N.Hulkenbergas: manau, kad padariau neblogą karjerą

N.Hulkenbergas: manau, kad padariau neblogą karjerą
logo 2019 Liepos 21 d. 11:02, Renault Sport

Dar naujojo bolido pristatyme vasario mėnesį „Renault“ komandos vadovas Cyrilas Abiteboulas leido suprasti, kad 2019 metų sezonas bus lemiamas Nico Hulkenbergui ir bendradarbiavimo pratęsimo su vokiečių pilotu klausimas priklausys nuo jo rezultatų.

Kai Silverstoune Nico žurnalistai priminė tuos Abiteboulo žodžius, jis visa tai pakomentavo taip: „Apskritai, aš pirmą kartą tai girdžiu. Bet nesu nustebęs. „Formulė-1“ yra ir sportas, ir verslas, kur viskas orientuota rezultatui, taigi tai – normalu. Jei tu jų nerodai, tai atsiduri už durų anksčiau, nei spėji apie tai suprasti.

Todėl aš nesu visiškai nustebęs ir nepergyvenu. Aš pats iš savęs daug ko laukiu ir komanda, žinoma, taip pat. Jie pasirašė su manimi kontraktą ne vien tik tam, todėl aš turiu lenktyniauti atitinkamame lygyje“.

Negalima sakyti, jog Nico nepateisina „Renault“ vilčių, pakanka pasakyti, kad iš 226 taškų, surinktų komandos per 2016 m. sezoną (kai Hulkenbergas į ją perėjo) iki šiųmetinio Didžiosios Britanijos GP jis surinko 129 taškus. Tai su kuo buvo susijusios abejonės, išsakytos Abiteboulo dar iki sezono pradžios?

„Dabar Nico turės puikų komandos draugą ir lyginant su juo, jis turės galimybę parodyti, ką jis sugeba, - sakė Abiteboulas vasarį. – Nico tai supranta. Be to, šiais metais mes kartu su juo turime priimti sprendimą, kas bus toliau“.

Pakankamai neseniai, prieš Prancūzijos GP etapą, Abiteboulas padarė dar vieną pareiškimą šia tema: „Vienareikšmiškai, Nico susitvarko su reikalu – pakanka prisiminti, kur komanda buvo iki to, kai jis prie mūsų prisijungė ir sulyginti tai su dabartine situacija...“

Vis dėlto klausimas pasilieka atviras: ar „Renault“ ruošiasi su juo pratęsti kontraktą? Bet svarbiausia – ar pats Hulkenbergas ruošiasi pasilikti šioje komandoje?

Pirmoje šio sezono pusėje Nico ne tiek jau ir daug pralaimėjo savo komandos draugui: po dešimties lenktynių jo sąskaitoje 17 taškų, tuo tarpu kai Ricciardo jų uždirbo penkiais daugiau. Beje, iki Silverstouno rezultatas buvo lygus – abu turėjo po 16 taškų. Bet taip pat reikia turėti galvoje, jog „Renault“ persekiojo mašinos techninės problemos, todėl rezultatas galėjo būti ir kiek kitoks.

Bet dabar komandai teks sunkus pasirinkimas. Prieš metus Estebanas Oconas, „Mercedes“ globotinis, buvo laikomas pagrindiniu kandidatu į vietą, kurią galiausiai užėmė Danielis Ricciardo. Oconas yra prancūzas ir „Renault“ ekipai tai yra labai reikšmingas faktorius.

Teoriškai Hulkenbergas turi būti pasiruošęs pratęsti bendradarbiavimą su „Renault“, juk jis įdėjo nemažai pastangų, jog ši komanda progresuotų ir jam įdomu, ko ji pasieks ateityje. Iš kitos pusės, jis pripažįsta, kad nėra įsitikinęs, kad „Renault“ artimiausiais metais pasieks čempionato lyderių lygį.

„Garantijų nėra – apskritai, nieko negalima garantuoti, - svarsto Nico. -  Suprantama, investuotos milžiniškos lėšos, atliktas didelis darbas. Daug kas pasiteikė, infrastruktūra komandos bazėje tapo labiau šiuolaikiška ir dabar mes turime kur kas daugiau darbuotojų.

Bet ar galima būti įsitikinusiam tuo, kad „Renault“ taps „top“ komanda? Sunku pasakyti. Bet aš matau, kad per pastaruosius dvejus metus įvyko labai daug teigiamų permainų ir jaučiu, kad mes padėjome neblogus pamatus. Bet dabar tai reikia įtvirtinti ir įgyvendinti prieš mus iškeltus uždavinius. Žodžiu, esu įsitikinęs, kad mes sugebėsime daug ko pasiekti. Tik laikas parodys, kiek aukštai mes pakilome“.

Jei Hulkenbergas vis dėlto išsiskirs su „Renault“, ar jis turi daug variantų pratęsti karjerą „Formulėje-1“? Teoriškai, laisvos vietos gali atsirasti „Mercedes“, „Ferrari“ ir „Red Bull“, bet suprantama, kad nė vienu iš šių trijų atvejų Nico nereikėtų laikyti pagrindiniu kandidatu. Beje, ekipos sudėtį 2020 metams kol kas patvirtino tik „McLaren“, todėl negalima atmesti, jog atsiras ir kitų variantų.

Taip pat sklando gandai, kad N. Hulkenbergas galvoja apie perėjimą į „Formulę-E“, kur kitais metais debiutuos „Porsche“ komanda, juk būtent prie šios markės automobilio Hulkenbergas 2015 metais laimėjo lenktynes Le Mane. Tačiau jau paskelbta, kad komandos sudėtis jau suformuota ir Neelo Jani kolega taps Andre Lottereras, turintis dvejų metų patirtį elektromobilių lenktynėse.

Bet kaip Nico pats vertina savo pasiekimus „Formulėje-1“, jei jam vis dėlto tektų pratęsti karjerą kurioje nors kitoje lenktynių serijoje?

„Kai aš debiutavau 2010 metais, suprantama, buvau pasiryžęs ilgai ir sėkmingai karjerai „Formulėje-1“ ir iki šiol to siekiu, - kalbėjo vokiečių pilotas. - Bet kokiu atveju, aš jaučiu, kad dabar esu neblogoje padėtyje. Žinoma, norėtųsi, jog reikalai klostytųsi dar geriau, bet aš neturiu jokių juodų minčių, susijusių su praeitimi.

Žinoma, norėčiau pasiekti pergalių lenktynėse, čempionatuose ir pan. Bet mes žinome, kaip surėdyta „Formulė-1“: tu turi reikiamu momentu atsidurti prie greitos mašinos vairo ir geroje komandoje – gaila, bet mano karjeroje šios aplinkybės niekada nebuvo tinkamos. Bet manau, kad padariau neblogą karjerą.

Man visuomet atrodė, kad pasiekiau maksimumo, turint galvoje, kokia technika buvo mano žinioje, o dažnai rodydavau rezultatus, kurie viršydavo jos galimybes. Tai geriausia, ko jūs galite pasiekti, jei jūsų mašina nėra pajėgi laimėti lenktynių“.

Daugeliui norėtųsi, kad Nico ir toliau lenktyniautų „Formulėje-1“ ir kad pagaliau jis galėtų užlipti ant podiumo, nes vienareikšmiškai to nusipelnė. Artimiausiais mėnesiais taps aišku, kur jis pratęs savo karjerą.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983