Buvęs „Formulės-1“ lenktynininkas Pedro de la Rosa, įvairiais metais bendradarbiavęs su „Arrows“, „Jaguar“, „Sauber“, HTR, „
McLaren“ bei „Ferrari“ komandomis, buvo tarp tų, kuris stebėjo pirmuosius bandymus Barselonoje. Ispanas pasidalino savo įspūdžiais apie naujuosius bolidus.
P. de la Rosa: „McLaren“ bolidas važiuoja labai nestabiliai, to aš kažkodėl ir laukiau. Aš mačiau, kaip Fernando Alonso teko labai aktyviai dirbti vairu posūkiuose, kad išlaikytų bolidą trasoje, o 1 ir 5 posūkiuose ratai blokavosi ir tai yra panašu į tendenciją. Niekam iš pilotų neteko su bolidu tiek daug vargti, kaip tai buvo priverstas daryti Alonso. Aš nelaukiau, kad su tokiomis plačiomis padangomis „McLaren“ mašina trasoje atrodys taip nervingai“.
Kartu de la Rosa aukštai įvertino „Ferrari“ bei „Mercedes“ komandų pasiruošimą; „Ferrari“ mašina labai gerai atrodo posūkiuose. Žinoma, aš nežinau, su kokiu degalų kiekiu jie dirbo, bet jų greitis tikrai daro įspūdį.
„Mercedes W08“ man taip pat padarė įspūdį 1 ir 2 posūkiuose – nė viena kita mašina negalėjo važiuoti taip greitai. Tikėtina, kad „Mercedes“ prispaudžiamosios jėgos lygis yra didesnis nei kitų.
Apskritai, man patinka naujosios mašinos – žengtas žingsnis teisinga linkme. Dabar beliko tik pagerinti variklio garsą. Dabar galima stovėti šalia trasos ir kalbėtis, nekeliant balso. Anksčiau tai buvo neįmanoma. Aš pasiilgau atmosferinių V8 ir V10 motorų.
Jei bolidus vertinti iš estetinės pusės, tai „Mercedes“ ir „
Toro Rosso“ mašinos atrodo labai gražiai. Bet aš nesuprantu, kodėl vėl leido naudoti „ryklio pelekus“. Savo laiku jų buvo atsisakyta dėl to, kad jie buvo negražūs. Kodėl jie atsirado vėl?“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).