P. Lowe: mes užbaigėme pereinamąjį periodą

P. Lowe: mes užbaigėme pereinamąjį periodą
logo 2019 Vasario 12 d. 09:32, Williams / LAT Images

Naujojo šio sezono bolido išdažymo pristatyme „Williams“ technikos direktorius Paddy Lowe kalbėjo apie permainas, kurios kolektyve įvyko per pastaruosius metus ir apie iššūkius, kuriuos komanda turės eiliniame „Formulės-1“ sezone.

Paddy Lowe: „Aš atėjau į „Williams“, kad pagerinčiau padėtį, bet „Formulė-1“ yra komandinis sportas ir norint dirbti išties labai gerai, reikia kvalifikuotų specialistų visose pozicijose.

2018 metai ekipai buvo labai sunkūs ir nors tai suskambės keistai, tačiau šios problemos buvo paspirtis, kad pradėtumėme svarbias permainas. Jei futbole komanda patenka į finalinį pasaulio čempionato etapą, jos žaidėjams tai būna rimtu sukrėtimu – todėl ir „Williams“ teko fundamentaliai pakeisti pasaulėžiūrą.

„Williams“ turi turtingą sportinę praeitį ir daug pasiekimų, bet dauguma jų buvo per pirmuosius 20 komandos gyvavimo metų. Buvusios pergalės kartais gali tapti našta, kadangi patirtis kartais reiškia nesugebėjimą imtis permainų, o permainos – neatsiejama „Formulės-1“ dalis. Kai būni komandos muziejuje, supranti, kad mes labai greitai modernizuodavome mašinas, bet lygiai tokia pati modernizacija turi vykti ir galvose tų, kurie dirba biuruose. Jei šios nuolatinės modernizacijos nėra, jūs nejučia atsidursite paskui varžovus.

Gerai, kad žmonės tai suprato ir dabar dirba su dviguba jėga. Aš negaliu jums pažadėti dalyvauti kovoje dėl titulo, bet žinau, kad mes padirbėsime geriau nei anksčiau. Mes užbaigėme pereinamąjį periodą.

Savo paskutinę pergalę lenktynėse „Williams“ iškovojo 2012 metais Ispanijoje su Pastoru Maldonado, tačiau visiems yra žinoma, kad tas savaitgalis buvo daugiau išimtis. Priešpaskutinė pergalė buvo pasiekta labai seniai – 2004 metais. 2014 metais mes atrodėme neblogai, bet tik dėl „Mercedes“ jėgainių -  turboeros pradžioje visi varžovai turėjo daug problemų. Galima pasakyti, kad daugelį metų mūsų rezultatai būdavo pakankamai prasti.

Priežasčių yra begalės: jos tiek pačioje mašinoje, tiek tame, kas su jomis dirba. Vienintelio sprendimo nebūna, mes užsiimame visais aspektais vienu metu. Klausimas nėra vien investicijų dydyje, daug kas priklauso nuo požiūrio į darbą bei korporatyvinę kultūrą. „Williams“ daug kas keičiasi, bet panašūs procesai reikalauja laiko.

Visų pirma, reikia rokiruočių techniniame skyriuje – tik taip galima sukonstruoti kur kas greitesnę mašiną. Po to reikia permainų procesų organizavime, tačiau tokių permainų efektas pasimato ne iš karto. Juk ir likusios 9 komandos puikiai supranta savo darbą, kiekviename kolektyve dirba puikiausi geriausių universitetų auklėtiniai, o ir vadyba sutvarkyta labai teisingai.

„Williams“ yra pernelyg statiška. Mes turime puikius profesionalus su didele patirtimi, pagal praleistų sezonų skaičių mes esame treti „Formulėje-1“, be to, kai kurie darbuotojai triūsia kolektyve daugelį metų. Tokia stipri ištikimybė reikalui  - Frenko Williams‘o ir Patricko Heado nuopelnas, tačiau kartais tai gali dirbti prieš komandą: laikas nuo laiko reikia „šviežio kraujo“. Būtina, kad patyrę darbuotojai surastų naują požiūrį – būtent tuo dabar mes ir užsiimame.

Permainų procesas tęsiasi, o idealaus grafiko, man atrodo, jam neegzistuoja. Laimei, „Williams“ turi puikią bazę: mes turime Frenką Williams‘ą, yra patyrę ir ištikimi darbuotojai ir puiki techninė bazė. Žemė ir pastatai priklauso komandai, o tuo gali pasigirti toli gražu ne visi pasaulio čempionato dalyviai, be to, mes dar turime modernų vėjo tunelį. Žodžiu, yra visos sudedamosios dalys, svarbiausia – jas teisingai panaudoti“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983