P. Hembery: naujame sezone sustojimų boksuose bus mažiau (9)

P. Hembery: naujame sezone sustojimų boksuose bus mažiau
logo 2017 Vasario 15 d. 06:55, Pirelli
Spaudos konferencijoje Turine „Pirelli“ sporto padalinio vadovas Paulas Hembery šiek tiek papasakojo apie naująsias platesnes padangas, kurias turės šių metų „Formulės-1“ mašinos.
P. Hembery: „Lyginant su praėjusiais metais skirtumas bus įspūdingas, tai vienas iš rimčiausių iššūkių „Formulėje-1“. Tik liepos mėnesį mes sužinojome, kokie bus 2017 bolidai. Iš pradžių mes dirbome tik su simuliatoriais, bet jau rugpiūtį pradėjome bandymus trasoje.
Aš tikiuosi, kad naujame sezone sustojimų boksuose bus mažiau. Barselonos trasoje bolidai vieną ratą įveiks 5 sekundėmis greičiau nei 2015 metais. Priklausomai nuo konkrečios trasos, skirtumai lyginant su 2015 m. bus nuo 2 iki 6 sek. Kadangi bolidai bus greitesni, pilotai dažnai norės padaryti daugiau nei įmanoma. O tai prives prie klaidų ir lenkimų. „Formulė-1“ iš tiesų taps pilotų čempionatu.
Naujosios padangos neperkais taip greitai kaip anksčiau – padidės darbinių temperatūrų diapazonas, o tai sumažins padangų dilimą ir jų degradaciją. Todėl sustojimų bus mažiau. Aš laukiu, kad skirtumai tarp skirtingų padangų mišinių bus mažiau nei sekundė. Pernai, priklausomai nuo trasos, šis skirtumas siekdavo ir 1,5 sek.“.

Komentarai (9)


Larensas
| 2017 Vasario 17 d. 13:50
tiesa, anksčiau ne vien padangos skyrėsi - pasirinkę minkštas, kuro pildavosi daug mažiau - iš to dar greičio skirtumas didėdavo.
leksas
| 2017 Vasario 16 d. 11:35
"Aš laukiu, kad skirtumai tarp skirtingų padangų mišinių bus mažiau nei sekundė. Pernai, priklausomai nuo trasos, šis skirtumas siekdavo ir 1,5 sek." Hemberis. Citata iš straipsnio.
Taigi, taip iš akies tariant, skirtumas tarp 5 mišinių tipų yra ganėtinai didelis, tikrai didesnis nei kad buvo seniau prie dviejų mišinių, sakykim Brigestone padangų. Minkšti bridžikai kokiomis pora sek. budavo greitesni už kietus, bet aišku koks tas skaičius buvo iš tiesų priklausė nuo sąlygų, trasų ir kt. Be to Pirelli padangų skirtumas tikrai matosi žiūrint lenktynes...
Larensas
| 2017 Vasario 15 d. 19:06
kai buvo 2 rūšys, skirtumas tarp jų, jaučiu, buvo didesnis, negu dabar tarp 1 ir 5.
leksas
| 2017 Vasario 15 d. 12:59
Rozenas> Link to ir nueita jau senai. Anksčiau buvo tik pora gumos mišinių tipų- minkštosios ir kietosios padangos, neskaitant labai minkštų padangų porūšių skirtų lietui. Žodžiu, anksčiau buvo tik 2 rūšys, o dabar yra bent 5 slikinių padangų rūšys- ultra minkštosios, super minkštosios, minkštosios, vidutinės, kietosios ir atrodo ten kažkokios dar kietesnės...
Tai pasirinkimo yra pilna, esminė problema kad pati Pirelli išrenka padangas kiekvienam etapui ir leidžia komandoms pasirinkti tik iš to ką jie patys atsirenka, vat čia yra blogai, o jie ten pasirenka tik 3 gumų mišinius iš 5 ar net 6 varijantų...
deivec
| 2017 Vasario 15 d. 12:00
visi tipo dabar vaziuos ant galimybiu ribos...ir nereikes taupyti padangu...oj tik labai idomu kas pasikeis ziurovui ? :D
Rolandas Jasionis
| 2017 Vasario 15 d. 10:32
o kas dabar geriausias ? be geriausio bolido?
Rimvydas Rozenas
| 2017 Vasario 15 d. 10:26
manau kad geriausias ir pasirinks geriausia strategija> YZF

F-1.lt pulsas