Oficialu: „Aston Martin“ kitąmet sugrįš į F-1 (8)

Oficialu: „Aston Martin“ kitąmet sugrįš į F-1
logo Balandžio 01 d. 17:10, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Aston Martin“ oficialiai paskelbė, kad kitais metais sugrįš į „Formulę-1“ ir perims „Racing Point“ komandą į savo rankas.

Britų automobilių gamintojas paskutinį kartą čempionate varžėsi 1960 metais, bet neiškovojo nė vieno taško.

Šią savaitę „Aston Martin“ akcininkai patvirtino Lawrence‘o Strollo konsorciumo „Yew Tree“ investicijas. Bei tuo pačiu paskelbė, kad milijardierius, „Racing Point“ komandos savininkas, nuo šiol bus „Aston Martin“ vykdomasis pirmininkas.

Kitąmet F-1 techninis reglamentas išliks nepakitęs. L. Strollas tikisi, kad „Racing Point“, kuri taps „Aston Martin“, bus pajėgi kovoti su stipriausiomis komandomis.

„Vyrai ir moterys, dirbantys Silverstoune, yra tikri kovotojai. Jų nusiteikimas bei dvasia yra priežastys, dėl kurių aš investavau į F-1 komandą. Po 30 metų, jie nusipelnė galimybės atstovauti tokiam prekiniam ženklui kaip „Aston Martin“. Mes toliau investuojame į komandą, o mūsų pastangos šiemet atsispindės „Racing Point“ rezultatuose“, - sakė L. Strollas.

„Sugrįžus „Aston Martin“ bus daugiau spaudimo, bus keliami aukštesni tikslai. Turime būti konkurencingi nuo pat pradžių. Net neabejoju, kad „Aston Martin“ galės didžiuotis savo žmonėmis ir pasiektais rezultatais.“

L. Strollo teigimu, dabartinė situacija pasaulyje nekeičia jo planų kitiems metams.

„Nemanau, kad yra sritis, kurios nepalietė ši pandemija. Automobilių sporto bendruomenė taip pat stengiasi adaptuotis prie situacijos. Žinoma, mums visiems nemalonu, jog negalime varžytis lenktynių trasose. Bet tuo pačiu visi puikiai suprantame dabartinę situaciją. Suprantame su kuo kovojome ir kad turime likti namuose. Komanda taip pat palaiko ventiliatorių gaminimo projektą.“

„Tuo pačiu, video konferencijų pagalba, galime tęsti savo planus šiems ir kitiems metams. Turiu ilgalaikę viziją ir esu įsipareigojęs F-1. Dabartinė situacija, tai tik trumpa pauzė ilgoje kelionėje.“


Komentarai (8)
Klepsidra
| 04/02 10:05
A85 logo rėmėjas
| Balandžio 02 d. 00:14

Jei aš gerai atsimenu, tai premium ir budget brandai mažiausiai per krizes nukenčia, o labiausiai nukenčia vidutiniokai, nes lieka praktiškai du ekstremumai krizės metais – tie kuri daug pinigų, ir tie kurie tų pinigų neturi. Na, čia kalbant apie dideles įmones. Maži verslai ir vidutiniai, irgi, daugiau sminga nei dideli, nes didelius dar ir valstybė už ausų patempia. Žodžiu, Stroll greičiausiai dar nusiderės AM akcijų kainą ir vualia.

Kas dėl F1 – bus produktas, bus ir pajamos, nes žmonės vistiek nori žaidimų. Gal net daugiau transliacijų pereis į Free-to-air.

tai Strollas lyg ir nusiderejo - labai nesigilinau, bet kaip suprantu, uz ta pacia kaina gavo daugiau akciju, nukritus ju vertei. kas del nukentejimo, sakyciau, kad tokie cheaper luxury brandai kaip Astonas tikrai labai nukencia - Lambo, Ferrari yra ir lieka Lambo, Ferrari, bet maziau vyke ir atsiliekantys Astonai turetu buti maziau kam idomus. Idomu, kaip McLaren sekasi.
iXsas
| 04/02 09:22
Įdomiausia, kad serijiniams auto, AM perka variklius iš MB, o pastarieji turi 5% britų gamintojo akcijų.
A85 logo rėmėjas
| 04/02 00:14
Jei aš gerai atsimenu, tai premium ir budget brandai mažiausiai per krizes nukenčia, o labiausiai nukenčia vidutiniokai, nes lieka praktiškai du ekstremumai krizės metais – tie kuri daug pinigų, ir tie kurie tų pinigų neturi. Na, čia kalbant apie dideles įmones. Maži verslai ir vidutiniai, irgi, daugiau sminga nei dideli, nes didelius dar ir valstybė už ausų patempia. Žodžiu, Stroll greičiausiai dar nusiderės AM akcijų kainą ir vualia.

Kas dėl F1 – bus produktas, bus ir pajamos, nes žmonės vistiek nori žaidimų. Gal net daugiau transliacijų pereis į Free-to-air.
Zilvaras
| 04/01 22:55
Ir jus su balandžio 1.
Telemetrijus
| 04/01 22:40
Tas "kitamet" pagal dabartinę situaciją ir 2023 gali įvykti :D
A85 logo rėmėjas
| 04/01 21:57
RBR
| Balandžio 01 d. 21:38

Idomu kiek pas si zmogeli pinigu. Ar jis tiesiog eina va bank. Nei formules1 komanda, nei sis smulkus auto gamintojas nenesa jokio pelno. Tik reikalauja milzinisku investiciju. Juk taip ilgai tikrai nepatemps

Stroll yra vėliava. Jo asmeninė dalis ne tokia ir didelė tiek RP, tiek AM. Ten toks suneštinis kanadietiškas balius, kur vienos turtingiausių kanadiečių šeimų metasi į krūvą, kad Stroll galėtų investuot. Stroll garsėja kaip žmogus sugebantis nuostolingus premium brandus paversti pelningais. Žiūrėsim ar jo magija paeis su AM.
RBR
| 04/01 21:38
Idomu kiek pas si zmogeli pinigu. Ar jis tiesiog eina va bank. Nei formules1 komanda, nei sis smulkus auto gamintojas nenesa jokio pelno. Tik reikalauja milzinisku investiciju. Juk taip ilgai tikrai nepatemps
YZF
| 04/01 18:22
Pavadinimas pats is saves greicio nepriduos. Ziuresim kaip jiems seksis, bet lengva nebus.
×

F-1.lt pulsas