2025 metų sezonui FIA rengia naują jėgos agregatų reglamento versiją, kuri turėtų būti pigesnė nei naudojama dabar. Tokiu būdu į „Formulės-1“ pasaulio čempionatą bus bandoma pritraukti naujų gamintojų.
Vienu iš iškeltų tikslų įgyvendinimo punktų turėtų tapti motoro-generatoriaus MGU- H, kuris šiluminę energiją verčia elektrine, atsisakymas.
MGU-H modulis yra vienas iš brangiausių visame jėgos agregate. Jis leidžia gerokai padidinti jėgainės efektyvumą, tačiau toli gražu ne visiems esamiems jėgos agregatų gamintojams pavyko pasiekti, kad modulis dirbtų patikimai. Pavyzdžiui, „Honda“ su šia užduotimi susitvarkė tik praėjusias metais, į pagalbą pasikvietę aviacijos padalinio „HondaJet“ specialistus.
Nežiūrint į tai, kad visiems jėgainių gamintojams visus klausimus dėl MGU-H pavyks išspręsti, analogiško modulio kūrimas naujiems gamintojams būtų per daug sudėtinga ir brangia užduotimi, todėl FIA ir siūlo visai atsisakyti MGU-H.
Idėją atsisakyti MGU-H FIA prezidentas Jeanas Todtas pagarsino kuriant naują 2021 metų Techninį reglamentą, tačiau vėliau reglamentą jėgainėms buvo nutarta išsaugoti iki 2025 metų.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1174 |
2. | Tadux15 | 1155 |
3. | Giriby | 1151 |
4. | mantioras | 1151 |
5. | Modetas99 | 1140 |