„
McLaren“ ekipos rezervinis ir bandymų pilotas Pedro de la Rosa pareiškė, kad draudimas bandyti techniką sezono eigoje yra nesaugus, nes prireikus pakeisti pagrindinį lenktynininką, rezervinis turėtų tai atlikti be pasiruošimo.
Vakar Jereze, kalbėdamas su žurnalistais, ispanas pareiškė, kad labai svarbu atvykti į pirmąjį GP įveikus kaip įmanoma didesnį atstumą bandymuose.
„Kitaip, situacija su rezervininkais yra juokinga“, - teigė Pedro de la Rosa.
„Atvykus į Melburną su nedidele bandymų patirtimi arba išvis nebandant bolido sezono metu daro lenktynininką-bandytoją kiek parūdijusiu, jei jam tektų staigiai lipti į bolidą. Ir mes galime sukelti saugumo pavojų, jei lenktynininkas nėra pakankamai daug vairavęs.“
P. de la Rosai jau teko sezono metu keisti kitą pilotą, kai 2006 m. jis pakeitė J. P. Montoyą ir lenktyniavo vos ne pusę tų metų sezono. Dar anksčiau jam teko dalyvauti 2005 m. Bahreino GP, tačiau jo manymu tai jam nebuvo staigmena ir problema, nes iki to laiko jis itin daug laiko praleido bolide.
„Kai lenktyniavau Bahreine, buvau įveikęs didelį atstumą“, - komentavo „McLaren“ pilotas.
„Vienintelis dalykas, prie kurio nebuvau pratęs tai starto procedūra, bet šįmet situacija būtų labai skirtinga, jei man tektų ką nors pakeisti sezono viduryje, nes būčiau keturis ar penkis mėnesius nevairavęs F-1 automobilio su visom įmanomom pasekmėm.“
Taip pat GPDA („Grand Prix“ lenktynininkų asociacijos – red. past.) prezidentas pareiškė, kad bandymų draudimas nėra itin brangus malonumas, todėl jo draudimas nesutaupys ženklių lėšų.
„Man būtų fantastiška, jei galėtume testuoti daugiau“, - kalbėjo lenktynininkas.
„Nes manau, kad bandymai yra pigiausias būdas tobulinti automobilį. Tai mano nuomonė. Bet nemanau, kad tai įmanoma.“
Šįmet bolidų bandymai yra draudžiami viso sezono metu.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).