P. Headas siūlo "nenurašyti" D. Coulthardo (25)

logo 2001 Birželio 25 d. 22:21
"Williams" komandos techninis direktorius Patrickas Headas teigia, kad Davidas yra vienas stabiliausių lenktynininkų šiemet ir dar pakovos dėl čempiono titulo.
Coulthardas finišavo visose šio sezono lenktynėse, išskyrus Kanadą. Visose uždirbo taškų. Ir jei ne problemos su elektronika, škotą nuo čempionato lyderio Michaelio Schumacherio skirtų ne 24 taškai. Po devynių šio sezono etapų, daugelis žmonių jau teigia, kad Michaelis iškovojo dar vieną čempionų titulą, tačiau Patrickas Headas mano, kad škotas dar gali pakovoti.
"Jis puikiai važiuoja. Nors Michaelis ir pirmauja, "Ferrari" naudoja komandinę taktiką, o Davidas viską daro vienas, ir jam puikiai sekasi. Šiame sezone škotas atrodo subrendęs, pasiruošęs nugalėti pilotas - jis turi viską, kad galėtų tapti čempionu. Jei "McLaren" sugebės išspręsti technikos problemas, kova dėl čempiono vardo tik prasideda." - teigė "Williams", kol kas pagrindinės "McLaren" konkurentės dėl 2 vietos konstruktorių taurėje, techninis direktorius.

Komentarai (25)


Arus
| 2001 Birželio 28 d. 16:49
Na kad ne Sumis is Ferarri Champa padare tai cia nera ko ir gincytis. Jei tiek demesio gautu betkuris net ir vidutinis F1 pilotas- jo rezultatai butu kaip superzvaigzdes. Atejes i Ferarri Todtas rado visiska betvarke ir atsipalaidavima. jau ka sakyti, jei pirmas is jo isakymu buvo "DRAUDZIAMA GERTI VYNA DARBO METU". Tai nonsencas!!! Gerai kad dar nereikejo narkotiku uzdrausti... As neneigiu, kad MS tikrai labai talentingas, nereikia neikti, kad jei ne visa komanda dirbtu vienam pilotui - MS persvara pries RB butu minimali. Faktas: kai tik Rubensas atejo i Ferarri, komanda suorganizavo dvejas kartingu varzybas. Vienos ant normalios dangos (MS laimejo, berods 6 sek.), kitas ant ledo (MS gavo daugiau negu ratu). Jei po pirmo etapo Ferarri garsiai skelbe apie rezultatus, apie antra isspausdino tik informacini pranesima. Kovojant del Champo masinos priderinimas prie piloto duoda nemaza persvara, taciau kitam pilotui yra labai sunku adaptuotis ir kova tarp komandos pilotu neimanoma ir rizikinga komandai, nes pagrindinis pilotas gali palikti komanda ir jos lygis iskart susilpneja. Komandos kurios neprisirisa prie piloto - kuria univeralius bolidus, bet jie pilotams moka maziau. Paziurekit i piloto atlyginimo skirtuma su komandos draugu ir kontrakto trukme ir bus aisku, pagal kuri pilota dirba komanda. As net neabejoju, jog taktika "priderink masina prie piloto" naudoja BAR ir nuo siu metu jau BMW-tik zinoma netokiais gigantiskais mastabais. As neteigiu, kad tai blogai-netgi manau, kad tai pasiteisina norint pasiekt greitesni rezultata....bet NELYGINKIT RB REZULTATU SU MS
sityr
| 2001 Birželio 27 d. 14:05
JV, JPM, taciau jam dar truksta patirties, o kas del MK ir DC, tai kur jie buvo 1996-97m ir anksciau?
Yes
| 2001 Birželio 27 d. 12:56
sityr > nu kaip tu nesugebi suprasti: ne Shumas sutrauke komanda apie save, o Todt'as subure ja apie Shuma! Del talento... Nustebsi, bet shiuo klausimu su tavim sutinku. Tachiau tuo metu buvo dar bent keli talentai: Jacques, Mika H., negalima nuvertinti ir Alesi (jis tik pagal amzhiaus cenza turbut butu nepraejes), etc. Shumas buvo tik vienas ish ju... O del Rubinjo - jis niekada nebus zhvaigzhde, ir kol Ferrari'yje yra Shumas, niekas ish tikrai geru pilotu ten neis (JV, DC, JPM - vieni geriausiu dabartiniu talentu tai aishkiai pasake).
sityr
| 2001 Birželio 27 d. 12:33
Yes> Bet butent tuo pilotu tapo Shumis.Nemanau, kad kuris kitas lenktynininkas sugebetu taip sutraukti visa komanda apie save. Paziurek tiesai i akis. Jis - talentingas!!!!!!!!!!!!! O del Rubinjo. Juk jis pats svajojo vairuoti Ferrari. Per kancias i zvaigzdes.
Yes
| 2001 Birželio 27 d. 12:26
sityr > Palauk palauk... Tai ka tu nori pasakyti, kad Shumas pastate Ferrari ant koju?! Nu to tai jau per daug!.. Tai padare TIK Todt'o strategija dirbti del vieno piloto (uzh kuria ji laikau vienu geriausiu komandos vadovu, nors ir shlykshtu zhiureti, kaip RB turi praleidineti tuo metu atsiliekanti savo komandos "drauga"), o Shumas tebuvo (ir tebera) tik to plano dalis.
P.S. O istorija ash zhinau ir be enciklopediju...
sityr
| 2001 Birželio 27 d. 10:44
Yes> Pavarcius storaja F1 enciklopedija, galima pastebeti, kad J.Todt'as i Ferrari atejo dar 1993m. liepos 1d. Atejus Shumiui 1996m., jau kitais metais jis vos nelaimejo chempionato!!!!!!!
P.S. Reiketu pasidometi F1 istorija.
Jei reikia pagalbos, prasyk.
Yes
| 2001 Birželio 27 d. 10:03
sityr > Jei nepameni, tai Jean Todt'as padare tvarka Ferrari. Kazhkoks ishkreiptas tavo suvokimas apie tai, kas vadovauja komandoms. Tik jau ne pilotai...
sityr
| 2001 Birželio 27 d. 09:12
To Yes! Jei nepameni, tai Shumis 1996 metais atejo i visiskai isstipusia Ferrari, o dabar pati geriausia komanda. Kas gali pasakyti ar taip nebutu ir su Minardi.
Yes
| 2001 Birželio 27 d. 08:37
vexe > kalba eina apie DC ir MS kaip apie pilotus, o ne apie McLaren ir Ferrari... Perfrazuojant tave irgi galima pasakyti, kad jei shumas atstovautu Minardi, tai jis butu niekam tikes lenktynininkas?...
Yes
| 2001 Birželio 27 d. 08:33
Darius > ..."nebedaro tokiu karshtligishku klaidu"... Svaigsti, Dariuk... Net akli mate (ir nebent tik durni nepastebejo) tris kvailas shumo klaidas Brazilijos GP, pridek dar tiesiog vaikishkai nepamatuota bandyma lenkti JPM Austrijoje, ir gal nebenusishnekesi. Padaret ish shumo stabuka ir garbinat net i faktus neatsizhvelgdami. Fanatikai...
×

F-1.lt pulsas