Nuo 2025 metų jėgos agregatai neturės MGU-H (8)

Nuo 2025 metų jėgos agregatai neturės MGU-H
logo Gegužės 26 d. 09:20, Daimler

2025 metų sezonui FIA rengia naują jėgos agregatų reglamento versiją, kuri turėtų būti pigesnė nei naudojama dabar. Tokiu būdu į „Formulės-1“ pasaulio čempionatą bus bandoma pritraukti naujų gamintojų.

Vienu iš iškeltų tikslų įgyvendinimo punktų turėtų tapti motoro-generatoriaus MGU- H, kuris šiluminę energiją verčia elektrine, atsisakymas.

MGU-H modulis yra vienas iš brangiausių visame jėgos agregate. Jis leidžia gerokai padidinti jėgainės efektyvumą, tačiau toli gražu ne visiems esamiems jėgos agregatų gamintojams pavyko pasiekti, kad modulis dirbtų patikimai. Pavyzdžiui, „Honda“ su šia užduotimi susitvarkė tik praėjusias metais, į pagalbą pasikvietę aviacijos padalinio „HondaJet“ specialistus.

Nežiūrint į tai, kad visiems jėgainių gamintojams visus klausimus dėl MGU-H pavyks išspręsti, analogiško modulio kūrimas naujiems gamintojams būtų per daug sudėtinga ir brangia užduotimi, todėl FIA ir siūlo visai atsisakyti MGU-H.

Idėją atsisakyti MGU-H FIA prezidentas Jeanas Todtas pagarsino kuriant naują 2021 metų Techninį reglamentą, tačiau vėliau reglamentą jėgainėms buvo nutarta išsaugoti iki 2025 metų.


Komentarai (8)
Prozax
| 05/27 19:49
leksas
| Gegužės 27 d. 12:12

baijeris tame, kad V10 buvo pigesnis už šitą, "technologinis progresas"

technologinis progresas progresas visada būdavo brangus. Ir iš V10 į V6 keitė tikrai ne dėl pigumo (visi žinojo kad V6 net neįkaičius jo kūrimo išlaidų). Kitu atveju būtu buvę du variantai: turėti vieną aišku lyderį (Ferrari) su žymiai geresniais varikliais (nes kiti gamintojai būtu pasitraukę) arba visiems naudoti vienodas jėgaines.
Egidijus Lisauskas
| 05/27 12:46
leksas
| Gegužės 27 d. 12:12

baijeris tame, kad V10 buvo pigesnis už šitą, "technologinis progresas"

Atsimink, jog valiuta kitokia buvo. Į F1 visad naujausios technologijos ėjo, kurios vėliau į super auto, o tada į dabartines mūsiškes. Į sportą gamintojai, bent seniau ir investuodavo dėl technologinio progreso, jų išbandymo ekstramaliom salygom
A85 logo rėmėjas
| 05/27 12:27
leksas
| Gegužės 27 d. 12:12

baijeris tame, kad V10 buvo pigesnis už šitą, "technologinis progresas"

Nu tai kur plikas variklis, o kur dvi papildomos sitemos – MGU-K ir MGU–H. K tai dar dar, nėra tokia brangi, bet H yra visiška egzotika. Variklių be hibridinės sistemos tikrai nebus. Be to, dabartiniai varikliai turi būti ir ženkliai patikimesni, nei V10. Žodžiu, pigių variklių F1 nebus. Gali būt tik mažiau brangūs :)
leksas
| 05/27 12:12
baijeris tame, kad V10 buvo pigesnis už šitą, "technologinis progresas"
maxpower
| 05/26 22:15
kart
| Gegužės 26 d. 20:50

Tai KERS ir dabar yra, tik su papildomai atsiradusiu MGU-H sistema pakeitus pavadinimą į ERS.

Ir mygtuko nebera :)
kart
| 05/26 20:50
Telemetrijus
| Gegužės 26 d. 20:16

Taip nebus, tai būtų žingsnis atgal, nebent grįš prie "kers".

Tai KERS ir dabar yra, tik su papildomai atsiradusiu MGU-H sistema pakeitus pavadinimą į ERS.
Telemetrijus
| 05/26 20:16
Taip nebus, tai būtų žingsnis atgal, nebent grįš prie "kers".
×

TOP naujienos