Naujojo „Ferrari SF1000“ techniniai ypatumai (6)

Naujojo „Ferrari SF1000“ techniniai ypatumai
logo Vasario 13 d. 11:28, Ferrari

Po oficialaus naujojo „Ferrari“ bolido pristatymo ekspertai komentuoja pamatytą mašiną, stengdamiesi iš SF1000 studijinių atvaizdų aptikti įdomių techninių sprendimų požymių.

Važiuoklės nosies sekcija yra tolimesnis SF90 koncepcijos vystymas, kartu struktūriniai komponentai, prie kurių yra tvirtinamas priekinis sparnas, yra daugiau ir ryškiau iškelti į priekį. Šie pakeitimai padaryti prispaudžiamosios jėgos padidinimui. Komandos spaudos tarnyba tvirtina, kad kompozitinių medžiagų srityje ekipos konstruktoriams ir inžinieriams teko įgyvendinti sudėtingus uždavinius, kad toks sprendimas atliktų privalomuosius saugumo bandymus. „Ferrari“ tai pavyko padaryti iš pirmo karto.

Iš abiejų pusių nosies galo yra specialūs kanalai, kurie kreipia oro srautą į apatinę bolido dalį. Analoginė koncepcija įgyvendinta ir naujojoje „Haas VF-20“ mašinoje, primindama sprendimą, atsiradusį „Alfa Romeo C38“ mašinose pernai. „S“ formos ortakis viduryje nosies išliko, o jo išeinamoji anga yra šio elemento sandūroje su važiuokle, kaip ir praėjusiais metais.

Kurdama SF1000 priekinę pakabą, komanda dėmesį skyrė ne tik šio mazgo elementų charakteristikoms, kurie turi įtakos bolido dinaminėms charakteristikoms ir jos stabiliam darbui trasoje, bet ir aerodinaminiam efektyvumui: pakabos detalės yra svarbios formuojant oro srautą, praeinantį per galinę važiuoklės dalį.

Ekspertai įsivaizduoja, kad kurdami stūmiklių tvirtinimo prie priekinių ratų stipinų mazgą, „Ferrari“ nukopijavo pernai metų „Mercedes“ sprendimą. SF1000 šis mazgas yra arčiau važiuoklės korpuso ir yra išsidėstęs ant kiek pailginto vertikalaus pakabos stovo.

Šoniniai deflektoriai tarnauja nukreipiant oro srautą link tam tikrų mašinos sričių, o taip pat mažinant turbulencijos zoną, kuri susidaro už priekinių ratų. Naujoje „Ferrari“ šie deflektoriai primena bumerangą, be to, jų forma tapo kur kas sudėtingesnė – italų konstruktoriai tikisi, kad šie pakeitimai teigiamai atsilieps aerodinamikai apskritai.


Komentarai (6)
Jacques
| 02/13 21:23 Atsakyti
Nuo mersu nukopijavo priekį,nuo Red Bull gala,nuo Haas vidurį,tai įtariu taip ir bus rikiuoteje kazkur per vidurį.
ddt
| 02/13 21:21 Atsakyti
Posvyris ar nuolydis? Siūlyčiau gerai pagalvoti :) Nes ir Google translate, ir pvz Alkonas skirtumą jaučia, jei jau (o būna, taip) pritrūksta žinių.
kart
| 02/13 19:21 Atsakyti
Nėra ką ten rodyt, nes tikrai baisus bolidas :D Pernykštis išdažymas atrodė daug geriau.
bambalis
| 02/13 18:55 Atsakyti
Na pripazystu esu McLAREN fanas, bet noretus jog ir iskarto ikeltu naujienas, pvz Ferrari ir Redbull iskarto ikele kai tik pristate, nuo mclaren pristatymo jau daugiau nei 3 val prabego, o naujienos nera
Black_Death
| 02/13 18:22 Atsakyti
bambalis
02/13 17:22

McLAREN ir bolida pristate, bet naujienu kažkaip neikeliat

Cia f-1.Lt ir Jane yra cenzura, pasalinis slamstas naujienos nepapuola 😂
bambalis
| 02/13 17:22 Atsakyti
McLAREN ir bolida pristate, bet naujienu kažkaip neikeliat
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas