„Pirelli“ mano, kad dviejų sustojimų taktika per lenktynes Monake duotų nedidelį pranašumą nei stojant tik vieną kartą, bet tokiu atveju padidėja tikimybė pakliūti į bolidų grūstį...
„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Paulas Hemebry: „Kaip jau įprasta Monake mes pamatėme labai įdomią kvalifikaciją – visi puikiai žino, kokia čia yra svarbi starto pozicija, turint galvoje tai, kaip sunku yra aplenkti.
Tradiciškai dauguma Monake stoja tik po vieną kartą. Tačiau teoriškai dabar, atsiradus ultraminkštosioms padangoms, dviejų sustojimų taktika būtų greitesnė. Tačiau teorija ir praktika dažnai skiriasi, todėl bus labai įdomu pažiūrėti, ką pasirinks komandos. Jau ketvirtadienį padangų dėvėjimasis buvo žemas, net ir ultraminkštųjų, o šeštadienį komandos išmoko jas naudoti dar taupiau.
„Pirelli“ strategijų variantai
Teoriškai dviejų sustojimų taktika Monake yra pati greičiausia, tačiau nekreipiant dėmesio į bolidų grūstis bei apsunkintus lenkimus. Todėl praktiškai vieno sustojimo taktika yra kur kas realesnė.
Idealus variantas vieno sustojimo taktikai: startas su ultraminkštosiomis padangomis ir jų pakeitimas į superminkštąsias 18 rate.
Važiuojant su dviem sustojimais, optimaliausia taktika būtų tokia: startas su ultraminkštosiomis, jų pakeitimas vėl į tokias pat 14 rate, o po to – į minkštąsias 28 rate.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).