„
McLaren“ lenktynininkas Pedro de la Rosa, kuris Jereze bandė „Bridgestone“ padangas, atitinkančias 2010 m. reikalavimus, pareiškė, kad japonų gamintojas ritmai padirbėjo ir tokį apavą galima drąsiai naudoti jo prieš tai nešildant.
Pagrindinis tokių padangų skirtumas toks, kad jos gali veikti be papildomo pašildymo, kaip kad daroma dabar specialiais padangų šildytuvais. O tai yra svarbiausia jų savybė, kadangi padangų šildytuvai nuo 2010 m. bus uždrausti.
Anksčiau buvo planuota uždrausti šildytuvus jau 2009 m. sezone, bet minties buvo atsisakyta dėl galimų saugumo problemų staigiai panaikinus padangų šildytuvų naudojimą. Taip pat išbandžius tokio tipo padangas ekipos pamatė, kad šios itin sunkiai įšyla.
Dabar, kai P. de la Rosa bandė naują tokių padangų mišinį, jis liko patenkintas „Bridgestone“ atliktu darbu.
„Nebuvo taip jau blogai“, - teigė ispanas.
„Bridgestone“ atsivežė naują mišinį, skirtą darbui žemesnėse temperatūrose, tad nebuvo sunku jas sušildyti.“
„Po ilgos distancijos jos buvo visiškai sudilusios, bet tai normalu. Mes bandėme įveikti kuo didesnį atstumą vienu padangų komplektu.“
Priežastis, kodėl būtent „McLaren“ bandė 2010 m. padangas ir bandė jas taip anksti yra neaiški, bet vienas variantų – japonų padangų gamintojas paprašė tokios paslaugos, kad šiems metams bėgant galėtų rimčiau pasiruošti 2010 m. sezonui.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).