P. Lowe: FW41 nestabiliai elgiasi įvažiuojant į posūkius

P. Lowe: FW41 nestabiliai elgiasi įvažiuojant į posūkius
logo 2018 Kovo 12 d. 06:00, Williams / LAT Images

Ekspertų, kurie sekė bandymus Barselonoje, nuomone „Williams“ komanda yra ne ką greitesnė už „Sauber“ ir naujoji FW41 mašina kol kas pasilieka klaustuku tiek lenktynininkams, tiek ir inžinieriams. Susidaro toks įspūdis, kad bolidas nestabiliai elgiasi posūkiuose ir tai neleidžia pilotams pajusti užtikrintumo.

Be to, „Williams“ kol kas nepavyksta surasti priėjimo prie naujųjų „Pirelli“ padangų, o Lance Strollas ir Sergejus Sirotkinas turi ne tiek jau ir daug patirties, kad viską greitai išsiaiškintų.

Antra vertus, komandos technikos direktorius Paddy Lowe neabejoja, kad palaipsniui sunkumus pavyks įveikti: „Kadangi inžinierių komandoje, kuri kūrė naująjį bolidą, įvyko esminių permainų, kas atsiliepė ir pačios FW41  konstrukcijoje, tai tobulinimo ir optimizacijos procesui prireiks kažkiek laiko.

Manau, kad sezono eigoje mes pasieksime žymios pažangos, kuri bus tęsiama kitais metais. Komanda dar nepademonstravo savo potencialo. Kartu skaičiuojamųjų duomenų ir to, ką mes matome trasoje, koreliacija yra normali. „Williams“ geriau nei kiti moka išmatuoti aerodinamikos efektyvumą, tam mes turime visas reikiamas technologijas ir gerus specialistus.

„Williams“ vėjo tunelis yra vienas iš geriausių. Todėl su įranga pas mus viskas tvarkoje ir mes ją neblogai išnaudojame, bet tai galima padaryti dar geriau“.

Kartu Paddy Lowe pripažino, kad dabar pagrindinį dėmesį reikia skirti FW41 valdomumui gerinti „Mes daug su mašina eksperimentuojame, bet kol kas problema ta, kad bolidas nepasižymi stabilumu įvažiuojant į posūkius.

Jei atvirai, tai panašios problemos iškyla dažnai, tačiau jos pasižymi ypač aštriai ir jei mums pavyks pasiekti pagerėjimo, tai atsilieps rato įveikimo laike. Daugeliu kitų aspektų mašina pasirodė gana neblogai, su kitomis posūkio fazėmis ji susitvarko visiškai normaliai.

Paprastai tokie dalykai būna susiję su aerodinamika, bet norint surasti sprendimus, reikia dirbti tiek su pakaba, tiek ir su padangomis, todėl požiūris visuomet turi būti kompleksinis“.

Šioje pasiruošimo sezonui stadijoje sunkumų yra dar ir tokių, kad bandymai pasibaigė, o tai reiškia, kad su problemomis teks aiškintis jau pirmose lenktynėse, kad būtų surastas teisingas sprendimas – tai atsilieps ekipos rezultatams.

 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794