Dar žiemos bandymų metu „Mercedes“ komandos pristatyta DAS sistema, leidžianti sportininkui važiuojant keisti priekinių ratų pasvirimo kampą, iškart susilaukė didžiulio dėmesio.
Buvo diskutuojama, ar ši sistema atitinka taisykles ir ar „Mercedes“ ryšis ją naudoti prasidėjus sezonui. „Mercedes“ į Austriją vis tik atvyko su DAS sistema, o po penktadienio treniruočių jos legalumu suabejojo „Red Bull“ ekipa, kuri kreipėsi į Tarptautinę automobilių federaciją (FIA) ir pateikė oficialų protestą.
FIA, išnagrinėjusi „Red Bull“ skundą, nustatė, kad DAS sistema, kurią naudoja „Mercedes“, yra legali ir galės būti naudojama.
Sprendimo dokumente rašoma, kad DAS būtų nelegali, jei tai nebūtų vairavimo sistemos dalimi. Vis tik nuspręsta, kad „Mercedes“ ekipos naudojama technologija priklauso vairavimo sistemai.
Mercedes' DAS system ruled legal after Stewards declare it "to be a legitimate part of the steering system"#AustrianGP ?? #F1https://t.co/oVgbxFQOTV
— Formula 1 (@F1) July 3, 2020
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |