„Racing Point“ vadovas Otmaras Szafnaueris per daug nesidžiaugia kalbėdamas apie ruošiamas naujas taisykles, kurios turėtų įsigalioti nuo 2021 m. Anot specialisto, dėl naujos aerodinamikos, F-1 bus iki 7 sekundžių lėtesni nei yra dabar.
„Aerodinamikos efektyvumas stipriai sumažės. Taigi, lyginant su dabartiniais bolidais, naujieji automobiliai, įveikdami vieną ratą, bus iki penkių, šešių ar septynių sekundžių lėtesni“, - pasakojo O. Szafnaueris.
„Jei išnaudosime tiek pinigų, kiek leis biudžetų lubos, per metus išleisime 175 milijonus JAV dolerių. Bus kitų dalykų, kurie nebus įtraukti į sąrašą. Taigi, išleisime apie 200 milijonų ir turėsime bolidus, kurie bus vos greitesni už F-2 automobilius, kurie yra vienodi. Štai tokia rizika.“
„Prieš pradėdamas dirbti F-1 buvau šio sporto sirgalius. Vienas dalykas, kuris man labai patiko buvo tas, jog tuo metu F-1 bolidai buvo greičiausi pasaulyje. Jei to greičio neliks, čempionatas praras dalį žavesio.“
Šiemet palyginus „pole“ pozicijų laikus, F-2 bolidai buvo 10-15 sek. lėtesni už F-1 automobilius.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2905 |
2. | Valode | 2900 |
3. | D27 | 2883 |
4. | Darius Linkevicius | 2872 |
5. | Tadas Misevičius | 2852 |