją, Ineos ateit iki Konkordo galo, o toliau bus matyt.

22 val.
A85
22 val.

...ir gerinti savo įvaizdį, kuris nėra labai geras. Plius saudžiai nori iš savo viduramžių išlįst biškį į naujuosius laikus. Iš čia ir Dakar persikraustymas pas juos, ir daug kitų mažesnių ir didesnių projektėlių. Nafta baigsis, tai bando diversifikuotis, ką jų kaimynai jau daro kurį laiką. O tai diversifikacijai reikia savo įvaizdį pagerint, nes mažai kas norės vystyti verslą, kur vis dar akmenim užmėto už bbz ką.

Ineos – panašiai. Čia gi to paties BP, kur nafta užliejo Meksikos įlanką, padalinys. Reikia brand recognition stiprint, plius kai remi sportą atrodai toks biškį fainesnis ir gal ne taip praeities nuodėmes atsimena :) Be to F1 padoke derint reikalus irgi visai patogu. O ir dalyvavimas pinga ženkliai. Mercedes palanku išsigrynint investiciją, Ineos ateit iki Konkordo galo, o toliau bus matyt.

labai geri pastebejimai. isskyrus paskutini sakini :) nieks nieko kolkas negrynina, isskyrus ta kaimo kvaileli, norinti buti demesio centre

22 val.
Norge
22 val.

labai geri pastebejimai. isskyrus paskutini sakini :) nieks nieko kolkas negrynina, isskyrus ta kaimo kvaileli, norinti buti demesio centre

Mercedes reikia daryti tai, ką padarė Renault – vietoj meinstryminio brando statyti egzotinį (tai čia Aston Martin pirkimas labai tiktų, nes vokiečiai ir šiaip jau nemažai britiškų brandų supirkę). Bet kadangi dabar tokio brando nėra, tai pardavimas visai logiškai skamba. Konkordas yra, reiškia 5 metams pirkėjas ramus, kad gaus išmokas, plius nėra entry-fee. Ineos pasibandė, matyt patiko, pinigų turi sočiai, tai whynot. Ir gal bus postūmis link sintetinių degalų, kurie gali būti pritaikomi, kad ir dabartinei variklių formulei sąlyginai lengvai.

Žodžiu, kalbos apie Mercedes (bent jau vardo) traukimąsi man atrodo logiškos. Kokiu būdu ir forma – nežinau. Bet, manau, netrukus sužinosim. Primenu tik, kad LH vis dar neturi sutarties, ir, matyt, jei bus (arba nebus) pardavimas sužinosim kartu su LH sutartim, nes jei VB yra gana pigus perėmimas, tai LH yra tokia biškį stambesnė žuvis.

22 val.
A85
22 val.

Mercedes reikia daryti tai, ką padarė Renault – vietoj meinstryminio brando statyti egzotinį (tai čia Aston Martin pirkimas labai tiktų, nes vokiečiai ir šiaip jau nemažai britiškų brandų supirkę). Bet kadangi dabar tokio brando nėra, tai pardavimas visai logiškai skamba. Konkordas yra, reiškia 5 metams pirkėjas ramus, kad gaus išmokas, plius nėra entry-fee. Ineos pasibandė, matyt patiko, pinigų turi sočiai, tai whynot. Ir gal bus postūmis link sintetinių degalų, kurie gali būti pritaikomi, kad ir dabartinei variklių formulei sąlyginai lengvai.

Žodžiu, kalbos apie Mercedes (bent jau vardo) traukimąsi man atrodo logiškos. Kokiu būdu ir forma – nežinau. Bet, manau, netrukus sužinosim. Primenu tik, kad LH vis dar neturi sutarties, ir, matyt, jei bus (arba nebus) pardavimas sužinosim kartu su LH sutartim, nes jei VB yra gana pigus perėmimas, tai LH yra tokia biškį stambesnė žuvis.

gali visko buti. tik jau tie gandai apie Mercedes isejima, nors jie kaip neiseina niekur, taip neiseina, vemt vercia. pardavinejai kelis menesius mersus strolui, dabar eneos, paskui bus mazepinas, kuriam nepavyko nusipirkti force India ir wiliams :))) gal jau imkim ir palaukim, nes tikrai tiek wolfas, tiek hamiltonas privales apsisprest ka daryt ir tikrai nieks nelauks sezono galo, kad pereminet darbus (wolfo isejimo atveju)

22 val.
Norge
22 val.

gali visko buti. tik jau tie gandai apie Mercedes isejima, nors jie kaip neiseina niekur, taip neiseina, vemt vercia. pardavinejai kelis menesius mersus strolui, dabar eneos, paskui bus mazepinas, kuriam nepavyko nusipirkti force India ir wiliams :))) gal jau imkim ir palaukim, nes tikrai tiek wolfas, tiek hamiltonas privales apsisprest ka daryt ir tikrai nieks nelauks sezono galo, kad pereminet darbus (wolfo isejimo atveju)

Aš nepardavinėjau, vokiečių Bild pardavinėjo. O man jų teorija visai patiko :D

22 val.
A85
22 val.

Aš nepardavinėjau, vokiečių Bild pardavinėjo. O man jų teorija visai patiko :D

:)))) bet gavosi kaip ir visada - pssss

22 val.

Kimis F1 jau kaip koks Leninas mauzoliejuje. Išleiskit tą žmogų į pensiją pagaliau.

22 val.

nebeliks, ka team radio transliuoti - negali isleisti. plius kai kada varo dar kaip reikiant.

22 val.

Nereiktu liudeti del team radio, kitamet gryzta kitas teamradio #klasikas is Ispanijos

22 val.

bb su pirstu palyginai sitoje sferoje, bet nieko naujo - iprate mes jau, kad kazkuriuo momentu atvingiuosi ir bandyti visur Alonso ikisti.

22 val.

Alonso team readijo buvo vieni is idomiausiu momentu tame sezone. Tik jauciu kad tokio malonumo daugiau nebesulauksim.

22 val.

gana informatyvu straipsneli matuskinas sukurpe. bijau, AF1, kad tau nepatiks, nes visai nesutinka jis su tavo spelionemis :)
https://ru.motorsport.com/f1/news/who-is-sir-jim-ratcliffe-and-why-is-he-linked-to-the-mercedes-f1-team/4876201/

22 val.
Norge
22 val.

gana informatyvu straipsneli matuskinas sukurpe. bijau, AF1, kad tau nepatiks, nes visai nesutinka jis su tavo spelionemis :)
https://ru.motorsport.com/f1/news/who-is-sir-jim-ratcliffe-and-why-is-he-linked-to-the-mercedes-f1-team/4876201/

https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-ineo-shares-jim-ratcliffe/4875831/ - man angliškai geriau, nei vertimą skaityt.

Straipsnis įdomus, ir straipsnio gale keliamas klausimas taip pat įdomus. Kuriam matau vieną atsakymą, kad ilgainiui Mercedes įsitraukimas savo vardu į sportą kenks pačios kompanijos įvaizdžiui. Kita vertus Mercedes gali lengvai šitą klausimą išspręsti – komandą pervadinti į HWA lenktyniaujančią su AMG motorais ir didžiajai daliai žmonių tai niekaip nesisies su Mercedes. Tokiu atveju Ineos gali įsigyti pvz. Lauda ir Toto akcijų dalis, ir tapti komandos tituliniu rėmėju ir taip vietoj Mercedes-AMG Petronas atsirastų Ineos HWA AMG. Čia, žinoma, spekuliacijos.

Bet kuriuo atveju visgi kažkas vyksta Mercedes garaže, ar nelabai? Nebūtų gal tiek dūmų be ugnies?

22 val.
A85
22 val.

https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-ineo-shares-jim-ratcliffe/4875831/ - man angliškai geriau, nei vertimą skaityt.

Straipsnis įdomus, ir straipsnio gale keliamas klausimas taip pat įdomus. Kuriam matau vieną atsakymą, kad ilgainiui Mercedes įsitraukimas savo vardu į sportą kenks pačios kompanijos įvaizdžiui. Kita vertus Mercedes gali lengvai šitą klausimą išspręsti – komandą pervadinti į HWA lenktyniaujančią su AMG motorais ir didžiajai daliai žmonių tai niekaip nesisies su Mercedes. Tokiu atveju Ineos gali įsigyti pvz. Lauda ir Toto akcijų dalis, ir tapti komandos tituliniu rėmėju ir taip vietoj Mercedes-AMG Petronas atsirastų Ineos HWA AMG. Čia, žinoma, spekuliacijos.

Bet kuriuo atveju visgi kažkas vyksta Mercedes garaže, ar nelabai? Nebūtų gal tiek dūmų be ugnies?

ilgainiui Mercedes įsitraukimas savo vardu į sportą kenks pačios kompanijos įvaizdžiui - cia kuo taip kenks? :)

22 val.
Norge
22 val.

ilgainiui Mercedes įsitraukimas savo vardu į sportą kenks pačios kompanijos įvaizdžiui - cia kuo taip kenks? :)

Nes dabartinė epocha pasižymi meile elektrai, o ne vidaus degimo varikliui. Reiškia, kad po truputį tampi blogiuku, jeigu degini kurą. Nesvarbu, kad ir sintetinį, CO2 neutralų, nes tarša, seneliukai. O dar lenktynėse, kurios yra tik pramoga. Hibridas dabar dar yra passa***, bet už kelių metų, bijau, kad to nebepakaks. Tiesiog keičiasi visuomenė. O prekės ženklai krypsta ten, kur pinigai. Na, aš taip matau.

22 val.
A85
22 val.

Nes dabartinė epocha pasižymi meile elektrai, o ne vidaus degimo varikliui. Reiškia, kad po truputį tampi blogiuku, jeigu degini kurą. Nesvarbu, kad ir sintetinį, CO2 neutralų, nes tarša, seneliukai. O dar lenktynėse, kurios yra tik pramoga. Hibridas dabar dar yra passa***, bet už kelių metų, bijau, kad to nebepakaks. Tiesiog keičiasi visuomenė. O prekės ženklai krypsta ten, kur pinigai. Na, aš taip matau.

ai tai cia tu labai jau toki i ateiti uzgriebei :) bet as manau, kai ateis tas laikas, tai ir f1 prisitaikys reglamenta taip, kad islaikytu gamintojus banginius. taip kad cia tokie sakem per vandeni pasvarstymai musu :)

22 val.
Norge
22 val.

ai tai cia tu labai jau toki i ateiti uzgriebei :) bet as manau, kai ateis tas laikas, tai ir f1 prisitaikys reglamenta taip, kad islaikytu gamintojus banginius. taip kad cia tokie sakem per vandeni pasvarstymai musu :)

Žalioji ekonomika dabar yra trendas. Jei F1 tinkamai pozicionuosis, tai taip. Bet FE dabar yra gamintojų žaidimų aikštelė. Jau rašiau kažkur kodėl dabar F1 palankesnė egzotiniams / nišiniams brandams, nei meinstrymui, tai nesikartosiu ;)

22 val.
A85
22 val.

Žalioji ekonomika dabar yra trendas. Jei F1 tinkamai pozicionuosis, tai taip. Bet FE dabar yra gamintojų žaidimų aikštelė. Jau rašiau kažkur kodėl dabar F1 palankesnė egzotiniams / nišiniams brandams, nei meinstrymui, tai nesikartosiu ;)

ne, f1 yra glusiu kompanija ir pozicionuosis taip, kad sunaikintu savo versla :) atsakymas i tavo antraji sakini - reno, mb, ferari, honda - py....ec kokie nisiniai brendai ir kokia f1 nepalanki dabar jiems. kad net nauja konkorda visi pasirase :) tu A85 esi galvotas vyras, bet reikia skirti tai kas yra dabar, nuo tolimos ateities fantaziniu prognoziu ;) arba tiesiog issireiskiant, atidziau rinktis zodzius "dabar", "cia" nuo to, kas gal bus o gal nebus po 5m. nostradamais pabut visi cia galim, tam nereikia labai daug koses, uztenka loginio mastymo ;)

22 val.
Norge
22 val.

ne, f1 yra glusiu kompanija ir pozicionuosis taip, kad sunaikintu savo versla :) atsakymas i tavo antraji sakini - reno, mb, ferari, honda - py....ec kokie nisiniai brendai ir kokia f1 nepalanki dabar jiems. kad net nauja konkorda visi pasirase :) tu A85 esi galvotas vyras, bet reikia skirti tai kas yra dabar, nuo tolimos ateities fantaziniu prognoziu ;) arba tiesiog issireiskiant, atidziau rinktis zodzius "dabar", "cia" nuo to, kas gal bus o gal nebus po 5m. nostradamais pabut visi cia galim, tam nereikia labai daug koses, uztenka loginio mastymo ;)

Konkordą pasirašė, nes naudingiau jį pasirašyti, nei nepasirašyti. Juo labiau, kad jis 1+1+1+1+1 principo, jei tikėti kalbomis. Tai gali bet kada išeit ir nieko neprarast.

Renault brandas išeina, vietoj jo ateina nišinis Alpine. Kaip ir ateina nišinis Aston Martin. Ferrari yra nišinis/egzotinis gamintojas. Honda yra Japonijos gamintojas, kur biškį kitaip jie žiūri, nei europiečiai, ir tai kalbėjo, kad yra įsipareigoję tik iki kitų metų RBR. Apie Mercedes irgi visokių gandų yra. Plius, traukiasi/ateina brandai, o ne gamintojai. Pvz., Alfa Romeo - jie yra entuziastų markė, būtent dėl to ir grįžo brandas (ir tik brandas, o ne gamyklinė komanda), kad kažkiek pritempti prie racing pedigree, nors pardavimams tai nepadeda, nepaisant puikių apžvalgų.

O žaliosios ekonomikos trendas prasidėjo jau keli metai atgal ir vis kyla, kai ES aktyviai ėmėsi reguliuot šitą sritį. Nuo visokių vienkartinių maišelių iki vidaus degimo variklių uždraudimo ir elektrinių statybų. Ir tik kils aukštyn. Ir pati F1 apie tai kalba. Tai kaip pažaliuos F1 aš nežinau, bet pažaliuot turės. Ir vien tik hibridų nepakaks, nes jie Europos gamintojams greitai taps neaktulūs.

22 val.
A85
22 val.

Konkordą pasirašė, nes naudingiau jį pasirašyti, nei nepasirašyti. Juo labiau, kad jis 1+1+1+1+1 principo, jei tikėti kalbomis. Tai gali bet kada išeit ir nieko neprarast.

Renault brandas išeina, vietoj jo ateina nišinis Alpine. Kaip ir ateina nišinis Aston Martin. Ferrari yra nišinis/egzotinis gamintojas. Honda yra Japonijos gamintojas, kur biškį kitaip jie žiūri, nei europiečiai, ir tai kalbėjo, kad yra įsipareigoję tik iki kitų metų RBR. Apie Mercedes irgi visokių gandų yra. Plius, traukiasi/ateina brandai, o ne gamintojai. Pvz., Alfa Romeo - jie yra entuziastų markė, būtent dėl to ir grįžo brandas (ir tik brandas, o ne gamyklinė komanda), kad kažkiek pritempti prie racing pedigree, nors pardavimams tai nepadeda, nepaisant puikių apžvalgų.

O žaliosios ekonomikos trendas prasidėjo jau keli metai atgal ir vis kyla, kai ES aktyviai ėmėsi reguliuot šitą sritį. Nuo visokių vienkartinių maišelių iki vidaus degimo variklių uždraudimo ir elektrinių statybų. Ir tik kils aukštyn. Ir pati F1 apie tai kalba. Tai kaip pažaliuos F1 aš nežinau, bet pažaliuot turės. Ir vien tik hibridų nepakaks, nes jie Europos gamintojams greitai taps neaktulūs.

traukiasi/ateina brandai, o ne gamintojai - susivelei visiskai is to rasto :) o brandu savininkai tai kas? ne gamintojai? ne didieji banginiai auto koncernai? kam ta ferari priklauso? kas alpine gaivins? tai tol kol jiems yra ta naudinga platforma, tol jie ir dalyvauja. ir nesimato, kodel neturetu dalyvauti. aston martin ne prie ko sitoj diskusijoj. strolas pervadino nupirkta bankrutuojancia komanda, kuri, kaip ir wiliams tavo asmenine prognoze turejo isnykti is F1 zemelapio. kartu su toro ir romeo taip paliekant apokaliptinio scenarijaus 6 komandu f1 cempionatui :) neturiu tikslo nei tave kazkuo peritikint, nei menkint, tiesiog reaguoju i teksta, kuriam truksta elementarios logikos ;)

22 val.

O jei ne paslaptis kodėl jūs vietoje "prekės ženklas" rašot "brandas" ar vietoje "tendecijos" rašot "trendas". Skaitant nepalieka įspūdis, kad nelabai gaudotės ką tai reiškia ir tik naudojat įmantrius žodelius savo nuomonei užtvirtinti :D

22 val.
tuberkolioze
22 val.

O jei ne paslaptis kodėl jūs vietoje "prekės ženklas" rašot "brandas" ar vietoje "tendecijos" rašot "trendas". Skaitant nepalieka įspūdis, kad nelabai gaudotės ką tai reiškia ir tik naudojat įmantrius žodelius savo nuomonei užtvirtinti :D

Kai durnas esi tai ir nepalieka ispudis.

22 val.
tuberkolioze
22 val.

O jei ne paslaptis kodėl jūs vietoje "prekės ženklas" rašot "brandas" ar vietoje "tendecijos" rašot "trendas". Skaitant nepalieka įspūdis, kad nelabai gaudotės ką tai reiškia ir tik naudojat įmantrius žodelius savo nuomonei užtvirtinti :D

Brandas yra plačiau nei prekės ženklas ir tiesioginio pakaitalo lietuvių kalboje jam nėra, na ar bent aš nežinau. O trendas sutinku, kad gali būti keičiamas tendencija, nors man atrodo, kad tai ir ne tas pats, kas tendency. Ir čia ne Google translate reik žiūrėt žodžių reikšmes ;) Ir ponas darot argumentavimo klaidą, kai argumentą bandot paneigti ne kontr-argumentu, o menkinant oponentą ;)

22 val.

Mano visos spekuliacijos apie Toto vadovavimą F1 eina šiukšlinėn:
https://www.racefans.net/2020/09/22/ex-ferrari-boss-domenicali-to-take-over-as-formula-1-ceo/

TOP naujienos